Saabista Sitikkaan
Saabista Sitikkaan
Moro,
Myin tuossa ysitonnisen pois, kun löytyi hyvää Saabia minua enemmän tarvitseva ostaja. Ja melkein sain sen mitä pyysinkin. Ostin halvemmaksi talviautoksi Sitikan. Heitän jotain vertailuja ysitonniseen
+Hiljainen peli, ja jousitus on enemmän kuin mukava, kuitenkin jämäkän oloinen.
+kone vetää hyvin ja nöyrästi
+Ei ruostu helposti
-ahdas
-vakionopeudensäädintä kaipaisin, ja automaattia, sekä turbon vääntöä. Ilmastointia ei nyt talvella niin tarvi..
-pientä laittoa rittää (listalla esim melkein kaikki mittarivalot, oven lukko, koiranluu eteen, takapään korkeudensäätö jumissa)
Sitten kun olen taas rahoissani niin ostan sen Saab 9-5
Myin tuossa ysitonnisen pois, kun löytyi hyvää Saabia minua enemmän tarvitseva ostaja. Ja melkein sain sen mitä pyysinkin. Ostin halvemmaksi talviautoksi Sitikan. Heitän jotain vertailuja ysitonniseen
+Hiljainen peli, ja jousitus on enemmän kuin mukava, kuitenkin jämäkän oloinen.
+kone vetää hyvin ja nöyrästi
+Ei ruostu helposti
-ahdas
-vakionopeudensäädintä kaipaisin, ja automaattia, sekä turbon vääntöä. Ilmastointia ei nyt talvella niin tarvi..
-pientä laittoa rittää (listalla esim melkein kaikki mittarivalot, oven lukko, koiranluu eteen, takapään korkeudensäätö jumissa)
Sitten kun olen taas rahoissani niin ostan sen Saab 9-5
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Re: Saabista Sitikkaan
Eikö fakta "rapeat Ranskalaiset" enää pidäkään paikkansa?MP kirjoitti: +Ei ruostu helposti
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Nojaa rakkautta ja rakkautta, kyllähän mä tossa noi "pienet" laitot jo mainitsinkin niissä jo tekemistä ihan tarpeekspeinu kirjoitti:no, toi on vielä tuota alkurakkautta...odotellaan vielä jatkoraporttia.
Sas nyt nähä milloin alkaa toi vaihteenvaihtaminen kyllästyttämään
Viimeksi muokannut MP, Ke Marras 08, 2006 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
Re: Saabista Sitikkaan
Ei, galvanoidut/sinkityt pellit on näissä.Ahtopaine kirjoitti:Eikö fakta "rapeat Ranskalaiset" enää pidäkään paikkansa?MP kirjoitti: +Ei ruostu helposti
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Vaihdoin öljyt siskon dieseli-xaraan tuossa syssyllä. Aika surullista katottavaa oli kyllä auton alapuoli noin ruosteitten suhteen. Samaa luokkaa kuin -93 valkonen og900 Classic. Ei ollut läpi mistään, mutta saumat oli aika rapeita.
Se niistä sinkeistä. pintapuolin ei kyllä löytynyt mitään.
Se niistä sinkeistä. pintapuolin ei kyllä löytynyt mitään.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Itsellänikin oli Xantia tuossa pari talvea sitten. Ikävä tapaus, en osta varmaan enää ikinä ranskalaisia autoja. Öljyt tuli useasti pihalle koneesta, kun oli pakkasta yli -15'C. Tuotahan ei PSA ole saanut vieläkään toimimaan. 2000-luvun pökötithän työntää kanssa öljyt pellolle, kun menee vähän enempi pakkaselle, kun on huohotin tukossa. Ite ajoin 3kk ja vaihdon CS:n tilalle. Ei oo ikävä
9000CSE, 9000CS, 9000CC, 99GL *kaek on myyty*