kelpaako kitkat kesärenkaiksi`?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
kelpaako kitkat kesärenkaiksi`?
eli kokemuksia kitkoista kesällä= olisi halvalla kierros michelim maxi ice kitkoja tarjolla= humiseeko,onko huonot ajaa kesällä kokemuksia----
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
On hiljaiset.
Jos kuluneet ja kovettuneet niin sateella ohjaus huopaamalla käännöksenpuoleisesta ikkunasta esim. vasenkäännös = paapuurin ikkunasta, oikeakäännös = styyrpuurin ikkunasta.
Edit: mikäli kovat ja kuluneet niin ääntävät kyllä.
Pehmeähköthän ne on ajaa mutta jos budjettiratkaisua haet niin käy ne.
Itselläni oli joskus aikoinaan EKO-Tyret (ei turbot siis) eli kierrätyskumit kesärenkaina ja oli ne mun mielestä huonommat kun pito oli yhtä huono mutta äänet kuin pommikoneessa.
Jos kuluneet ja kovettuneet niin sateella ohjaus huopaamalla käännöksenpuoleisesta ikkunasta esim. vasenkäännös = paapuurin ikkunasta, oikeakäännös = styyrpuurin ikkunasta.
Edit: mikäli kovat ja kuluneet niin ääntävät kyllä.
Pehmeähköthän ne on ajaa mutta jos budjettiratkaisua haet niin käy ne.
Itselläni oli joskus aikoinaan EKO-Tyret (ei turbot siis) eli kierrätyskumit kesärenkaina ja oli ne mun mielestä huonommat kun pito oli yhtä huono mutta äänet kuin pommikoneessa.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
se ei haittaa=rajan takana halvempaa.... ! verrataan michelin kitkaa ja pinnattua halpa rengasta niin omasta mielestäni ei kokemusta mutta ,misukka veisi voiton ,tuohon en ota mitään kantaa bensan kulutuksen suhteen.... jotakin 0.001%saattaa ehkä kasvattaa
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659
no hitsiTri-Lo kirjoitti:Jos ei ajo-ominaisuuksista piittaa hevosen kakkaakaan niin kai ne menee..(Olen joskus kokeillut enkä takuulla ajattelisikaan enää pilata autoa sillä tavalla)

Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
miulla oo mitää muuta ku nuo mitkä tuossa on allaBreadfan86 kirjoitti:Mulla olis täs pientä valinnan vaikeutta, kummat kesänakit alle laittais, kun vain yks auto on toimintakunnossa.
Onkos Hanna sulla monetko vanteet? Mulla rupiaa noita vanteita ja renkaita olemaan liikaa.

Rouva JuAn
Aika pelottavasti noi vanhat kitkat lyö sateella tyhjää ruiskusatkullakin, joten ominaisuudet sateella on aika olemattomat. Säästöratkasuna vanhat kitkat kyllä ajelee kesällä pois mutta en kyllä ehdontahdon hankkis kitkoja kesärenkaiks. Kitkoilla muuten tuntuu kesällä ohjaus ehkä hieman kesärengasta kevyemmältä, johtunee siitä että kitkarenkaat todella ovat pehmeät. Lisäksi kitkarenkaan kuvio on todella sen näköinen että vieräntävastuksen on pakko olla isompi kuin oikeassa kesärenkaassa, joten bensaakin varmasti kuluu enemmän. Jotkut käytetyt kesäkiekot varmaan pitäis löytää ensikesäksi ja kadonneelle pölykapselille korvaaja.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85