Speedpartsin toimitusajat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2003
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Tämähän alkaa jo saada koomisia piirteitä :lol:
Niinhän sen kaavion mukaa on. jos pystyt syyttämään jotain muuta kun itseäsi, niin asia on silloin hallinnassa :wink:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Turbo Sensonic kirjoitti:Mä oon jo niin pissed off, että kirjoitin asiasta STCS:n foorumiin :evil:
Eipä tuohon ketään jaksa kommentoida..Ehkä ruotsalaiset eivät ole vielä osanneet päättää, pitäisikö tuohon vastata på svenska eller in english please..ehkä viikonloppuna pari falcon kakkoskaljaa ja rupeaa pellelläkin kielenkannat irtoamaan ? :wink:
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Vigge kirjoitti:No niin nyt on taas valoa tunnelin päässä, mutta mitään kuuta en taivaalta odota. Onhan noita lupauksia ennenkin tehty...

Sain vihdoin yhteyden puhelimitse Peteriin, hän oli kuulema saanut melkein luettua romaanin jonka lähetin sinne mailitse viime viikolla :lol:
Peter lupasi lähettää minulle vastauksen mahdollisesti vielä tänään mutta viimeistään huomenna. Oikeastaan odotan innolla miten SP aikoo hyvittää 4kk odotuksen, vai aikooko mitenkään.

Valituslaskuri 5.8= 123vrk
Päivän mietelause: "tilaat tavarat SP:ltä tänään niin saat ne jouluksi kotiin"
Why am I not surprised :evil: :evil: :evil:
Olisihan tämä pitänyt arvata ettei ko. putkan lupauksiin voi luottaa.
Tiistai meni samoin keskiviikko, mutta vastaus on edelleen tulematta.
Mä en ymmärrä mikä tässä asiassa voi olla niin saata**n vaikeeta ettei päätöstä saada tehtyä. Mä kun olen ilmoittanut ettei mua enää kiinnosta toimiiko toi tuote vai ei, se on heidän murheensa ei mun. Mä aion hankkiutua siitä joka tapauksessa eroon stage III päivityksen yhteydessä.

Annion SP:lle muutaman vaihteohdon:

-Tuotteen vaihto toiseen, esim saman hintainen putkisto
-Tarjous stage III päivityksestä
-Rahat takaisin


Meneehän se kesä näinkin. Tätä menoa voi pian unohtaa klubin syyspäivät ainakin ajalun osalta, sillä en usko että tätä juttua saadaan päätökseen siihen mennessä.

Toinen asia mitä en ymmärrä on noi SP:n lupaukset, mitä liikkuu heidän päässä :?: :?: :?:
Tämäkin episodi olisi varmaan jäänyt pois jos kaveri olisi suoraan sanonut että saat vastaukset viikon päästä. Tämän lisäksi minua sapettaa että ko. putkaan ei saa yhteyttä ilman vihikoiria. Viimeksi soitin arviolta kymmen kertaa... niin ja lijalla ei ole jonotus mahdollisuutta.
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Edelleen täytyy ihmetellä missä perkelee**ä ne Peterin kommentit viipyy. Jos luvataan keskikiivoksi niin kyllä se mun mielestä tarkoittaa saman viikon keskiviikkoa, ei ensi viikon ei sitä seuraavan. Tästä suivaantunena pistin taas yhden valituksen vetämään SP:n suunnalle. On se kumma kun tällaisen suht simppelin asian tiimoilta täytyy raapia kymmen mailia soittaa lukuisia kertoja perään ennen kuin mitään tapahtuu.
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Voi helvetti mitä pelleilyä, lukekaas tää Peterin vastaus :evil: :evil: :evil:
Hi,

As Pirjo has wrote to you. The test made by the SUN.
The Sun is not that fast to be able to notice the variations.

We have two suggestios for you.

If you're not satisfied with the product, you can return the product.

We can get you a other ECU from another brand ( this is more expensive)
at a cost of 2500 SEK
Siis toisin sanoen mä oon tässä venttaillut turhaan viimeiset kolme kuukautta kun SP on mukamas selivttänyt asiaa. Paskan marjat ne mitään on tehneet...
Eniten pistää vihaksi se, että ilmaisin monesti Pirjolle huoleni asian pitkittymisestä ilman tulosta. Noin pari kuukautta taaksepäin peräsin SP:ltä aikataulua jonka puitteissa asia on tarkoitus hoitaa ja miten. Yllättäen aikataulua ei minulle koskaan esitetty. Tällöin ilmaisin myös huoleni siitä että asiaa venyy syksyyn jolloin ollaan edeleen lähtöpisteessä. Pirjo lupaili ja lupaili, että saat vastauksia pikimmiten. Esin homma piti kuulema selvittää SP:n sisällä ja se kun ei tuottanut tolusta piti myös BSR:ää konsultoida. Minä odottelin läpi koko prosessi tatti otsassa. Nyt sitten Peter keksii ilmoittaa että SP:n kanta asiaan on sama kuin lähes kolme kuukautta sitten. En ymmärrä miksi he ylipäänsä lähti selvittämään asiaa, jos lopputulos oli jo tiedossa :?: :?: :?:

Nyt täytyy myöntää että vedin sellaiset herneet nenään tosta vastauksesta että mailin reply oli kaikkea muuta kun mitä tännä kehtaan kirjoittaa. Aiemmin olin sitä mieltä ettei riehuminen auta, mutta rajansa kaikella. Kumpa mulla vaan olisi pidempi käsi ja sen päässä nuija.

