Tästähän oli juttua jo tuolla klubi-puolella. Firma on ainakin viimeisten tietojen mukaan olemassa vielä. Elää tällä hetkellä hiljaiseloa julkisuudesta, Jannella on ilmeisesti kiireitä jo tarpeeksi muutenkin eikä viitsi turhaan myydä eioo:ta jos ei ehdi toimittamaan. Ja ostovoimakin taitaa olla täällä vähän heikkoa ja osamyynnin tilauskanta Suomeen ollut verrattain pientä. Ja noita muitakin myyntikanavia on esim. ulkomaille. Niinkuin toisessakin ketjussa tultiinkin jo siihen tulokseen että antaa Jannen hoitaa muut kiireet alta pois että pystyy keskittymään myös Turbocompin asiakkaisiin kun sen aika tulee.
Mitenkään en ole yrityksessä mukana tai "sotkeutunut" siihen, tälläisen kuvan olen vaan itse saanut. Toki jos jollain on jotain kauppoja kesken tai tavaraa jäänyt toimittamatta niin ne toki kannattaa hoitaa Jannen kanssa kahden kesken, yhteystiedot ovat käsittääkseni edelleen samat. Toivottavasti Jannea ei haittaa tämä asiaan puuttuminen ja kommentoiminen tilanteesta näin ulkopuolisena
Viimeksi muokannut f-19, Su Huhti 09, 2006 01:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
f-19 kirjoitti:Tästähän oli juttua jo tuolla klubi-puolella. Firma on ainakin viimeisten tietojen mukaan olemassa vielä. Elää tällä hetkellä hiljaiseloa julkisuudesta, Jannella on ilmeisesti kiireitä jo tarpeeksi muutenkin eikä viitsi turhaan myydä eioo:ta jos ei ehdi toimittamaan. Ja ostovoimakin taitaa olla täällä vähän heikkoa ja osamyynnin tilauskanta Suomeen ollut verrattain pientä Suomeen. Ja noita muitakin myyntikanavia on esim. ulkomaille. Niinkuin toisessakin ketjussa tultiinkin jo siihen tulokseen että antaa Jannen hoitaa muut kiireet alta pois että pystyy keskittymään myös Turbocompin asiakkaisiin kun sen aika tulee.
Mitenkään en ole yrityksessä mukana tai "sotkeutunut" siihen, tälläisen kuvan olen vaan itse saanut. Toki jos jollain on jotain kauppoja kesken tai tavaraa jäänyt toimittamatta niin ne toki kannattaa hoitaa Jannen kanssa kahden kesken, yhteystiedot ovat käsittääkseni edelleen samat. Toivottavasti Jannea ei haittaa tämä asiaan puuttuminen ja kommentoiminen tilanteesta näin ulkopuolisena
Kiitos selvennyksestä!
Juurikin tämä on tilanne; ulkomaan tilausten ja parin pitkäaikaisen tilauksen vuoksi ei ole ollut aikaa panostaa sivuihin ja foorumikeskusteluun viime aikoina.
Firma on siis edelleen pystyssä, ja kiireellä hoidetaan tilauksia.