Iveco Daily

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
georges
"Aero"
Viestit: 378
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:47
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja georges »

Oli juu melkoinen ero. ei se nyt ihan samaan hintaan saanut vw:tä kuin ducatoa tahi rinnakkaismallia, mutta kaupanpäällisinä tuli kaiken muailman tilpehööriä, ja isä meinasi että saksalainen tekee kuitenkin paremman kuin etelän poijjaat. Tiedä sitten mikä on totuus.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

Minkähintaisia huollot ovat esim. ducatoon tai jumperiin?
93 2.0t
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9380
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

legro kirjoitti:Minkähintaisia huollot ovat esim. ducatoon tai jumperiin?
Ei niihin mitään erikoisempia huoltoja tartte tehäs (josset tarkoita takuuta koskevia), ilmansuodatin, öljynsuodatin ja öljyt. Ja öljyt 20tkm:n välein, ilmasuodatin 30tkm:n välein. Lootaöljyt 100tkm:n välein.
Takuulla kestää ja on paljon parempi ajettava kuin yksikään Saabi ikinä ;)
nm. täytyy varmaan ostaa taasen Maxi jotta ajelut olisi halpoja ja ennenmuuta miellyttäviä ja VARMOJA ;D
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

^ Liian kieroutunut huumorintaju. :D

Unohtuipa mainita kun tässä ollaan pakuista höpisty, isäukon tammikuussa -05 käyttöönotettu Vivaro 2.5-koneella on ollut suorastaan pelottavan hyvä, 45 tkm mittarissa eikä vielä ainuttakaan vikaa ilmennyt. Oikeasti parempi ajaa kun monet vanhemmat henkilöautot, voimaa riittää vaikka kuin ois lastia päällä ja koukussa jotain..tähän mennessä riittänyt, siis. :lol: Virallinen tekosyy ostaa Ooppeli = Volkkariin, Vitoon, Hiaceen tai Fiatiin ei kunnolla mahtunut. :roll: Transit olisi ilmesesti ollut riittävän tilava ajella, mutta Fordeja on ollut riittämiin yhdeksi eliniäksi.

Jos pienempää etsii, myös Scudo/Jumpy/Expert -kolmikkoa sopii katsella, todella hyviä kokemuksia siitäkin.
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

ng900aero kirjoitti: Takuulla kestää ja on paljon parempi ajettava kuin yksikään Saabi ikinä ;)
Tuossa olet kyllä oikeassa. Itse en henkilökohtaisesti enään osta Saabia!

Tulen täten hylkäämään koko automerkin loppuiäkseni! ;)
93 2.0t
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

Kattelin tuollasen jumperin 2.0hdi kone pellin alle ja tuli siinä mieleen, että etteikö niissä ole välijäähdytintä ollenkaan??

En ainakaan sitä siitä löytäny? Auton vuosimalli oli 2003.
93 2.0t
kaipa
"Tuplakaasari"
Viestit: 77
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 15:48
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Iveco Daily

Viesti Kirjoittaja kaipa »

Osaako kukaan sanoa, mitä eroa on Ivecon 3.0 koneen eri tyyppien kesken, kun tehot vaihtelevat 135hv ja 177hv välillä??
Lerssinen
"Viggen"
Viestit: 593
Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 11:08
Paikkakunta: Oulainen

Re: Iveco Daily

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Tietokoneohjelma.

Jaa mistäkö tiedän :mrgreen:
Kuva

3 litran F1C moottorilla, 100kw versio tuossa omassa.
F1C
Light Commercial Vehicles
Highest-in-class power output with 210 HP
Availability of the natural gas version
Highest-in-class torque with 470 Nm
Exceptional durability up to 400,000 km
Iveco 50C14 -05
Dacia Duster -18 4x4
Mercedes-Benz 313/adria -03
Plymouth Valiant -62
MB w108 3.5 - 71
Honda HR-V -99
Vastaa Viestiin