Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
janio89
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 08:45
Paikkakunta: Loimaa

Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Viesti Kirjoittaja janio89 »

Eli onko joku kerennyt omistamaan noita LG:n autostereoita? Minkähän laatusia kyseiset vehkeet ovat? LG:hän on aika iso tuotemerkki ja nuo soittimet eivät ole mielestäni pahan hintaisia... http://www.eurologic.fi/verkkokauppa/uu ... LAC-M8410R Tota olen vähän kattellu ja kiinnostaisi tietää onko ihan käypä soitin vai täysi susi...
-64 Volvo PV
-86 Volvo 240
-79 Dodge Aspen
-83 900 Turbo (Myyty)
Varaosina: -83 900 Gls (Myydään osina, kyselyt yv:llä)
Pellolla: Läpimätä -83 900 Gls Sedan
it
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Syys 12, 2005 10:24
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja it »

Ostin yhtä pykälää (kai) halvemman LG:n. Ainoa moite mielestäni on, että kaikkia piippauksia ei saa pois päältä. Mankasta kuuluu katkos + piiip esim silloin kun se vaihtaa RDS:llä taajuutta...

Muuten kaikki ollin erittäin tyytyväinen kun 120e:n hintaan löytyi DIN--> paljaat johdot adapteri, kaukosäädin ja jopa valojen voimakkuus seuraa auton mittarivaloja.
R900 1996, 96 Super 1977
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JL »

Ainakin kaverilla joku LG:n malli soitti kaikki kappaleet samassa kansiossa, eli jos MP3 levyllä oli piisit jaettu kansioihin niin soitin "sotki" ne ja soitti yhteen pötköön.. eli oli samassa kansiossa yli 100 piisiä. tosin se soitin tais maksaakki vaan 75€.

Muuten kyllä ihan asiallinen perus soitin. kaikki toimii niin ku pitää ja säädötkin riittää perus käyttöön, ainut on tuo kappaleiden selaus juttu. Eri asia on sitten mitä soittimeltaan vaatii. Mutta varmasti on hintansa väärti.

(itse kyllä suosin vaan Pioneeria) 8)
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Jope
-
Viestit: 4167
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Ostin lg:n radion hetkeksi, epäherkkä radio ja mp3-puolella ei tunnista hakemistojen eikä tiedostojen nimiä, eikä myöskään voi hyppiä hakemiston tarkkuudella, ainoastaan +10 ja -10.

ID3 jos löytyy filestä niin sen näyttää, mutta filenamea/hakemiston nimeä ei!

Onneksi sain myytyä pois. Ei sovi kaltaiselleni mp3:sten suurkuluttajalle lainkaan. (teen jokaisesta ostamastani levystä heti mp3:t ja kuuntelen niitä kotona ja autoissa)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Minulla on uudehko LG, jossa kyllä voi siirtyä hakemistosta toiseen ihan näppärästi. Ainoastaan kappaleiden numerointi häiritsee, raitanumeroksi se kertoo koko levyn mukaan lasketun määrän, ei hakemistoittain. Jonkun kappaleen numero voi olla esim. 105.
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Olen kanssa sitä mieltä että kannattaa ehdottomasti sijoittaa sen 30-40-50€ lisää siihen "merkki"mankkaan jos halvimmasta päästä ollaan ostamassa.

Tai sitten ostat sen esim. LG:n ja toteat saman asian itse, suuremmalla tappiolla. :)
Mikke
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Ostin juuri LAC-M6500R mallin, eli siis tämän jossa on myös USB-liitäntä. Muuten olen tyytyväinen, mutta osa näytön värivaihtoehdoista on käyttökelvottomia pimeällä (ainakin punainen, joka olisi ollut sama kuin autoni mittarivalaistuksen väri).

Hyvä laite kuitenkin, jotkut ovat saaneet tuon kanssa toimimaan näitä pienempiä USB-kovalevyjäkin (pienellä lisävirralla tosin).
Mikke
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Mimmi kirjoitti:
Mikke kirjoitti:Muuten olen tyytyväinen, mutta osa näytön värivaihtoehdoista on käyttökelvottomia pimeällä (ainakin punainen, joka olisi ollut sama kuin autoni mittarivalaistuksen väri).
Missäs Saabissa on punainen mittarivalaistus :?:
En mä vaan tiedä... :oops:

Mulla kun ei enää ole Saabia...
ajn
"Hirsch"
Viestit: 904
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:58
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Viesti Kirjoittaja ajn »

Tulipa hankittua tilapäiskäyttöön tuommonen LAC4700R.

Hämmästystä herätti muutama asia:
- asemat ei pysy muistissa eikä mikään asetus
- levyaseman pörräys virrat kytkiessä hirvittää, koska ääntä lähtee niin asemasta kuin kaiuttimistakin..
- radio tarttee näköyhteyden lähetysasemaan ennekuin kuuluu yhtään mitään. Voiko ihan oikeesti olla vielä näin surkeita virittimiä myynnissä...? :x
- puhelimen pörinä uppoaa laitteeseen kuin vanhaan ihimiseen, eli ei taida vaatimuksenmukaisuusvakuutus täyttyä näiltä osin...

