Saabin myynti Vantaan Airportin Metro-Autolle?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Saabin myynti Vantaan Airportin Metro-Autolle?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Käviessäni eilen pikaisesti työpaikalla työkaverini heitti minulle, että Vantaan Airportin Metro-Auto ottaisi Saabin myyntivalikoimiinsa. Oli kuulemma saanut tiedon veljeltään, joka on myyjänä kyseisessä autoliikkeessä. Saa nähdä, kuinka käy. Jos tuo väite olisi totta, niin toivottavasti se lisäisi pääkaupunkiseudun Saab -liikkeiden välistä kilpailua. Nythän akselilla Espoo-Helsinki-Vantaa on ainoastaan Länsiauto, jonka eri toimipisteet eivät taatusti kilpaile toistensa kanssa. Sen sain itse kokea, kun hommasin viime vuonna tuon Sport Sedanin.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
koistha
"Hölösuu"

Re: Saabin myynti Vantaan Airportin Metro-Autolle?

Viesti Kirjoittaja koistha »

Turbo Sensonic kirjoitti:Käviessäni eilen pikaisesti työpaikalla työkaverini heitti minulle, että Vantaan Airportin Metro-Auto ottaisi Saabin myyntivalikoimiinsa.
Tuo olisi hyvä juttu. Saisi Länkkärikin kirittäjän ettei pääsisi totuus unohtumaan.
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
kimmop
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Toivottavasti korjaamo pitää tasonsa myös Saabin suhteen, työkaveri ei suostu huollattamaan Bemareitaan enää Laakkosella vaan vie ne tonne Metro-Autoon koska osaavat kuulemma ainoina tehdä oikeasti työtä eikä sekundaa.

EDIT: Jaaniin, eipä tässä varmaan toistaiseksi puhuttu muusta kuin myynnistä, korjaamo voikin olla jo toinen asia.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
MPR69
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja MPR69 »

Kävin viikolla 50 Konala / Laakkosella, niin sanoi Herra Halonen siellä, että
rupeavat huoltamaan Saabeja Metro-Autossa Airportissa Vantaalla.
Eli huolto siirtyy sinne ja ainakin osa työntekijoistä, EHKÄ
siirtyy sinne myös. Sellainen käsitys minulle asiasta jäi.
Toby
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Toby »

Jostain luin joskus, että LänsiAuto / AutoJalonen on myös hankkinut tontin jostain lentoaseman nurkista ja aikoo rakentaa sinne monimerkkiautotalon.

Jotenkin tuntuisi, että jos tämä pitää paikkansa, Saabinkin myyntipiste tulisi sitten sinne. Toisaalta olen itsekin sitä mieltä, että pääkaupunkiseudullakin pitäisi olla vara valita, vaikka en Laakkosta kyllä itse kaipaakaan...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

MPR69 kirjoitti:Kävin viikolla 50 Konala / Laakkosella, niin sanoi Herra Halonen siellä, että
rupeavat huoltamaan Saabeja Metro-Autossa Airportissa Vantaalla.
Eli huolto siirtyy sinne ja ainakin osa työntekijoistä, EHKÄ
siirtyy sinne myös. Sellainen käsitys minulle asiasta jäi.
Voi ollakin, että työkaverini tarkoitti sittenkin Saabin huoltoa, eikä Saabin myyntiä. Hän nimittäin sanoi minulle, että tulevaisuudessa autoni huoltopaikka löytyy entistä lähempää, eli Airport Vantaan Metro-Autosta.

Mutta olisihan se hyvä, jos Metro-Auto ottaisi Saabin myyntiin myös pääkaupunkiseudulla, jotta saataisiin aikaiseksi edes jonkinlaista kilpailua.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9-5 Nordic
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9-5 Nordic »

ainakin huolto tulee Vantaa Metro-autoon tammikuussa. Sitä tässä odotellaan kun mittarissa on 67 tkm.

9-5 Nordic
MB 220 cdi A vm 2013
koistha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja koistha »

Tänään sitten oli Hesarissa iso ilmoitus: Saab tulee Airportiin. Kovasti kauppasivat 9-3:n erikoismallia eli eiköhän sinne tule myyntikin.

Näyttää olevan Metro-Auton sivuillakin maininta asiasta:
Myynti: Chevrolet, Opel, Saab, Skoda
Huolto: BMW, Chevrolet, Daewoo, Opel, Saab, Skoda
http://www.metroauto.fi/yhteydenotto_in ... sp?yid=274
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

koistha kirjoitti:Tänään sitten oli Hesarissa iso ilmoitus: Saab tulee Airportiin. Kovasti kauppasivat 9-3:n erikoismallia eli eiköhän sinne tule myyntikin.

