Merkkikerhot

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Reetu

Merkkikerhot

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Nyt on kokemusta nissanin foorumista , poika meni nääs ja onneton myi 99 pois , söi kuulemma liikaa bensaa ja osti nissan micran , nyt sit kytkin luistaa ja pitäs rempata kuntoon , olen kysellyn neuvoa nissan foorumissa turhaan ei vastausta minkään laista , olen kysynyt neuvoja jos jonkinlaisia saabin ongelmissa ja aina saanut täältä vastauksen , että taas nähdään saabistit pitävät aina yhtä ja saabistia autetaan tarvitaessa. :D :D
Viimeksi muokannut Reetu, La Helmi 14, 2004 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kokeileppa tuolta: http://www.dnsf.org/


Sieltä voi saada helppiä... ??? :roll:
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1092
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Ei tonne DatsunNissanSuomiFinlandiin taida päästä kirjoittelemaan, ellei ole rekisteröitynyt ja se rekisteröiti taas onnistuu kaiketi vain, jos omistaa datsunnissan-urheiluauton...
9-5 2,3t Wagon `06
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kyllä sinne voi ihan kuka vaan rekisteröityä ilman että omistaa tatsunia :wink:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kiitos linkistä kysymykset esitetty jäädään odotteleen vastausta jälleen tuli apu täältä :D :D
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Muistaakseni siitä micrasta ei tarvi ottaa edes laatikkoa pois kun vaihtaa sen kytkimen.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Ootko aatellu koskaan,miltä sun kirjotukset näyttävät :?: Meinaan,toi pisteen laittaminenkin väliin auttas tosi paljon.Ei kukaan jaksa lukea/tajua tommosta pötköä.. 8O Tää ilman mitään riidanhakua.. :oops:
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

tomaatti kirjoitti:Ootko aatellu koskaan,miltä sun kirjotukset näyttävät :?: Meinaan,toi pisteen laittaminenkin väliin auttas tosi paljon.Ei kukaan jaksa lukea/tajua tommosta pötköä.. 8O Tää ilman mitään riidanhakua.. :oops:
No, kaikki kirjoittaa tyylillään eikä kaikki ole virtuooseja näissä näppäilyhommissa joten annetaan "pilkunnussimisen" olla muiden web-palstojen aihe.
Pakko sanoa kuitenkin että noiden välimerkkien jälkeen lyödään aina yksi tyhjä merkki, sekin selkeyttää lukemista. :wink:

Mutta selkeään kirjoitukseen kannattaa pyrkiä, sellaistahan on mukavampi lukea :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

EN ole ajatellut , mutta en vaivaa enää ketään kirjoituksilla , anteeksi vaan!!!!

Kiitos kaikille niille , jotka ovat minua auttaneet
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

on pakko tähän kommentoida...tulin just viihteeltä, mutta kuitenkin.. :wink:
mun puolesta saa kukin kirjoittaa kuten tykkää...
itse en käytä isoja kirjaimia juuri ollenkaan, ja mua se ei häiritse, miten tänne kirjoitellaan...

kukiin taablaa tyylillään... :wink:
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

nO tOtA mÄ vAaN SiTä EtTä DuOdADuoDa JuU :D :lol: :D :D

Varmaan se Micra syökin vähemmän bebsaa kuin Saappi. Jos bensansyönti oli
ainoa autonvaihtoperuste, niin toivotan Nissankuskille halpoja kilometrejä. :wink:
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Ko tekstiä yritin korjata, Kyllä mua harmitti , kun poika tuli näyttään uutta pirssiä , huononiahan se kerta heitolla mutta minkäs teet. Niin tuosta linkistä , käskivät mennä muualle kyseleen , ei micra kuulu tuonne lainkaa . No kytkin tulee tänään kuntoon , että se siitä. Kyllä on hankalaa kirjoittaa ja miettiä , noita pilkkujen paikkoja.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Onneksi täällä saa puhua kaikista saabeista ettei ola rajattu että vaan osasta saa puhua, no jokainen palsta tyylillään :wink:

Pilkku sinne tai tänne tai ei minnekään, se ei meitä rajuja saabisteja haittaa sillä harvemmin saabisti on sihteeri eli konekirjoituksen ammattilainen. (tietty noi koodari-nörtit in oma asiansa, Potkis, Vigge, Jariha... :lol: )
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1092
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Mun mielestä vähän hölmöä puuttua toisten kirjoituksiin. Jos otetaan nyt esimerkiksi tuon dnsf:n foorumi, niin sielläkin muutama kaveri kirjoittaa ihan täysin omalla murteellaan! Että nuo pilkut ovat mielestäni pieni murhe verrattuna siihen, jos meikäläinenkin alkaisi kirjoittamaan Porin murteella (mitä puhun erittäin hmmm.. paljon..)! Sellaista on TODELLA ärsyttävä lukea, tiäksää tuanoi...

edit. sori ettei liittynyt yhtään aiheeseen!
9-5 2,3t Wagon `06
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

tomaatti kirjoitti:Ootko aatellu koskaan,miltä sun kirjotukset näyttävät :?: Meinaan,toi pisteen laittaminenkin väliin auttas tosi paljon.Ei kukaan jaksa lukea/tajua tommosta pötköä.. 8O Tää ilman mitään riidanhakua.. :oops:
Moni muukin totes, niin annetaan vaan kaikkien kirjoittaa tyyliillään. Itse kirjoitan/yritän kirjoittaa mahdollisimman oikein, joka johtuu koulutuksestani (ei opettaja, se on vaimon työtä). Insinöörinä olen "koulutettu" kirjoittamaan selkeällä ulkoasulla. Se sitten, onko ulosantini helposti luettavaa, on lukijasta kiinni.

En kuitenkaan ala "motkottamaan" kenellekään, hänen kirjoitustavastaan. Se ei ole minun työtä korjailla toisten tapoja, yritän kunnioittaa kaikkia tasa-arvoisesti, yhtäläisinä kansalaisina, kirjoitustavasta riippumatta.

Se sitten, onko jonku henkilön kirjoitus helposti luettavaa, on kiinni lukijasta. Aina olen saanut Reijon teksteistä selvää, kuten varmaan suurin osa. Joten on aivan turhaa "tomaatti", puhua kaikkien suuna.

Jätetään tämä "aqua-web" tyylinen "pomotus" kirjoitusasusta takavasemmalle, niin pysyy yhteishenki hyvänä.

P.S. Vaimoni sai sähköpostiviestin, jossa todistettiin, että kirjoitettua tekstiä lukiessa voi sanassa olla kirjainten paikka mikä tahansa. Riittää, että ensimmäinen ja viimeinen ovat oikeilla paikoillaan. Ihminen alitajunnallisesti "koostaa" kirjain röykkiöstä oikean sanan.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin