Salasaab?
Salasaab?
Olisiko kenelläkään hyviä tarinoita salaisista harrastekohteista joita säilytetään piilossa paremmalta puoliskolta? Kuulemani mukaan tällaisia, työpaikan parkkipaikalla tms. säilytettäviä, harrasteautoja on olemassa. Pistäkää tänne mehukkaita yksityiskohtia, varsinkin jos olette kärähtäneet, 'Öh, Saabeja on oikeasti 3..' 

Salassa olevia autoja ei löydy, mutta pari viimeistä hankintaa on tehty on tehty ns. salassa, ja ne vain vähän niinkuin ilmestyvät tuohon pihatielle tai tallille ilman suurempia selittelyjä
. Viime talvipäiville piti koukata Naantalin kautta, mistä jäi pykälään -87 noppa, samanlainen kuin aikaisemmin hankittu -86. Emäntä ihmetteli illalla, että ostit sitten hienot kromikapselit sieltä talvipäiviltä ja menit vielä tohon ikkunaan liimaamaan jotain ikivanhoja Ake:n katsastustarroja..."EI PRKL ?%¤&!!! Onks tää taas joku uus auto?!". "Jep..."
99:stä kävin tekemässä paperit etukäteen. Illalla ehdotin emännälle IKEA-keikkaa Espooseen, Ihmetteli vähän, että mitäs MINÄ sinne haluan mennä?! "No kun samalla vois hakee pari varaosaa yheltä klubilaiselta siitä vierestä. Aja sä vaikka sinne, soitan tästä matkalta, että tuo ne osat siihen pihalle nopeesti." Perillä:"No soita jo, ettei tarvii odotella, toi valkonen 99 on varmaan sen auto, parkkaan siihen viereen, ja älä nyt V*T*U sano, et sä oot ostanu tonkin?!". Tässä kohtaa kaivetaan emännälle avaimet ja rekisteriote hanskalokerosta, et haluisitko ajaa sen kotiin...?

99:stä kävin tekemässä paperit etukäteen. Illalla ehdotin emännälle IKEA-keikkaa Espooseen, Ihmetteli vähän, että mitäs MINÄ sinne haluan mennä?! "No kun samalla vois hakee pari varaosaa yheltä klubilaiselta siitä vierestä. Aja sä vaikka sinne, soitan tästä matkalta, että tuo ne osat siihen pihalle nopeesti." Perillä:"No soita jo, ettei tarvii odotella, toi valkonen 99 on varmaan sen auto, parkkaan siihen viereen, ja älä nyt V*T*U sano, et sä oot ostanu tonkin?!". Tässä kohtaa kaivetaan emännälle avaimet ja rekisteriote hanskalokerosta, et haluisitko ajaa sen kotiin...?
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, NG 9-3 -09
Ainahan tällaiset pistetään työkaverin tai serkun kaiman tekosiksi. Ei sitä lausetta tarvitse aloittaa 'Minulla on ..'Jussi kirjoitti:Internet ja julkinen keskustelulauta ovat juuri oikea paikka tehdä tälläset tunnustukset... sitten kun rouva lukee ne täältä niin saadaan aikaiseksi kunnollinen perheneuvottelu

-
- "Hölösuu"
Ei mitään mehukasta mutta kyllä jokainen autonvaihto on aloitettu pienellä kaupparomanssilla, jonka jälkeen alkaa selittely miksi tuo rakkauden kohde tulisi vaihtaa nuorempaan. Epämääräiset visiitit nuorempia katsomassa on toki aina pyritty pitämään salassa myös 7 päivää lehdeltä. Totuus paljastuu vasta kun ilmoittaa kotona että tarttis käydä pankissa. Selitykset menee joko läpi tai saa olla uuden rakkaansa kanssa ulkoruokinnassa. Toistaiseksi on saatu sisällä nukkua ja tämä tapahtuu vain 3 vuoden välein.
PS. Myös emäntä tykkää ajella uudemmalla autolla
. En vain viitsi nolata enempää autokauppiaita kun emo tietää saabeista (varsinkin ruostekohdista) enempi kuin autokauppias 
PS. Myös emäntä tykkää ajella uudemmalla autolla

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Saabisti"
Tuo Jaapen emäntä ei taida pysyä laskuissa enää mukana
Tarkkana flikkana hän kyllä aavistaa Jaapen metkut ja nauraa nurkan takana kämmeneensä, naisen vaisto nääs. Ei silti pilaa ostamisen iloa kumppaniltaan.
meitin mamma taas ei pysy laskuissa mukana ollenkaan,
kaikki mustat SAAB-autot on tonnareita ja valkoiset ovat noppia.
Saabin kyyti kelpaa hänelle aina, olen kait onnenpoika.
Joskus letkauttaa; "ostetaan nyt uus ja helevetin upea Saab".

Tarkkana flikkana hän kyllä aavistaa Jaapen metkut ja nauraa nurkan takana kämmeneensä, naisen vaisto nääs. Ei silti pilaa ostamisen iloa kumppaniltaan.
meitin mamma taas ei pysy laskuissa mukana ollenkaan,
kaikki mustat SAAB-autot on tonnareita ja valkoiset ovat noppia.

Saabin kyyti kelpaa hänelle aina, olen kait onnenpoika.
Joskus letkauttaa; "ostetaan nyt uus ja helevetin upea Saab".

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Minä olen pari autoa ostanut salassa, mutta sittemmin olen oppinut, että rehellisesti kertomalla ostoaikeista säilyy perhesopu paljon parempana. :-)
Ja täälläkin ollaan siinä mielessä autuaassa olotilassa, että tuo parempi puolisko ei pidä muun merkkisiä autoja yhtään minään, vaan saappi sen olla pitää. :-D
Ja täälläkin ollaan siinä mielessä autuaassa olotilassa, että tuo parempi puolisko ei pidä muun merkkisiä autoja yhtään minään, vaan saappi sen olla pitää. :-D
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Saabisti"
-
- "Saabisti"
Voi, kumpa meidänkin...Firges9000 kirjoitti: meitin mamma taas ei pysy laskuissa mukana ollenkaan,
kaikki mustat SAAB-autot on tonnareita ja valkoiset ovat noppia.![]()
Minun parempi puolisko kattelee vieraita Saabeja melkein enemmän kuin minä nuoria naisia...
Vieraat Tonnarit varsinkin huomataan ja ihaillaan jo kaukaa. Viimeaikoina on ollut havaittavissa huolestuttavaa kiinnostusta autoliikkeissä olevia 9-3:sia kohtaan, näinköhän sitä joutuu vielä luopumaan rakkaasta OG-satkusta ja opettelemaan uuden keskustelualueen juttuja

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
-
- "Hölösuu"
Tuossahan on elävä esimerkki siitä että saabisteilla on hyvän automaun lisäksi myös keskimääräistä fiksumpia elämänkumppaneita (siis sen saabin lisäksi)MacTurbo kirjoitti:Viimeaikoina on ollut havaittavissa huolestuttavaa kiinnostusta autoliikkeissä olevia 9-3:sia kohtaan, näinköhän sitä joutuu vielä luopumaan rakkaasta OG-satkusta ja opettelemaan uuden keskustelualueen juttuja

Born to be wild, paitsi kotona