Gti foorumista

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Lukittu
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Gti foorumista

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

http://www.gti.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=9017 :lol: :lol:

ja jos epäselvää niin kyse on tosta autosta

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33471

Arvatkaa paljonko poikia vituttaa kun heittää ton yllä olevan linkin gti.fi foorumille...
Viimeksi muokannut moonlight-tuning, Pe Kesä 30, 2006 10:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

:) pidä peukkuja että pannusi pysyy ehjänä, luotettavuuttahan tuolla peräänkuulutettiin. pilkunviilaajana pitää huomauttaa, originaali teho 118hp eli tehonnousu ei ole 200% (kuten joku tuolla laskeskeli) vaan 154% eikö vain?

anyway ihan herkullinen heitto kun maltoit jättää paljastamatta automerkinkin :)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1334
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

Nehän melkein vittuilee sinulle tuolla GTIn sivuilla :lol: :lol: :lol:
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

lucaf kirjoitti:...originaali teho 118hp eli tehonnousu ei ole 200% (kuten joku tuolla laskeskeli) vaan 154% eikö vain?...
Eikös vakiossa i16:ssa ole 133 heposta? i8:ssa taisi olla se ~118.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Laita kuvia dynolapuista tonne,nii luulis vittuilun loppuvan :mrgreen:
Ei se mitn!
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Ei vielä, herkutellaan nyt vähän :P
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

moonlight-tuning kirjoitti:Ei vielä, herkutellaan nyt vähän :P
Kiusaat poikia...hyvä,hyvä Kuva
Ei se mitn!
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Miten joku voi alkaa noin paljon resoomaan..

En mä ainakaan alkais heti toista palikaksi haukkuun tai jotai..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Noh, itse olisin ehkä valinnut hiukan vähemmän provosoivan lähestymisen ja iskenyt heti faktat ensimmäiseen viestiin. Mutta kukin tyylillään, ja toisaalta, nettipalstat on kovin otollinen alusta moiselle pikku "vittuilulle" :)
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Joo. Mua on jo kauan ottanu päähän toi että heti aletaan haukkumaan ja arvostelemaan. Ja se että tiedetään kaikki ja noin ei voi tehdä asenne. Ja meinasin että annetaan vähän takasinki päin välillä..


Ja sen takia tänne foorumille on ihan ok kirjottaa kun jengi ei ala heti paukuttaa päätään ja neuvoo ettei noin voi tehä. Kuten jo ekoista viesteistä huomas kun tänne kirjotin että jengi ottaa asiallisesti ja neuvoo ASIALLISESTI ja kuuntelee. Kiitos teille..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1334
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

Hei!!!! me saabistit ollaan tälläisii 8) ei haukuta ennenku o aihetta 8O
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Jokke A kirjoitti:
lucaf kirjoitti:...originaali teho 118hp eli tehonnousu ei ole 200% (kuten joku tuolla laskeskeli) vaan 154% eikö vain?...
Eikös vakiossa i16:ssa ole 133 heposta? i8:ssa taisi olla se ~118.
eli siis tehonlisäys 125%. verrattuna alunperin uskottuun kahteensataan, ainekset väärinkäsitykseen ovat kasassa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Loistavaa! Luen innolla jatkoa :lol:
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Siinä tulee muovi tuunareille ihmetyksen karvas maku suuhun :wink:

Juuri näin!

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Anna poikien vaan vittuilla ja säilytä malttis niin menee tyylikkäästi toi "kyykytys" ;)
Lukittu