Näyttää olevan Metro-Auton sivuillakin maininta asiasta:
Myynti: Chevrolet, Opel, Saab, Skoda
Huolto: BMW, Chevrolet, Daewoo, Opel, Saab, Skoda
http://www.metroauto.fi/yhteydenotto_in ... sp?yid=274
Joo, kävin jo kuittaamassa työkaverilleni, että sen broidi oli oikeassa, ja että nyt Vantaan Metro-Auto Airport alkaa myymään KUNNON AUTOJA :wink:

Kaveri vastasi siihen, että "ai Skodaa vai?" :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Toby
"Hirsch"

Havaitsinpa minäkin tuon Hesarin mainoksen eli oikeassa olette! Sekä myynti- että huolto siis Metro-Auto Airportiin. Ja tervetuloa vaan, vaikka tuntuukin oudolta ajatus että Saab ja mm. B€#@ri ovat saman katon alla... Onhan Metro-Auto-konserni ainakin jo aiemmin ollut maailman suurin Saab-diileri, siihen kun kuuluu mm. Svenska Bil Ab, joka on kai jo sinänsä se maailman suurin Saab-kauppias!

Tämä tarkoittanee sitten sitä, että Länkkäri ei tule lentoaseman alueelle Saab-myynnin kanssa ainakaan... Saas nähdä, jääkö edes Varistoon Saab-edustus jäljelle?

Vielä kun valtuutettuja Saab-huoltoja olisi muitakin kuin myyntipisteet myös pääkaupunkisudulla!
Saabisti #2397
Toby
"Hirsch"

Eilen kolahti postiluukusta oikein mainoslehtinen Metro-Auton Saab-avajaisista, jotka ovat nyt tulevana viikonloppuna Airportissa. Ilmeisesti huoltoneuvojat ovat siirtyneet sinne Konalasta (kuka tuntee? Itse en Laakkosella juuri ole asioinut) eli saattavat Saabeista jotain tietääkin.

Mitäs iloa olisi muuten olla Metro-Auton etuasiakas?
Saabisti #2397
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Toby kirjoitti:Eilen kolahti postiluukusta oikein mainoslehtinen Metro-Auton Saab-avajaisista, jotka ovat nyt tulevana viikonloppuna Airportissa. Ilmeisesti huoltoneuvojat ovat siirtyneet sinne Konalasta (kuka tuntee? Itse en Laakkosella juuri ole asioinut) eli saattavat Saabeista jotain tietääkin.
Joo, Halosen Matti on siirtynyt Laakkoselta Metro-Autoon. Onkohan Olinin Repakin siirtynyt sinne?
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
kimmop
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Toby kirjoitti:Eilen kolahti postiluukusta oikein mainoslehtinen Metro-Auton Saab-avajaisista, jotka ovat nyt tulevana viikonloppuna Airportissa. Ilmeisesti huoltoneuvojat ovat siirtyneet sinne Konalasta (kuka tuntee? Itse en Laakkosella juuri ole asioinut) eli saattavat Saabeista jotain tietääkin.
Joo, Halosen Matti on siirtynyt Laakkoselta Metro-Autoon. Onkohan Olinin Repakin siirtynyt sinne?
Reijon yhteystiedot oli näemmä Skeidan osastolla Herttoniemen Laakkosella.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Toby kirjoitti:Eilen kolahti postiluukusta oikein mainoslehtinen Metro-Auton Saab-avajaisista, jotka ovat nyt tulevana viikonloppuna Airportissa.
Myyvät Defan 1200W sisätilanlämppäriä 37,30€ hintaan.

Onko halba? Ja riittääkö watit 900/9-3 kokoseen autoon? Mä en tiiä noista vehkeistä enkä niiden hinnoista mitään, olis vaan tarvetta ja putka tossa vieressä...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

NG900T kirjoitti:
Toby kirjoitti:Eilen kolahti postiluukusta oikein mainoslehtinen Metro-Auton Saab-avajaisista, jotka ovat nyt tulevana viikonloppuna Airportissa.
Myyvät Defan 1200W sisätilanlämppäriä 37,30€ hintaan.

Onko halba? Ja riittääkö watit 900/9-3 kokoseen autoon? Mä en tiiä noista vehkeistä enkä niiden hinnoista mitään, olis vaan tarvetta ja putka tossa vieressä...
Riittää mainiosti. Mä käytän vaan puolta tehoa (750w) ja sekin riittää. Jos tuossa ei ole tehon valinta mahdollisuutta niin ihan normihinta. Tehonvalinnalla sopiva hinta.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Vastaa Viestiin