Mun osalta homma ei todellakaan jää tähän, vaan aion valittaa "päätöksestä". ja jatkaa valitusta niin kauan kunnes vastapuoli tovottavasti polttaa päreensä ja kirjoittaa mulle jotain nasevaa. Vaikea ei ole keksiä mihin tämä visti tulee päätymään, no STCS:n foorumiin tietysti. Pitää nyt seuraavaksi hiillostaa että mitä helveettosta siellä on puuhattu ja miksi minut jätettiin "jonoon".

Kummallista tässä prosessissa on ollut että SP ei ole kertaakaan esittänyt mitään pahoittelua saatikka sitten yrittänyt hyvittää asiaa missään muodossa.
Viimeksi muokannut Vigge, La Elo 09, 2003 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1730
500whp.net member
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Toihan käy jo hyvästä vitsistä!!!Kuva

Tässä meikän virallinen suositukseni; Tee Vigge niille näin:Kuva !
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Maptun lupasi postittaa lastun mulle 4 päiväsä. :roll: Mitenhän on?Jos pitää paikkansa ni johan on vikkelää palvelua.Ainaskin jos vertaa Speedpartsiin! :lol: Enää ei muuta puutu ku jaksas alkaa tilaamaan.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, Maptun rulettaa :D :D :D Hoitavat hommat vielä kunnollakin ja lupausten mukaan.

Jos toi Speedpartsin "asiakaspalvelu" on samanlaista myös ruotsalaisille Saabisteille, niin epäilen vahvasti, että SP tulee menettämään markkinaosuuksiaan nimenomaan Maptunille. Nordicia tuskin valitaan SP:n sijasta, koska heillä on aivan liian kalliit hinnat verrattuna esim. Maptuniin.

P.S. Ajattelin soittaa vielä tänään SP:lle ja selvittää tilanteen ruåttiksi, jos vaan suinkin pystyn, kun ei oo toi ruåttin kieli niin hirveen hyvin hallinnassa. Mikäli eivät vastaa puhelimeen tai vastaus ei tyydytä mua, lähetän kaikille SP:n jälleenmyyjille sähköpostin, jossa kerron kuinka SP kohtelee yhtä jälleenmyyjäänsä ja varoitan, että seuraavana voi olla vuorossa kuka tahansa heistä :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Joo tosiaankin Maptun rulettaa!Oon ny lähettäny sinne 3 sähköposti viestiä ja kaikkiin on tullut vastaukset seuraavana aamuna.Joten en tällä hetkellä mieti mitään muuta lastun osto paikkaa kun Maptun.Ja joka viestin lopussa Fredrik on pistäny terveiset et ota yhteyttä jos tulee kysyttävää.Eikä päinvastoin.. Ja on vastannu joka kysymykseenkin asiallisesti neuvoja antaen.En yhtään ihmettele miten se ajelee n.500hv Saabilla. 8O
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Now we are talking

Viesti Kirjoittaja Vigge »

"I asking you Peter to consider this case over and reform you answer and
offer me some for of compensation. But if this kind of customer service
is normal for SP, then I will do everything in my power to make sure
every single Saab owner through out the world will know how customers
are treated at SP."

What do you mean... ?
Should this be a treat ?

As I wrote to you, there is no fault in our product..
We don't state any vaules for CO and Lamda in our specification.

We have consulted BSR and there is no fault on the software,
On se nyt kumma kun vastapuoli on täysin pihalla tästä maailmasta.
Ei kai se pöllö nyt kuvittele että tyydyn nuolemaan näppejäni kun heidän pelleily pilasi koko kesäni autoilun suhteen.

Kyllä mun milestä toi CO:ta ja lambda-arvoa koskeva lause osoittaa selvää vittuilua mun ongelmia kohtaan. "ei oo spekissä, turha valittaa"

Kato, ovat näköjään konsultoineet BSR:ää. Itse rohkenen epäillä että olisivat saaneet sieltä mitään tietoa. Ei tästä ainakaan mulle ole aiemmin mainittu.

Should this be a treat?

Mitäköhän toikin nyt sitten tarkoittaa. En mä ainakaan ole niille mitään tarjoamassa :lol: . Lisätään "h" niin voidaan olla lähempänä totuutta.

