Taas uusi addressi
Taas uusi addressi
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
http://www.noste.com/
Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...
Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Ja autot. Omalla pommilla en ainakaan jaksaisi ajaa matkaa 200 km/h, suurimmalla osalla muista autoista se ei olisi mahdollistakaan. Ajattelen (uskokaa tai älkää) jo kauhulla moottoriteitä, joilla suurin osa porukasta köröttelisi sitä 120-140 km/h:ta ja muutama hullu kaahari sitä kahtasataa.Frostwind kirjoitti:Moottoriteille 200km/h rajoitus? Huhhuh. Saatais ny aluksi edes kelvolliset moottoritiet.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Melkoisen hyvän vitsin joku kehittänyt. Varmaan uppoaa moniin kuin kusi lumeen..
"Polttoaineiden verotusta on kevennettävä, jotta oloihimme sopivat turvalliset autot, kuten nelivetoiset maasturit yleistyisivät. "
Heh
No, jos totta puhutaan, niin siirtyminen Ruotsin malliin, jossa rajoitukset ovat 70/90/110 olisi asiallista. Varmasti myös taloudellista, sillä ainakaan omasta Saabistani ei löydy sopivaa vaihdetta 80km tuntinopeudelle. Vitonen on liian harva ja nelonen liian tiheä.
Saman olen todennut monien muitten autojen kanssa, näyttääpi yleisesti olevan, että auto vetää nopeuksissa parhaiten, kun nelosella on 70 ja vitosella 90 lasissa..

"Polttoaineiden verotusta on kevennettävä, jotta oloihimme sopivat turvalliset autot, kuten nelivetoiset maasturit yleistyisivät. "
Heh

No, jos totta puhutaan, niin siirtyminen Ruotsin malliin, jossa rajoitukset ovat 70/90/110 olisi asiallista. Varmasti myös taloudellista, sillä ainakaan omasta Saabistani ei löydy sopivaa vaihdetta 80km tuntinopeudelle. Vitonen on liian harva ja nelonen liian tiheä.
Saman olen todennut monien muitten autojen kanssa, näyttääpi yleisesti olevan, että auto vetää nopeuksissa parhaiten, kun nelosella on 70 ja vitosella 90 lasissa..
mikäs ihme putiikki tuo on? mutta kirjasto-sivulta löytynyt huutonet pikaopas sisälsi ennakkoluuloistani huolimatta hyvän ajatuksen.kimmop kirjoitti:http://www.noste.com/
Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Jep. Tuolta löytyvä Selvitys Noste-ohjelman paikallisjärjestöihin osallistuvien sosioekonomisesta taustasta viittaa vahvasti siihen, että koko homma on olevinaan jonkin sortin parodia. Lisäksi esim. ohjelmateesien kohta 3 kuuluu seuraavasti:akyttala kirjoitti:Melkoisen hyvän vitsin joku kehittänyt. Varmaan uppoaa moniin kuin kusi lumeen..![]()
On kuitenkin melko siististi tehdyt sivut, joten kukaan tuskin on noita aivan huvin ja urheilun vuoksi tehnyt. Kupletin juoni paljastunee kyllä aikoinaan3. Nopeimpien autojen verotus on kevennettävä keski-eurooppalaiselle tasolle välittömästi. Yli 200 kilometrin tuntinopeuksiin pystyvien autojen kuljettajat todennäköisesti liikkuvat liikenteessä muita ripeämmin. Merkittävä investointi omaan ajoneuvoon viittaa siihen, että kuljettaja on myös keskimääräistä parempi autoilija. Näiden hyvien kuljettajien osuus pysyy joka tapauksessa koko autokantaan nähden vähäisenä. Siksi valtion verotulot saattavat jopa kasvaa verotuksen dynaamisten vaikutusten vuoksi.

#1970
Eihän sitte mikään muutu...Jokke A kirjoitti:Ja autot. Omalla pommilla en ainakaan jaksaisi ajaa matkaa 200 km/h, suurimmalla osalla muista autoista se ei olisi mahdollistakaan. Ajattelen (uskokaa tai älkää) jo kauhulla moottoriteitä, joilla suurin osa porukasta köröttelisi sitä 120-140 km/h:ta ja muutama hullu kaahari sitä kahtasataa.Frostwind kirjoitti:Moottoriteille 200km/h rajoitus? Huhhuh. Saatais ny aluksi edes kelvolliset moottoritiet.

Saavat nuo muutama vaan ajaa kahtasataa luvallisesti.

Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
Saab 9000 2.3t jubilee -97
Saab 9000 2.3t jubilee -97
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4043
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Parantainen on muuten entinen esimieheni Helsingin ajoilta. Luin itsekin tuon huuto.net-oppaan ja ihan tiukkaa asiaahan se oli. Seuraavaksi pitänee lukaista tuo Google-mainonnan opas, että osaan toimia siellä oikeinlucaf kirjoitti:mikäs ihme putiikki tuo on? mutta kirjasto-sivulta löytynyt huutonet pikaopas sisälsi ennakkoluuloistani huolimatta hyvän ajatuksen.kimmop kirjoitti:http://www.noste.com/
Sissimarkkinointia, nääs. Näyttää toimivan kun on tullut jo n:ssä paikassa vastaan...

EDIT: Ja se juttu noilla nosteohjelman sivuilla taitaa olla, että lasketaan, kuinka monta sakkolappuhakemusta heille lähetetään ja kuinka monta nimeä saadaan adressiin. Eli testataan sissimarkkinoinnin tehokkuutta jälleen uudella esimerkillä, että saadaan materiaalia seuraavaan kirjaan ja tuleville luennoille. Eikö vain?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Näinpä kuvittelisin. Sitten sovelletaan tätä casea myydessä mainoskampanjaa jollekin todelliselle tuotteelle kun voidaan lyödä kovaa dataa kampanjan tehosta pöytään.jariha kirjoitti:EDIT: Ja se juttu noilla nosteohjelman sivuilla taitaa olla, että lasketaan, kuinka monta sakkolappuhakemusta heille lähetetään ja kuinka monta nimeä saadaan adressiin. Eli testataan sissimarkkinoinnin tehokkuutta jälleen uudella esimerkillä, että saadaan materiaalia seuraavaan kirjaan ja tuleville luennoille. Eikö vain?
Häiritsevintä näissä kampanjoissa (tää taitaa olla jo kolmas mihin vähällä aikaa törmäsin) on se miten medialukutaidottomia iso osa ihmisistä on ja menevät ottamaan jutun tosissaan ja sitten kirjoitellaan iltapäivälehtiin ja kansanedustajille miten maailmassa on hulluja ja intternjet on kiellettävä.
EDIT: eikä täälläkään näemmä juuri vaivauduta koko threadia lukemaan ennenkuin vastataan itse...
Viimeksi muokannut kimmop, La Marras 11, 2006 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Tässä on siis käsittääkseni taustalla firma, joka lupaa tuotteistaa "mitä vaan" ja jonkinlaisena työnäytteenä on sitten tämä 200 km/h nopeusrajoituksia ym. touhuava nosteohjelmakampanja!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Kyllähän tuo on täyttä paskaa. Varsinkin ku lukee sitä sivua noista jäsenistä, tosi uskottavat %-luvut, kun näyttäis olevan Stadin seudun kaikki citymaasturilla ajavat liittyneet tuohon. Jotain golffaavia samperin elitistisiä snobeja jotka reservin upseerin arvoillaan luulevat olevansa jotain, pah 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Rajoittamattomat pätkät Saksan tyyliin ihan hyviä koska ei ole mitään tavoitenopeutta. Ja liikenne toimii ihan hyvin. Yli 130 rajoitukset olisivat todella suuri riski koska melkoinen osa etenkin tumpeloista yrittää viimeiseen asti välttää alinopeudella ajamista erityisesti vasemmalla kaistalla.Jokke A kirjoitti:Ajattelen (uskokaa tai älkää) jo kauhulla moottoriteitä, joilla suurin osa porukasta köröttelisi sitä 120-140 km/h:ta ja muutama hullu kaahari sitä kahtasataa.