Speedpartsin toimitusajat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, toivon vaan, että PCS:n Riku osaa niistää nuo kustannukset Speedpartsilta, koska tavaroiden toimitus on kestänyt niiiiiiiiiin s :evil: :evil: tanan kauan :evil:

En haluais, että PCS:n pojat ottais noita kustannuksia omalle kontolleen, joten SP maksumieheksi niin kuin olis jo. Olishan se edes jotain hyvitystä siitä, että "autoilukesä" meni pilalle tavaroita odotellessa :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2003
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Saa nähdä miten niitä osia loppujen lopuksi tulee. itselleni ei ole vieläkän kuulunu niistä jakopään hiluista mitään, voi olla että koht ei tarvikkaan. sillä ei viitsi enää pihalla kovin kylmillä ilmoilla ko remonttia käudä tekemään 8O
Mutta kun talven yli odottelee, nii ensi kesänä voisi kokeilla hommaa uudestaa, jos osat ensi kesänä jo olisivat tuleet :p

Mitenkäs porukka on tavaroita saaneet nyt?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ei ole muillakaan helppoa

"I ordered a stage III ECU from Speedparts months ago. I was finally notified today that they can not create such a program for my vehicle, 1999 HOT (200 HP). I am extreamly upset. I have already waited months and was wondering who else might be able to supply said ECU. Any suggestions are welcome and please provide contact infor for your recommendations, Thanks. "
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jamppa kirjoitti:Mitenkäs porukka on tavaroita saaneet nyt?
Ei oo tullut :evil: Saas nähdä, koska tulee :?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Ei ole muillakaan helppoa

"I ordered a stage III ECU from Speedparts months ago. I was finally notified today that they can not create such a program for my vehicle, 1999 HOT (200 HP). I am extreamly upset. I have already waited months and was wondering who else might be able to supply said ECU. Any suggestions are welcome and please provide contact infor for your recommendations, Thanks. "
Tohon vois sanoa vain lyhyesti: MAPTUN :mrgreen:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

kukahan on ootellu kauiten osia sp:ltä
ite oon varmaan kärkipäässä, olen odottanu huhtikuusta asti ja mitään ei ole tullut!
vtuttaa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

öljysormi kirjoitti:kukahan on ootellu kauiten osia sp:ltä
ite oon varmaan kärkipäässä, olen odottanu huhtikuusta asti ja mitään ei ole tullut!
vtuttaa.
No joo, taidat sitten olla "kärkipäässä" :wink:

Mulla on ollut noin toukokuun 20. päivästä lähtien sisässä 1700 euron tilaus, josta nyt on saapunut Pro-Car Servicelle kaksi etuiskaria ja puslat. Takaiskareista ja crossflow-IC:stä ei ole kuulunut mitään. Olivat kyllä mainittu Pro-Car Servicen lähetyslistalla, mutta kpl -määrässä oli vain viiva. Lähetin SP:lle kyselyä, että josko lähettäisivät osat tämän viikon lähetyksessä Pro-Car Servicelle, niin vois päästä kokeilemaan autoa klubin syyskokouksessa. Jos kamoja ei tule siihen päivään mennessä, niin tuskin tulee lähettyä sinne kokoukseenkaan :evil:

Kyllä se sitten pistää v :evil: :evil: uttamaan oikein kunnolla, kun ei voi Kuva autoa radalle.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2234
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti: Lähetin SP:lle kyselyä, että josko lähettäisivät osat tämän viikon lähetyksessä Pro-Car Servicelle, niin vois päästä kokeilemaan autoa klubin syyskokouksessa. Jos kamoja ei tule siihen päivään mennessä, niin tuskin tulee lähettyä sinne kokoukseenkaan :evil:
Millos tuo päivä koittaa? Mullakin on procarista tilattuna tulossa EBC green jarrupaloja, ilmeisesti on SP:ltä nekin tulossa, en tiiä, en oo kysyny mutta on tästäkin tilauksesta jo viikkoja. (viikkoja, peräti? :roll:)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No klubin syyskokoushan on 13.9.2003 Alastaron moottoriradalla. Ja meikäläistä ei taida siellä näkyä, ellen saa autoon kiinni noita uusia iskareita, puslia & crossflow-IC:tä :cry:

Turha mennä sinne lietsomaan pahaa mieltä, kun toiset on radalla ihan Kuva ja meikäläinen on Kuva
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ihan sama homma on mulla, kamat tilattu mutta mitään ei kuulu.
Kuva SpeedParts
Mä sovin ton mun sotkun Peterin kanssa kun me viimein päästiin sopuun stage III hinnasta. Tästä menikin sitten viikko ja viisi mailia ennen kuin mies suostui minulle vahvistamaan toimitusajan. Lopulta mies sai kakistettua ulos 3-4päivää tilauksesta. Nyt plakkarissa jo kahdeksan.
Riku teki tilauksen ihan omana suorituksena, ettei se nyt varmasti sakoitu muihin tilauksiin. Kuten arvata saattaa SP ei koskaan vahvistanut tilausta, tietääkseni ne ei koskaan vahvista mitään PCS:lle.

