Teho bensaa pumpusta!
Teho bensaa pumpusta!
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Teho bensaa pumpusta!
Tuli tuota V-Poweria Euroopan reissulla tankattua tankillinen, samoin OMV:n 100 okt. tuli kokeiltua. Ei niillä nyt mitään merkittävää suoritusparannusta tullut turbotonnariin verrattuna johonkin Puolan takapajula-aseman 95:een...Slovakiassa V-power Racing (=100okt) oli ehkä n. 10% normi ysikasia kalliimpaa. Mutta voishan tuota ihan huvikseen kokeilla tankillisen.V-M kirjoitti:
HUOM! RON 99.7
V-M
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Olipa joku shellin pamppu tuuminut että hinta tulee olemaan vain joitakin senttejä kalliimpaa kuin tavan 98E, eli eiköhän hinta asettune jonnekin 1.40-1.45€ korville. Toivossa on toki hyvä elää, tän kylän shellille tuskin koskaan tulee myyntiin, koska ei ole saatavilla edes 98E:tä, vain 95E. :(Puistokemisti kirjoitti:n.2€?Olli Kinaret kirjoitti:Mitäkähän lienee hinta/litra??? 8O
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Nooh... kokeileppas ja kerro katille terveiset Katittomassakaan en kyllä keksi miten 2T bensa kitkaa poistaisi öljyn palamisesta aiheutuvia haittoja lisäämättä (varsinkin turbossa)? Öljy nimittäin nostaa palolämpötilaa entisestään ja sehän tunnetusti ei ole oikeen toivottua sylinterissä. Lisäksi tuo öljy ei tahdo palaa täydellisesti eli kertyy tuonne männänrenkisiin ja jumittaa ne.Muksu kirjoitti:Tuota mietin kun Shelli mainostaa ihmebensaa, joka vähentää moottorin kitkaa jne...olisikohan joku vaan keksinyt lisätä hiukan 2T- öljyä sekaan kitkaa vähentämään
Se millä tuota octaani lukua on nostettu ja kitka ominaisuuksia on parannettu on vielä arvoitus... mutta kyllä pienellä salapoliisin työllä sekin selviää.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
On tosiaan kovat myyntipuheet. Moni tavallinen autoilija (ja suurin osa Saabisteistakaan ) tuskin huomaa mitään merkittävää eroa ajellessaan vakioautolla 98E bensalla verrattuna 95E:hen. Ja tuskin sitä isoa eroa huomaisi kellottamallakaan, saman vaikutuksen saanee kun heivaa varapyörän mäkeen tai palauttaa kontissa ja takapenkin jalkatilassa pyörivät tyhjät pullot Ysivitosesta ysikasiin mentäessä oktaanit nousee sentään kolmella pykälällä, joten 98:iin verrattuna V-Power tuskin pistää sukkia pyörimään jalassa (1,7oktaanin nousu, V-Power = 99,7 okt)...Mutta pääasiahan on, että kun on V-Poweria tankissa niin kuskin persdyno on mainostamalla aivopesty tuntemaan mahrottomia kiihtyvyyksiä ja uskomatonta alakierrosvääntöäJKen kirjoitti:Kova myyntilause:
"Uusi bensiini on kehitetty parantamaan auton tehoa ja kiihtyvyyttä ja antamaan autoilijalle nautinnollisen ajokokemuksen."
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Otin eilen tuon V-maxin esitteen Shellistä käyttäessäni Sport Sedanin pesussa.
Voisihan tuota kokeilla ja varmaan tulee kokeiltuakin, kun on firman Shellin luottokortti.
Tuo Nesteen "etanoli"-98 on ainakin toiminut tosi hyvin NG900:ssa. Saas nähdä, saako tuolla V-maxilla mitään parannusta
Voisihan tuota kokeilla ja varmaan tulee kokeiltuakin, kun on firman Shellin luottokortti.
Tuo Nesteen "etanoli"-98 on ainakin toiminut tosi hyvin NG900:ssa. Saas nähdä, saako tuolla V-maxilla mitään parannusta
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Onko yleensäkään mitään hyötyä laittaa 98:a autoon johon suositellaan 95:sta? Voisko joku viisas vastata?
Meinasin kyllä ens kerran kokeilla tuota uutta ihme-ainetta itsekin. Mutta
vaan ihan kokeilumielessä
Meinasin kyllä ens kerran kokeilla tuota uutta ihme-ainetta itsekin. Mutta
vaan ihan kokeilumielessä
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
no eipä siinä mitään järkeä ole jos 95 suositellaan varsinkin jos vapari. viritetyissä turboissa saattaa jo eron huomatakkin, joskus satuin vahingossa 95 tankkaamaan niin aika rajusti kone nakutti kun ahdot piikkasi, 98 kuuluu piikkauksessa joskus pieni raplatus 99 ei kuulu ikinä mitään.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Sanoisinpas jotta normaali rutistuksilla varustetussa vaparissa eroa ei huomaa muuten kuin psykolookisesti Kovaruttusimmissa tuo on tervetullut tapaus varsinkin noissa palje tila koneissa joissa on ruttuja yli 11.
Turbo vehkuloissa tietty tapaus kohtaisesti, pers dyno ei varmaan kerro eroista mutta jos on naku anturi valolla niin saattaa vertailu tuottaa jonkin eron mutta taasen olosuhteet ratkaisee tuossakin testissä.
V-M
Turbo vehkuloissa tietty tapaus kohtaisesti, pers dyno ei varmaan kerro eroista mutta jos on naku anturi valolla niin saattaa vertailu tuottaa jonkin eron mutta taasen olosuhteet ratkaisee tuossakin testissä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135