Made in China... jotta silleen...

Olisko kellää tietoa löytyykö vielä pelkällä radiolla varustettua autosoitinta, josta se radio vieläpä kuuluisi kunnolla?

Niin, ja LG tulee lähiaikoina myyntiin, edullisesti...
-------------------------8<----------->8--------
#1395
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mimmi kirjoitti:
Mikke kirjoitti:Muuten olen tyytyväinen, mutta osa näytön värivaihtoehdoista on käyttökelvottomia pimeällä (ainakin punainen, joka olisi ollut sama kuin autoni mittarivalaistuksen väri).
Missäs Saabissa on punainen mittarivalaistus :?:
Kyllähän nuo og9-3 ja 9-5 ajotietokoneen ja kylmästöinnin näytöt aika läheltä liippaa.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk

Re: Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Viesti Kirjoittaja saba90 »

ajn kirjoitti:Tulipa hankittua tilapäiskäyttöön tuommonen LAC4700R.

Hämmästystä herätti muutama asia:
- asemat ei pysy muistissa eikä mikään asetus
- levyaseman pörräys virrat kytkiessä hirvittää, koska ääntä lähtee niin asemasta kuin kaiuttimistakin..
- radio tarttee näköyhteyden lähetysasemaan ennekuin kuuluu yhtään mitään. Voiko ihan oikeesti olla vielä näin surkeita virittimiä myynnissä...? :x
- puhelimen pörinä uppoaa laitteeseen kuin vanhaan ihimiseen, eli ei taida vaatimuksenmukaisuusvakuutus täyttyä näiltä osin...

Made in China... jotta silleen...

Olisko kellää tietoa löytyykö vielä pelkällä radiolla varustettua autosoitinta, josta se radio vieläpä kuuluisi kunnolla?

Niin, ja LG tulee lähiaikoina myyntiin, edullisesti...

Itselläni on autossa LG:n TCH-550R ja hyvin tuntuu pelittävän... Hyvin pysyy asemat muistissa,ei oo oikeestaan mitään yllämainittuja vikoja. Kai näissäkin on niitä "maanantai" päivän yksilöitä

Tosin jos olisi tarvetta mp3 soittimelle niin voisinpa hyvinkin hankkia pioneerin vaikka on niistäkin huonoja kokemuksia...Kaverilla on samanlainen mp3 soitin kun mulla,osti sen uutena ja nyt se on sillä kolmatta vuotta käytössä mutta toki alkaa jo vikoja siihenkin tulemaan mutta mihinkäs laitteeseen niitä ei tulisi :wink:
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
joutilas
Matalapaineturbo
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 06:37

Re: Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Viesti Kirjoittaja joutilas »

Mulla on LAC-M6500R. Muuten ihan hyvä hintaansa nähden mutta cd soitin ei toimi pakkasella! Levyt pätkii ja räkii jatkuvasti. Auton lämmettyä alkaa toimia mutta kesälläkin riitti hieman epätasainen tie syyksi pätkimiseen. Laite kävi huollossa kahteen kertaan (virtalähdettä korjattiin), mutta ei auttanut. Nyt menossa toinen samanlainen takuuseen vaihdettu, joka käyttäytyy samalla tavalla. Eikä ole merkitystä onko levy alkuperäinen, poltettu vai mp3-levy. 10 vuotta vanha pioneer oli paljon parempi, mutta se kun pöllittiin pari vuotta sitten... En kyllä enää osta mitään LG:n vehkeitä. On huonoja kokemuksia myös dvd-soittimesta ja mikroaltouunista, mutta ne onkin jo toiset tarinat...
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Itse suosin Pioneeria ainoastaan auto radioa "oikeaksi" on jotenkin olevaan aina niin hyvä merkki on esine mikä tahana.. Mut ei tuo LG mitään sekunda kamaa ole.. Kannattaa ostaa kerralla jotain kallista, niin se kestää seuraavallekin sukupolvelle.. :D
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Beagle
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 21:48
Paikkakunta: Sonkajärvi/Iisalmi

Re: Kokemuksia LG:n autosoittimista?

Viesti Kirjoittaja Beagle »

Oli joskus aikoinaan joku LG:n MP3 mankka.. Hyvin se toimi, ei levyt hyppiny ja radiokin kuulu hyvin ja oli kaukosäädin.. Siinä LG:n mankassa oli vielä CD-boxin ohjaus, joka oli myös osasyynä ko. soittimen hankintaan. Että etsin vielä joskus boxin siihen kaveriksi.. Etsin pitkään, pitkään ja PITKÄÄN siihen käypäistä boxia.. Mutta ei minulle ikinä valjennut, että minkä merkkinen boxi siihen käy.

LG:n Mankka meni ex-auton mukana, ja nyt on Saabissa Pioneerin DEH-6800MP mankkana ja on myös boxi kontissa. <3 Toiste en varmaankaan LG:tä laita. Joko pysyn Pioneerissa tai laitan Sonyt.
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Vastaa Viestiin