Olisi pitänyt varmaan suosiolla maksaa enemmän ja ostaa kama muualla, mutta ei.
Oma arvosana ko. firmasta on seuraava
KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva
#1730
500whp.net member
JSport
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 20:24
Paikkakunta: Helsinki

Itselläkin tilaus viipyy

Viesti Kirjoittaja JSport »

Tilasin puslat ja jarrut elokuun alussa PCS:n kautta Speedparts:lta. Meinasin jo vaihtaa tilauspaikkaa, mutta esim ProStreet:kin puhuu noin neljästä viikosta ja ylimääräisen 100 e maksaminen mahdollisesta nopeudesta ei kiinnostanut. Lisäksi Speedparts on ainoa paikka joka myy EBC:n jarrukittiä, jossa on mukana etu ja takalevyt ja greenstuff -palat.

Osista ei vain ole kuulunut ja PCS:stä sanotaan, etteivät he tiedä koska ne tulevat. Tavaraa "tiputtelee" säännöllisesti. Kannattaako tätä tarkistaa suoraan speedpartsilta, että saako osia odottaa edes syksylle vai mennäänkö tosiaan talven puolelle. Kehen kannattaisi olla yhteydessä?

Abbott Racing on huippupaikka. Nopea toimitus, asiantunteva palvelu, kyky tehdä bundle-tarjouksia nopeasti. Otin sieltä VRK:n ja Konit. Hetkittäin tulee mieleen, että pitäisikö jättää tuunaus tähän.

Jarrupölyn peittämät vanteet ja uraiset jarrulevyt vaan muistuttavat, että homma on kesken. Kun helsingissä vaikuttaa, ei ole oikein aikaakaan käydä Jyväskylässä useina päivinä. Kerralla halusin asennuttaa kaiken.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Itselläkin tilaus viipyy

Viesti Kirjoittaja Vigge »

JSport kirjoitti:
Osista ei vain ole kuulunut ja PCS:stä sanotaan, etteivät he tiedä koska ne tulevat. Tavaraa "tiputtelee" säännöllisesti. Kannattaako tätä tarkistaa suoraan speedpartsilta, että saako osia odottaa edes syksylle vai mennäänkö tosiaan talven puolelle. Kehen kannattaisi olla yhteydessä?
Pistä mailia suoraan SP:n Peterille. Itse sain vastauksen kolmessa tunnissa, kun huhuilin omien romujeni perään. Mä veikkaan että nimeni on jollain "VIP valittajien listalla" koska nykyään Peter vastailee minulle todella aktiivisesti, näin ei aluksi ollut. VIP-klubiin pääsy edellytti tosin parin kymmenen mailin raapustamista :lol:
JSport kirjoitti: Abbott Racing on huippupaikka. Nopea toimitus, asiantunteva palvelu, kyky tehdä bundle-tarjouksia nopeasti. Otin sieltä VRK:n ja Konit. Hetkittäin tulee mieleen, että pitäisikö jättää tuunaus tähän.
Onko sulle tulossa VRK kokonaisuudessaan? Jos on, niin oon todella kade 8O
Jahka saat osat kiinni, niin olisiko pieni koeajo paikallaan :?: :?: :?:
Voin tarjota vastapalveluksi elämyksiä "uratutkan ratissa" :evil:
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

mulle mulle

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

pääsenkö mäkin koklaa VRK. Mä en voi tajota vastapalvelukseski kuin leveen hymyn tai jos haluut tota mun koppaa rutistaa jostain kulmasta.

Kaikki joukolla VRK testaamaan... :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
JSport
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 20:24
Paikkakunta: Helsinki

Mitä eroa on blondilla ja autolla

Viesti Kirjoittaja JSport »

Autoa ei lainata kaverille :D No maltillinen harrastaja on ehkä eri juttu.

VRK on vielä laatikossa, ilmoittelen kun muut osat saapuvat ja asennuspäivät saadaan lukkoon. PCS:llä voi olla ihan hyväkin että iskarien säätämisasteesta saa palautetta. Itseänikin kiinnostaisi 9-3 ilman VRK:ta pelkillä puslilla.
Vastaa Viestiin