heh saabilta tuli postia

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
nalleolut
"TosiSaabisti"

heh saabilta tuli postia

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

heh tarjoavat saabilla esikatsastusta 20e
tilaamalla esikatsastuksen voit välttää autosi hylkäämisen varsinaisessa katsastuksessa. heh jälkinäyttö 17e konttorilla ja tuskin rupeevat hitsaamaan pyöräkoteloita kuntoon....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Bob
"Hölösuu"

Re: heh saabilta tuli postia

Viesti Kirjoittaja Bob »

nalleolut kirjoitti:...tuskin rupeevat hitsaamaan pyöräkoteloita kuntoon....
Eivät tietenkään niistähän saat kustannusarvion jo esikatsastuksen yhteydessä :D .
Juha96
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

Mä sain keväällä tuollaisen tarjouksen ja käytin og-satkuni tarkastuksessa Herttoniemen LänsiAutossa. Mun mielestäni hinta oli edukas, koska siihen sisältyi pakokaasumittaus, joka yksistään olisi maksanut konttorilla kympin vähintään. Tarkkaan kävivät satkun läpi.

Ja hiukan aiheen vierestä: Varsinkin kaasari- tai muulla säädettävällä vehkeellä on mielestäni kannattavaa teettää päästömittaus muualla kuin konttorilla, saa päästöt samantien ruuvattua kuntoon jos pelkästä säätöjutusta on kysymys.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
MacTurbo
"Hölösuu"

Re: heh saabilta tuli postia

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

nalleolut kirjoitti:heh tarjoavat saabilla esikatsastusta 20e
tilaamalla esikatsastuksen voit välttää autosi hylkäämisen varsinaisessa katsastuksessa. heh jälkinäyttö 17e konttorilla ja tuskin rupeevat hitsaamaan pyöräkoteloita kuntoon....
Mulle tuli kans, ja naureskelin tuota samaa. Välillä kun saa tuon uusintakatsastuksenkin "kampanjahintaan" 0€.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin