Uusi "mullistava" keksintö
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Uusi "mullistava" keksintö
Hauska idea ja ihan toimiva
Kilpi piiloon tarvittaessa ettei mutaannu tai muuten sotkeudu. Tuotahan ei kannata muun käyttöön hommata.
http://www.foxplate.com/
Kilpi piiloon tarvittaessa ettei mutaannu tai muuten sotkeudu. Tuotahan ei kannata muun käyttöön hommata.
http://www.foxplate.com/
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
mutta nythän puhutaan jo ihan eri asiasta. oli siis tarkoitus pitää vain kilpi puhtaana ok pieni hymiö tähänBaas 009 kirjoitti:Vielä helpompi viritys kameroita varten on pelkästään yläreunastaan kiinni oleva kilpi joka kääntyy ilmavirrasta ylös. Lisäks teippaa palan paskapaperia tuulilasin nurkkaan ni kukaan huomaa mitään kun teillä liikkuu tajuttomasti tuontiautoja joiden tarrakilvet ei näy edes 3m päästä.
-Ville
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
http://www.foxplate.com/videos.php
ai että !!!
täähän on kun bondista konsanaan tai ritariässästä
ton kun ohjelmois vielä navicoreen, että kun ilmottaa että *piip* tulossa, niin automatic kääntäisi ettei vaan kuralätäköstä lennä mitään kilpeen, tehden siitä vaikelukuisen.
ai että !!!
täähän on kun bondista konsanaan tai ritariässästä
ton kun ohjelmois vielä navicoreen, että kun ilmottaa että *piip* tulossa, niin automatic kääntäisi ettei vaan kuralätäköstä lennä mitään kilpeen, tehden siitä vaikelukuisen.
Tuossahan on jo liityntä GPS:äänsaabracing kirjoitti:http://www.foxplate.com/videos.php
ai että !!!
täähän on kun bondista konsanaan tai ritariässästä
ton kun ohjelmois vielä navicoreen, että kun ilmottaa että *piip* tulossa, niin automatic kääntäisi ettei vaan kuralätäköstä lennä mitään kilpeen, tehden siitä vaikelukuisen.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Kyllä on rekisterikilven kiinnitys määritelty hyvinkin tarkkaan. Ei muuten kelpaa ruosteiset ruuvinpäätkään näkyvillä ilman valkoisia muovipeitteitä jos oikein aletaan pilkkua viilaamaan. Tieliikennelaki kaikkine asetuksineen on aika mielenkiintoista luettavaa. Kokeilisit joskus.
Mutta sakollahan näistä viritelmistä selviää jos on välttämättä tarve kokeilla.
Mutta sakollahan näistä viritelmistä selviää jos on välttämättä tarve kokeilla.
Kaivelin vähän netistä tietoa. Ei välttämättä ihan viimeisin versio, mutta pääpiirteissään näin se menee.(Sakolla kai tästäkin selviää). Olkaa hyvät:
34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
5. Luvanvaraiseen tavaraliikenteeseen käytettävän auton rekisterikilvet on kiinnitettävä erilliseen, niitä ympäröivään keltaiseen kohoreunaiseen kehykseen, jonka leveys on 20 mm
34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
5. Luvanvaraiseen tavaraliikenteeseen käytettävän auton rekisterikilvet on kiinnitettävä erilliseen, niitä ympäröivään keltaiseen kohoreunaiseen kehykseen, jonka leveys on 20 mm
Muutaman poliisin tolppa kuvan olen nähnyt ja kaiketi ne pystyy peilaan sen rekkarin asvaltinkin kautta jo nykyisin niin ei tommonen viritys paljo siinä vaiheessa auta.
Olisivat vaan kehitelleet semmosen kääntyvän kilven mihinkä saa toiselle puolelle sitten varastettua vaikka naapurin saman värisestä saabista kakkos kilvet ja sen jälkeen voi vedellä tolppiin ihan huoleti ja kuunnella naapurin hermo romahduksia kun se aamusin avaa postinsa
Olisivat vaan kehitelleet semmosen kääntyvän kilven mihinkä saa toiselle puolelle sitten varastettua vaikka naapurin saman värisestä saabista kakkos kilvet ja sen jälkeen voi vedellä tolppiin ihan huoleti ja kuunnella naapurin hermo romahduksia kun se aamusin avaa postinsa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mimmille ja muillekin tiedoksi:
"Rekisterikilven valot
Takarekisterikilven valaisimen tulee valaista takarekisterikilpeä. Valaisimen on lähetettävä valkoista valoa, joka ei saa näkyä suoraan taaksepäin. Lukumäärän ja sijoituksen tulee olla sellainen, että laite pystyy valaisemaan rekisterikilvelle varatun tilan. Varsin yleiset kilven lähelle sijoitetut punaiset valot määrätään poistettavaksi, jos punainen valo ei toimi määräysten mukaisena takavalona.
Ajoneuvoissa jotka on otettu käyttöön 1.1.1989 tai sen jälkeen, on rekisterikilven valojen oltava E-/e-hyväksyttyjä. Tällaisissa rekisterikilven valoissa on E/e-hyväksymismerkin lisäksi oltava L-tunnuskirjain valaisimen lasissa."
Ylipäätään voi sanoa, että kun alkaa tieliikennelaista hakea tietoa vaikkapa valoista niin tieto on ripoteltu eri paikkoihin niin, että et voi olla varma löysitkö kaiken tiedon luettuasi yhden luvun, jossa valoasiaa käsitellään. Ylläolevassa tekstissäkin viitataan E-hyväksymiseen ja L-tunnuskirjaimeen. Löytyisköhän näistä määräystä siitä valon voimakkuudesta? Lisäksi auton tyyppikatsastuksessa on varmasti aikanaan myös otettu kantaa ko. valaisimen valovoimaan. Uskoisin näin.
"Rekisterikilven valot
Takarekisterikilven valaisimen tulee valaista takarekisterikilpeä. Valaisimen on lähetettävä valkoista valoa, joka ei saa näkyä suoraan taaksepäin. Lukumäärän ja sijoituksen tulee olla sellainen, että laite pystyy valaisemaan rekisterikilvelle varatun tilan. Varsin yleiset kilven lähelle sijoitetut punaiset valot määrätään poistettavaksi, jos punainen valo ei toimi määräysten mukaisena takavalona.
Ajoneuvoissa jotka on otettu käyttöön 1.1.1989 tai sen jälkeen, on rekisterikilven valojen oltava E-/e-hyväksyttyjä. Tällaisissa rekisterikilven valoissa on E/e-hyväksymismerkin lisäksi oltava L-tunnuskirjain valaisimen lasissa."
Ylipäätään voi sanoa, että kun alkaa tieliikennelaista hakea tietoa vaikkapa valoista niin tieto on ripoteltu eri paikkoihin niin, että et voi olla varma löysitkö kaiken tiedon luettuasi yhden luvun, jossa valoasiaa käsitellään. Ylläolevassa tekstissäkin viitataan E-hyväksymiseen ja L-tunnuskirjaimeen. Löytyisköhän näistä määräystä siitä valon voimakkuudesta? Lisäksi auton tyyppikatsastuksessa on varmasti aikanaan myös otettu kantaa ko. valaisimen valovoimaan. Uskoisin näin.