Jaahas! Tuon haluan nähdä kun Kääriäinen sulloutuu skodan(passatin) takapenkille . Ei ole pieni eikä hoikka ja kenkäkin taitaa olla äo luokkaa joten onnea matkaanja purkinavaaja matkaan
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Psychocowboy kirjoitti:Jaahas! Tuon haluan nähdä kun Kääriäinen sulloutuu skodan(passatin) takapenkille . Ei ole pieni eikä hoikka ja kenkäkin taitaa olla äo luokkaa joten onnea matkaanja purkinavaaja matkaan
Oletkos muuten koskaan avannut Superbin takaovea? Joskus ihmettelin sellaista Laakkosella, aika valtava oviaukko. Kyllä siitä yhden ministerin verran lihaa lupsahtaa sisään solakasti
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Psychocowboy kirjoitti:Jaahas! Tuon haluan nähdä kun Kääriäinen sulloutuu skodan(passatin) takapenkille . Ei ole pieni eikä hoikka ja kenkäkin taitaa olla äo luokkaa joten onnea matkaanja purkinavaaja matkaan
Skodassa on isommat sisätilat kuin Passatissa. Luulenpa että tuskinpa Kääriäiselle tulee ongelmia auton tilojen suhteen, ovat ne vaan niin isot.
99_GL_77 kirjoitti:Skodassa on isommat sisätilat kuin Passatissa. Luulenpa että tuskinpa Kääriäiselle tulee ongelmia auton tilojen suhteen, ovat ne vaan niin isot.
Superbissa on Passatin pohjalevy jatkettuna... varmasti tilavin auto hintaluokassaan.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
kimmop kirjoitti:
Oletkos muuten koskaan avannut Superbin takaovea? Joskus ihmettelin sellaista Laakkosella, aika valtava oviaukko. Kyllä siitä yhden ministerin verran lihaa lupsahtaa sisään solakasti
Olen! Ja siksi ko kirjoituksen laitoinkin . Tietäen Kääriäisen elastisuuden ja kengän koon. Ei sinne jouten taitu yli 190cn kaveri (kuten harvaan muuhunkaan autoon) varsinkaan jos kengän koko on "riittävä". Eli onkelmia tulee . Mutta 7 päivää lehti varmaan nauttii.
Ja en ole huomannut suuriakaan eroja tällä varrella passatin ja suberbin välillä. Jos niitä onkaan.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Kyllä sinne muistaakseni oikein kivasti mahtui se 190cm takapenkille (todettu myös vastaavan kokoisella kuljettajalla), ainakin jalkatilan puolesta, päätilasta en juuri nyt muista
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Että ministeri muka sokodan kyytiin, oikeasti, niikö huonosti meillä menee... Seuraavaksi kaip residentti istuskelee moskovitsissä vuodelta 82.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Breadfan86 kirjoitti:Kajjaanissa pyörii tänäkin päivänä neliovinen musta kaasarisatku intin keltasella rekkarilla. Olikohan 35 tuo numero. Lieköhän vanha edustusauto, kun oli semmonen pieni lipputanko konepellin kupeessa En tiedä sitten, mikä tehtävä sillä nykyään on.
On kajaanin korjaamon käytössä. Itse 6kk ajan siellä luolassa tuli silloin tällöin käytyä ja sielähän se oli, mittarissa taisi olla yli 350tkm..
Breadfan86 kirjoitti:Kajjaanissa pyörii tänäkin päivänä neliovinen musta kaasarisatku intin keltasella rekkarilla. Olikohan 35 tuo numero. Lieköhän vanha edustusauto, kun oli semmonen pieni lipputanko konepellin kupeessa En tiedä sitten, mikä tehtävä sillä nykyään on.
On kajaanin korjaamon käytössä. Itse 6kk ajan siellä luolassa tuli silloin tällöin käytyä ja sielähän se oli, mittarissa taisi olla yli 350tkm..
Kyseinen Saab tuli vuonna 98 kajaaniin oulusta kun varuskunta muutti kajaaniin. Yhdellä leirillä olisin halunnut laittaa kyseisen ajokin ajokieltoon yliluutnantilta mut joukkuuen johtaja ei uskaltanut.. oli silloin vain molemmat alapallonivelet pahasti väljät.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Pystykeulatonnarit on aina olleet edustavia ja mukavaa että puolustusvoimat ovat pitäneet huolta autosta ja edelleen pitävät aktiivikäytössä ahkerasti.
9000cst kirjoitti:Pystykeulatonnarit on aina olleet edustavia ja mukavaa että puolustusvoimat ovat pitäneet huolta autosta ja edelleen pitävät aktiivikäytössä ahkerasti.
Sanoisin CD tonnaria edustavammaksi kuin pystykeulaisia.
Tästä on ennenki taisteltu mutta minun mielestä just viistokeula CD on "se" edustustonnari.