Oikeasti miten tuo on mahdollista ja miten on päässyt syntymään tuo?
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
siis tuohan on nyt ihan selvä tapaus, mies on aloittanut tietyöt ja nopeusrajoitus on alennettu 70km/h, mutta sitten tulee rekka joka ajaa 70km/h ja imu vie työmiehen mukanaan rekan alle ja tästä syystä tie ei ikinä valmistu...
Olin yksi aamu torkuilla Tampereen pohjoispuolella (Vaasa -tie) Esson pihalla. Siltatyömaa oli kesken siinä vieressä joten sillalle tultaessa oli 20cm pudotus. Heräsin kauheeseen kolahdukseen kun venäläinen rekka ajoi normi vauhtia sillalle ja sitten hyppäsi sillalta poistuessa. Ensimmäistä rekkaa en nähnyt mutta se toinen joka tuli perässä antoi täyden kuvan siitä kuinka täyspitkä rekka ottaa ilmaa alle ja lentää. Hymyssä suin pistin silmät kiinni ja jatkoin aamutorkkuja. Samat rekat näin sitten myöhemmin Seinäjoella, olivat Atrialle menossa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kannattaa katsoa lauantaisin Neloselta Venäjän Villit Videot...taitaapi tulla siinä puoli yhdeksän aikaan...(en nyt tähän väliin kehtaa laittaa kommenttia jonka muuten sanoisin ) Mutta tuossa ohjelmassa esitetään Venakkojen kotivideoita...ja sattuu yhtä makoisasti kuin läntisissä vastaavissa, mutta eri vahinkoja
Eihän nois ladois mitään ihmeellistä ole Lohjal o tuollaisil spoikil olevii ladoi nähty jo pari vuotta sitten ja nykyäänkin näkyy oikeen viimeisen päälle laitettuja ladoja joka ilta jos vaan käy kaupungilla pyörähtää...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Pitäis vissiin pistää paikallisen RTK:n pojille linkkinä, että voishan tuo talvikunnossapito olla hankalampaakin. Nyt ei tarvi rahojen eteen tehdä paljoakaan, vaan jospa talvi-ilmat kovenis kuten kuvissa.