Ja laulu jatkuu...
Viimeksi muokannut Vigge, Ti Elo 12, 2003 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Meikäläisen tilanne näyttää taas pitkästä aikaa valoisemmalta :D

Pro-Carin Riku oli laittanut SP:n Peterille e-mailin, jossa hän kysyi, että aiotteko lähettää niitä tilattuja tavaroita? Jos ette, niin siinä tapauksessa vaadin rahoja takaisin, kun kamaa ei ala kuulua.

Tämän e-mailin jälkeen Peter vastasi Rikulle:

Sorry for the delay (v :evil: :evil: tu, mitä p :evil: :evil: kaa. Olis voinut saman tien kertoa, mistä tuo "viive" johtui :evil: ). Lähetä minulle tiedot tuotteista, jotka olet tilannut meiltä, mutta et ole vielä saanut (puuttuvat kamat), niin lähetämme ne sinulle.

Samassa e-mailissa Peter kertoi, että SP:n Pirjo on poissa töistä "vähän aikaa".

No nyt sitten toivon vaan, että saisin kamat ASAP Pro-Carille ja saataisiin ne vielä kiinnikin meikäläisen hoppaan :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Päivitettyä tietoa Speedparts -sekoilusta meikäläisen kohdalta (mikäli jotakuta vielä kiinnostaa lukea) :D :

SP:n Peter oli ottanut yhteyttä PCS:n Rikuun ja kysynyt häneltä, että olisiko mitään mahdollisuutta laittaa meikäläisen tilaukseen Abbottin IC:n tilalle Speedpartsin (ja myös Maptunin) myymää IC:tä (katso kuva: http://www.speedparts.se/prod/sp_mot_intercooler.shtml ), koska sen toimitusaika on huomattavasti lyhyempi kuin Abbottin IC:n.

Riku oli vastannut tähän myöntävästi, jotta meikäläisen "SP-kamahelvettisekoilu" saataisiin loppumaan. Itse olin vähän nyreissäni asiasta ja ilmoitin, että haluan sen IC:n sitten samaan hintaan kuin Abbottin IC ja letkut & klemmarit vielä mukaan.

Tuo juttu v :evil: tu :evil: ti jonkun aikaa, mutta Riku lupasi tuon SP:n IC:n samaan hintaan mikä oli sovittu jo toukokuun loppupuolella, niin sanoin että OK, antaa tulla vaan, niin saadaan joskus tavarat kiinni autoon.

Päätin kuitenkin tsekata, että mitkä ovat noiden IC:eiden koot (mitä isompi, sen tehokkaampi), jotta saisin edes jotain osviittaa, olisko tuo Abbott IC :arrow: Speedparts IC huono "siirto".

Kirjoitin siis e-mailin Abbottille ja kysyin, että minkä kokoinen tuo heidän IC on. Sieltä minulle tuli vastaus:

"Dear ****

Many thanks for your e-mail.

It is the same size as a standard intercooler and you will have no problems fitting it to your Saab."

No tuon perusteella sain tietää, että Abbottin IC on samankokoinen kuin orkkis-IC. Mutta katsokaapas jo em. linkissä sivun alareunaa, jossa voi verrata orkkis-IC:tä ja Speedpartsin IC:tä :wink:

Speedpartsin IC on suurempi kuin orkkis-IC, eli se tod.näk. virtaa vielä paremmin kuin Abbottin IC :!: :!: :!: :wink: 8) :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Hyvä että homma rupeaa olemaan kondiksessa. Mitä ne muuten lupas toimitusajaksi sille IC:lle.

On sillisalaatti on viittä vaille päätöksessä. Viikon riitely Perin kanssa alkaa vihdoin kantaa hedelmää. Ensimmäistä kertaa SP tajoutui hyvittämään osan aiheuttamastansa sotkusta. Ilmeisesti vene upposi jo niin syvälle ettei muuta pakotietä ollut :lol:

Homman on vielä hieman kesken, joten tästä lisää tulevaisuudessa.
Lopuksi täytyy myöntää että nuo hurrit ovat pirun sitkeitä, näin ainakin SP:llä. Mitään ei myönnetä ja syy yritetään vierittää väkisin asiakkaan niskaan. Onneksi mulla oli tallella kaikki mailit, niistä käy kyllä ilmi kuka pissi ja ketä iirikseen. Nämä tiedot tomitin Peterille heti alusta lähtien, mutta siltä hän koki tarpeelliseksi selvittää samat asiat vielä uudestaa. Keskustelu oli kaikkea muuta kuin ystävällistä, enemmänkin syyllistävää ja vittuilevaa...
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Toimitusaika Speedpartsin IC:lle : 1 viikko
Toimitusaika Abbottin IC:lle: noin 2 viikkoa.

SP:n IC on kuulemma parempi, paksumpi ja korkeampi 8)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti:Toimitusaika Speedpartsin IC:lle : 1 viikko
Toimitusaika Abbottin IC:lle: noin 2 viikkoa.

SP:n IC on kuulemma parempi, paksumpi ja korkeampi 8)
Joo onhan se SP ihan selvästi järeemmän olonen. Aika hyvin kun sait letkutkin vielä mukaan, neki kai jotain sata eukkia kipale (?)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin