Taas uusi addressi

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Taas uusi addressi

Viesti Kirjoittaja Svc »

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

http://www.noste.com/

Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Moottoriteille 200km/h rajoitus? Huhhuh. Saatais ny aluksi edes kelvolliset moottoritiet.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Frostwind kirjoitti:Moottoriteille 200km/h rajoitus? Huhhuh. Saatais ny aluksi edes kelvolliset moottoritiet.
Ja autot. Omalla pommilla en ainakaan jaksaisi ajaa matkaa 200 km/h, suurimmalla osalla muista autoista se ei olisi mahdollistakaan. Ajattelen (uskokaa tai älkää) jo kauhulla moottoriteitä, joilla suurin osa porukasta köröttelisi sitä 120-140 km/h:ta ja muutama hullu kaahari sitä kahtasataa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
akyttala
"Hölösuu"
Viestit: 1028
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 19:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja akyttala »

Melkoisen hyvän vitsin joku kehittänyt. Varmaan uppoaa moniin kuin kusi lumeen.. :lol:

"Polttoaineiden verotusta on kevennettävä, jotta oloihimme sopivat turvalliset autot, kuten nelivetoiset maasturit yleistyisivät. "

Heh :D

No, jos totta puhutaan, niin siirtyminen Ruotsin malliin, jossa rajoitukset ovat 70/90/110 olisi asiallista. Varmasti myös taloudellista, sillä ainakaan omasta Saabistani ei löydy sopivaa vaihdetta 80km tuntinopeudelle. Vitonen on liian harva ja nelonen liian tiheä.

Saman olen todennut monien muitten autojen kanssa, näyttääpi yleisesti olevan, että auto vetää nopeuksissa parhaiten, kun nelosella on 70 ja vitosella 90 lasissa..
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

kimmop kirjoitti:http://www.noste.com/

Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...
mikäs ihme putiikki tuo on? mutta kirjasto-sivulta löytynyt huutonet pikaopas sisälsi ennakkoluuloistani huolimatta hyvän ajatuksen.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

akyttala kirjoitti:Melkoisen hyvän vitsin joku kehittänyt. Varmaan uppoaa moniin kuin kusi lumeen.. :lol:
Jep. Tuolta löytyvä Selvitys Noste-ohjelman paikallisjärjestöihin osallistuvien sosioekonomisesta taustasta viittaa vahvasti siihen, että koko homma on olevinaan jonkin sortin parodia. Lisäksi esim. ohjelmateesien kohta 3 kuuluu seuraavasti:
3. Nopeimpien autojen verotus on kevennettävä keski-eurooppalaiselle tasolle välittömästi. Yli 200 kilometrin tuntinopeuksiin pystyvien autojen kuljettajat todennäköisesti liikkuvat liikenteessä muita ripeämmin. Merkittävä investointi omaan ajoneuvoon viittaa siihen, että kuljettaja on myös keskimääräistä parempi autoilija. Näiden hyvien kuljettajien osuus pysyy joka tapauksessa koko autokantaan nähden vähäisenä. Siksi valtion verotulot saattavat jopa kasvaa verotuksen dynaamisten vaikutusten vuoksi.
On kuitenkin melko siististi tehdyt sivut, joten kukaan tuskin on noita aivan huvin ja urheilun vuoksi tehnyt. Kupletin juoni paljastunee kyllä aikoinaan :lol: .
#1970
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Jokke A kirjoitti:
Frostwind kirjoitti:Moottoriteille 200km/h rajoitus? Huhhuh. Saatais ny aluksi edes kelvolliset moottoritiet.
Ja autot. Omalla pommilla en ainakaan jaksaisi ajaa matkaa 200 km/h, suurimmalla osalla muista autoista se ei olisi mahdollistakaan. Ajattelen (uskokaa tai älkää) jo kauhulla moottoriteitä, joilla suurin osa porukasta köröttelisi sitä 120-140 km/h:ta ja muutama hullu kaahari sitä kahtasataa.
Eihän sitte mikään muutu... 8O
Saavat nuo muutama vaan ajaa kahtasataa luvallisesti. :evil:
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4043
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

lucaf kirjoitti:
kimmop kirjoitti:http://www.noste.com/

Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...
mikäs ihme putiikki tuo on? mutta kirjasto-sivulta löytynyt huutonet pikaopas sisälsi ennakkoluuloistani huolimatta hyvän ajatuksen.
Parantainen on muuten entinen esimieheni Helsingin ajoilta. Luin itsekin tuon huuto.net-oppaan ja ihan tiukkaa asiaahan se oli. Seuraavaksi pitänee lukaista tuo Google-mainonnan opas, että osaan toimia siellä oikein :wink:

EDIT: Ja se juttu noilla nosteohjelman sivuilla taitaa olla, että lasketaan, kuinka monta sakkolappuhakemusta heille lähetetään ja kuinka monta nimeä saadaan adressiin. Eli testataan sissimarkkinoinnin tehokkuutta jälleen uudella esimerkillä, että saadaan materiaalia seuraavaan kirjaan ja tuleville luennoille. Eikö vain?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Tyny
"Aero"
Viestit: 320
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 22:37
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Tyny »

Kaikkea ne keksiikin :lol:
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

jariha kirjoitti:EDIT: Ja se juttu noilla nosteohjelman sivuilla taitaa olla, että lasketaan, kuinka monta sakkolappuhakemusta heille lähetetään ja kuinka monta nimeä saadaan adressiin. Eli testataan sissimarkkinoinnin tehokkuutta jälleen uudella esimerkillä, että saadaan materiaalia seuraavaan kirjaan ja tuleville luennoille. Eikö vain?
Näinpä kuvittelisin. Sitten sovelletaan tätä casea myydessä mainoskampanjaa jollekin todelliselle tuotteelle kun voidaan lyödä kovaa dataa kampanjan tehosta pöytään.

Häiritsevintä näissä kampanjoissa (tää taitaa olla jo kolmas mihin vähällä aikaa törmäsin) on se miten medialukutaidottomia iso osa ihmisistä on ja menevät ottamaan jutun tosissaan ja sitten kirjoitellaan iltapäivälehtiin ja kansanedustajille miten maailmassa on hulluja ja intternjet on kiellettävä.

EDIT: eikä täälläkään näemmä juuri vaivauduta koko threadia lukemaan ennenkuin vastataan itse...
Viimeksi muokannut kimmop, La Marras 11, 2006 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Toby »

Tässä on siis käsittääkseni taustalla firma, joka lupaa tuotteistaa "mitä vaan" ja jonkinlaisena työnäytteenä on sitten tämä 200 km/h nopeusrajoituksia ym. touhuava nosteohjelmakampanja!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8262
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Kyllähän tuo on täyttä paskaa. Varsinkin ku lukee sitä sivua noista jäsenistä, tosi uskottavat %-luvut, kun näyttäis olevan Stadin seudun kaikki citymaasturilla ajavat liittyneet tuohon. Jotain golffaavia samperin elitistisiä snobeja jotka reservin upseerin arvoillaan luulevat olevansa jotain, pah :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3610
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

Jokke A kirjoitti:Ajattelen (uskokaa tai älkää) jo kauhulla moottoriteitä, joilla suurin osa porukasta köröttelisi sitä 120-140 km/h:ta ja muutama hullu kaahari sitä kahtasataa.
Rajoittamattomat pätkät Saksan tyyliin ihan hyviä koska ei ole mitään tavoitenopeutta. Ja liikenne toimii ihan hyvin. Yli 130 rajoitukset olisivat todella suuri riski koska melkoinen osa etenkin tumpeloista yrittää viimeiseen asti välttää alinopeudella ajamista erityisesti vasemmalla kaistalla.
norther7
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 20:50
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja norther7 »

hehee! olishan ainakin noilla "maahamuuttajille" eli toisinsanoen k*rv*käsille ja niille työttömille jokka ei ees hlua ettiä töitä niin jotain kunnollista käyttöä! eli moottoriteitten rakemmus, ööö millä, lapioilla?! :D(huomatkaa huumorinpoikanen kommentissani xD
Vastaa Viestiin