mikä mättää ????
mikä mättää ????
Tyttö saa muutaman kk päästä kortin (toivottavasti)
No lupasin maksaa autokoulun ja ekan auton (saab).
Hän ilmoitti kohteliaasti että ei saab kelpaa ??,vaikka on saabilla kulkenut mm ekan matkan laitokselta kotiin ja siitä asti aina.
No nyt pitäs äijän ostaa volkkari tai nissani ei onnistu.
Perustelin mm kolariturvallisuudella ja sillä että äijä pitää kulkinee kunnossa,mutta on kuulemma nolo tää saab. hmmmm tätä nykyajan nuorisoo.
Vävylle olis turbo tonnari just just kelvannu mutta tytölle ei.
Mitäs nyt tehään kysyy epätietonen isä..
Hän ilmoitti kohteliaasti että ei saab kelpaa ??,vaikka on saabilla kulkenut mm ekan matkan laitokselta kotiin ja siitä asti aina.
Perustelin mm kolariturvallisuudella ja sillä että äijä pitää kulkinee kunnossa,mutta on kuulemma nolo tää saab. hmmmm tätä nykyajan nuorisoo.
Viimeksi muokannut YKÄ, Ti Huhti 11, 2006 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Hirsch"
Re: mikä mättää
Osta 3 ov punainen ng 900:nen (kuulemma ainoa saab joka tytöille kelpaa) niiden hinnat kohdalla .YKÄ kirjoitti:Tyttö saa muutaman kk päästä kortin (toivottavasti)
Ja jos ei kelpaa niin anna kävellä.
ps. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=32757 tämähän vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta // EOEA kyseiseen autoon
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Kyllä se niissani jää ostamatta ihan sen kolariturvallisuuden takii,
ja vävylle ei uskalla turbo saabia antaa??.
Paha paikka ??.
Kyllä se kävely saa kelvata jos ei saab kelpaa,tai sit toi pv sustki.
Punanen 5-ov og satku olis mun mielestä se eka auto,on luja ja lämmin ja NÄTTI.
ja vävylle ei uskalla turbo saabia antaa??.
Paha paikka ??.
Kyllä se kävely saa kelvata jos ei saab kelpaa,tai sit toi pv sustki.
Punanen 5-ov og satku olis mun mielestä se eka auto,on luja ja lämmin ja NÄTTI.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Re: mikä mättää
Kysyt tyttäreltä, että haluaako olla todellakin massateini Nissanilla tai jollain Kolffilla...YKÄ kirjoitti: Mitäs nyt tehään kysyy epätietonen isä..

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
-
- "Hölösuu"
"Kyllä routa porsaan kotiin ajaa"
. Pistä rahat jemmaan ja palaa asiaan kun tyttö kyllästyy ajamaan fillarilla/mopolla/bussilla
Ainoa huono puoli tuossa on (en nyt halua maalata piruja seinille
) että lainailevat autoja toisilleen ja ovat "juoppokuskeina" mitä ihmeellisimmillä kindereillä. Koita vaan aivopestä. Saappi pihaan ja avaimet naulaan odottamaan noutajaa
Onnea ja hermoja matkaa...varmaan tarviit niitä

Ainoa huono puoli tuossa on (en nyt halua maalata piruja seinille

Onnea ja hermoja matkaa...varmaan tarviit niitä

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Ompas omituista nuorisoa, kyllä naisväki on viihtynyt niin 99:ssä kuin satkuissakin, tonnarista puhumattakaan. Ja 5d 900i:tä kattoluukulla joku taisi kehaista "urheiluautoksi".
Kyllä 3d satkun luulisi kelpaavan, tehostimen kera oikein maukas peli ajella vaikka sitten kaasarikoneella. Ei puutu tyyliä eikä urheilullisuutta. Tietty 99 vie aina siitäkin voiton, oli ovia sitten kuinka monta tahansa.

Kyllä 3d satkun luulisi kelpaavan, tehostimen kera oikein maukas peli ajella vaikka sitten kaasarikoneella. Ei puutu tyyliä eikä urheilullisuutta. Tietty 99 vie aina siitäkin voiton, oli ovia sitten kuinka monta tahansa.

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
-
- "Hölösuu"
Omasta kokemuksesta voitaneen sanoa että isiä kannattaa uskoa. Itse haaveilin muista merkeistä kun valmistumisen jälkeen auton ostoa suunnittelin. Faija heitti sitten kommentin että "osta mikä huvittaa ja rahat riittää mutta mä korjaan sulle poika vain saabeja. Muut saat viedä minne huvittaa korjattavaksi." No siitä se sitten lähti eli alle tuli 7vuotta vanha 99
. Ja tuhansia euroja on jäänyt säästöön moisen kommentin takia 

Born to be wild, paitsi kotona
Omasta kokemuksesta voitaneen sanoa että isiä kannattaa uskoa. Itse haaveilin muista merkeistä kun valmistumisen jälkeen auton ostoa suunnittelin. Faija heitti sitten kommentin että "osta mikä huvittaa ja rahat riittää mutta mä korjaan sulle poika vain saabeja. Muut saat viedä minne huvittaa korjattavaksi." No siitä se sitten lähti eli alle tuli 7vuotta vanha 99 . Ja tuhansia euroja on jäänyt säästöön moisen kommentin takia
Nyt ajeleevat vanhalla volllakkkarilllla ja kyllä mä oon sille vävykokelaalle koittannu vihjailla että saatte multa ilmasiksi turvallisen autuon jos hylkää ton vollllkkkarin.
Vävyn kokelas kun on "Joutunnu" mua saabilla kuskaa niin se alkaa olla
myyty mies mutta se ympäristön "paine".
Turbo tonnaria erehty jo kehumaan että hyvin kulkee.
Nyt ajeleevat vanhalla volllakkkarilllla ja kyllä mä oon sille vävykokelaalle koittannu vihjailla että saatte multa ilmasiksi turvallisen autuon jos hylkää ton vollllkkkarin.
Vävyn kokelas kun on "Joutunnu" mua saabilla kuskaa niin se alkaa olla
myyty mies mutta se ympäristön "paine".
Turbo tonnaria erehty jo kehumaan että hyvin kulkee.
Viimeksi muokannut YKÄ, Ke Huhti 12, 2006 07:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Täältä samanlaisia ajatuksia kuin muualtakin, että kyllä luulis esim 3d satkun kelpaavan??!! Vielä jos löytyy kirkkaanpunainen ja jos vaikkapa kattoluukulla niin kumma on jos ei käy? Mahtuu kaveritkin kyytiin ja vielä niiden tavaratkin.
Homman juonihan on se, että auton tulee olla siisti sekä sisältä että päältä. Mielikuvat Saabeista kun voivat olla sellaisia yleisnäkymiä kadulta, kuppasia ja paskasia satkuja jotka kulkee keulat pystyssä.
Tuttavapiiristä löytyy muutama nais-ihminen, joille ei varmaan muut kuin Saab kelpaiskaan
joten pistähän tytön ajatukset oikealle uralle!!
Homman juonihan on se, että auton tulee olla siisti sekä sisältä että päältä. Mielikuvat Saabeista kun voivat olla sellaisia yleisnäkymiä kadulta, kuppasia ja paskasia satkuja jotka kulkee keulat pystyssä.
Tuttavapiiristä löytyy muutama nais-ihminen, joille ei varmaan muut kuin Saab kelpaiskaan

Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red