Foorumista

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Foorumista

Viesti Kirjoittaja Vigge »

No niin nyt kun homma saatu käytiin, niin pitäisiköhän tätä foorumia hieman virittää.
Tässä hieman listaa, mitä nyt ainakin on mahdollista tehdä.

-avantar (kuva käyttätunnuksen alla), nyt ne on osalla allekirjoituksessa
-Recent topics (näyttää x määrän viimeisiä viestejä, jotka scrollaa ruudulla)
Kuva
-Kalenteri
-chat
-offtopic osio

Kommentteja?
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No periaatteessa tämä foorumi käyttää melko lailla samaa pohjaa kuin STCS:n foorumi, eikö niin :?: Eli keskustelukategoriat voisi jakaa samalla tavalla kuin STCS:n foorumissakin :?:

-moottori ja moottorinohjaus (tuning)

-alusta ja vaihteisto

-styling (korisarjat & spoilerit ym.)

-valo- ja sähköasiat

-yleistä keskustelua Saabeista

-off topic

-klubitapaamiset (aikataulu/kalenteri)

-osto- ja myyntipalstat

ja viimeisenä, mutta ei tietenkään vähäisempänä "klubi-alue", johon pääsisivät ainoastaan klubin jäsenet :D

Kuulostaisiko liian suuruudenhullulta idealta :?: :?: :?: 8O
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Mä luen tota STCS:n foorumia melkeen joka päivä ja tykkään että se on tosi hyvin ja selkeesti jaettu ihan niinku Tbo Sensonic sanoi..Eli jos se ei tunnu ihan kamalan isolta säädöltä niin oon sen kannalla myös !
Muuten ainakin toi avatar olis jees, samaten ku esim toi Offtopic..
Mutta onhan tää näinkin jo tosi mukava foorumi, voittaapahan ainakin Suomi24 mennen tullen :lol:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

pade900 kirjoitti:Mutta onhan tää näinkin jo tosi mukava foorumi, voittaapahan ainakin Suomi24 mennen tullen :lol:
Joo, Suomi24.fi on kyllä huonossa jamassa, kun noi keskustelut ei päivity reaaliajassa ja postauksetkin tökkii oikein urakalla :evil:

Oon kerran huomauttanut tosta asiasta ylläpitäjille "sheriffin" ominaisuudessa, mutta ilmeisesti eivät ole osanneet/pystyneet korjaamaan vikaa :( Siksi ei paljoa huvitakaan enää postailla sinne :(

Toisaalta tuo Suomi24.fi on suosittu juuri sen takia, että sinne ei tarvii rekisteröityä. En kuitenkaan uskoisi, että rekisteröityminen olisi mikään kynnyskysymys (ainakaan mulle se ei ole), jos haluaa keskustella asiallisesti Saabeista.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2003
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Ja onhan klubilla postilista, ja tämä foorumi :lol:
itse olen unohtanut koko suomi 24 sen takia, kun sinne en enää ole saanut postattua mitään. kaikissa postauksissa on hypännyt etusivulle, ja viesti ei mene mihinkään. Olen kait neljällä eri koneella ja eri paikasta kokeillut. joten koko homma paras mun kohdalla unohtaa. tosin kyllä lukemassa tulee silloin tällöin käytyä suomi 24:ssä
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

pade900 kirjoitti: Mutta onhan tää näinkin jo tosi mukava foorumi, voittaapahan ainakin Suomi24 mennen tullen :lol:
Vielä kun saadaan kalastettua ihmiset pysyvästi tännä tuolta Suomi24 foorumista niin hyvä tulee.

Kukas se nykyään vastaa tämän foorumin ylläpidosta. Olisi myös mielenkiintoista kuulla ylläpitäjän kommentit asiaan. Jos aika ei riitä muutoksiin niin uskon että halukkaita löytyy. Allekirjoittanut voi ilmoittautua yhdeksi vapaaehtoiseksi.
#1730
500whp.net member
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Vigge kirjoitti:
Kukas se nykyään vastaa tämän foorumin ylläpidosta. Olisi myös mielenkiintoista kuulla ylläpitäjän kommentit asiaan.
Eikös moderaattori oo potkuhousu, ainaki etusivulla lukee niin. Ehkäpä hän voi valaista meitä muita. 8O
BMW 320dA Coupe LCI
admin
Site Admin
Viestit: 5
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 19:23

Viesti Kirjoittaja admin »

Vigge kirjoitti:
Kukas se nykyään vastaa tämän foorumin ylläpidosta. Olisi myös mielenkiintoista kuulla ylläpitäjän kommentit asiaan. Jos aika ei riitä muutoksiin niin uskon että halukkaita löytyy. Allekirjoittanut voi ilmoittautua yhdeksi vapaaehtoiseksi.
Oikeasti vapaaehtoisia ei tunnu nykyää löytyvän mihinkään, ensimmäinen kysymys on yleensä "Paljonxs siitä maksetaan?".

Laitan sinulle spostia tulemaan niin katsotaan missä mennään.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

admin kirjoitti:
Oikeasti vapaaehtoisia ei tunnu nykyää löytyvän mihinkään, ensimmäinen kysymys on yleensä "Paljonxs siitä maksetaan?".

Laitan sinulle spostia tulemaan niin katsotaan missä mennään.
Niinhän se nykyään taitaa olla. Jos hommaan ryhdyn niin teen sen kyllä veloituksetta. Jatketaan maililla.
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

minä minä

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mä koodaan vaikka ilmasiksi koska olen rakastunut koodiin. Muutenkin noi hyväntekeväisyys on lähellä sydäntäni, mulle riittää koodi ja toi kottero jolla pääsee pisteestä a pisteeseen b joskus nopeastikkin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Tuo "off topic" olisi ihan mukava lisä tännekkin foorumiin, täytyyhän saabistin muustakin keskustella. :)
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ylläpidolle,

Käännätkö foorumin kelloa tunnilla eteenpäin. Nyt tämä palsta taitaa olla hurrien ajassa.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin