Keskustelua myynnissä olevasta 52km ajetusta 96:sta.
Keskustelua myynnissä olevasta 52km ajetusta 96:sta.
Eli tästä.
On kyllä niin uskomattoman hieno ja uskomaton vehje että huh huh!
Mitähän tuollaisesta joutuu köyhtymään? Varmasti todella iso tukku rahaa.
Ja miksi liike haluaa tuosta luopua?
On kyllä niin uskomattoman hieno ja uskomaton vehje että huh huh!
Mitähän tuollaisesta joutuu köyhtymään? Varmasti todella iso tukku rahaa.
Ja miksi liike haluaa tuosta luopua?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
ihan vaan mielenkiinnosta en jaksa soittaa ja kysyä! Mutta onko tuota koskaan rekisteröity? mobilisti lehdessä oli juttua vastaava tapaus mersu.ei kelpaa edes museo kilpiin kun ei ole aikoinaan 30v sitten laitettu rekisteriin ja tuskin täyttää 2006 vuoden päästöarvoja. en halua olla kyynikkö ja toivottavasti tämä on vaan miun paha UNI. eikös tästä ole ollut aikanaan täällä foorumillakin juttua.....?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Ilmoituksessahan annetaan ainakin ymmärtää että SAA rekisteröityä, museokilpiin..nalleolut kirjoitti:ihan vaan mielenkiinnosta en jaksa soittaa ja kysyä! Mutta onko tuota koskaan rekisteröity? mobilisti lehdessä oli juttua vastaava tapaus mersu.ei kelpaa edes museo kilpiin kun ei ole aikoinaan 30v sitten laitettu rekisteriin ja tuskin täyttää 2006 vuoden päästöarvoja. en halua olla kyynikkö ja toivottavasti tämä on vaan miun paha UNI. eikös tästä ole ollut aikanaan täällä foorumillakin juttua.....?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
antaahan se
saabin 900 s 94 myyjäkin ymmärtää että on vaan 200tkm ajettu tuolla nettiauton puolella....
eli ei kaikki ole niinkuin sanotaan,ellet itse tarkasta asiaa.
joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
jos laki on muuttunut viime aikoina, men ja tiedä.
joka tietää paremmin voi kertoa eli sellainen kaveri joka on ensin museoinut autonsa ja sitten vasta katsastanut voi kertoa varmaan onko se mahdollista.
eli ei kaikki ole niinkuin sanotaan,ellet itse tarkasta asiaa.
joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
jos laki on muuttunut viime aikoina, men ja tiedä.
joka tietää paremmin voi kertoa eli sellainen kaveri joka on ensin museoinut autonsa ja sitten vasta katsastanut voi kertoa varmaan onko se mahdollista.
En minäkään, ei tuollaista malttaisi pilata käyttämällä.9-5T kirjoitti:Jos tuollaisen pystyisi ostamaan en haluaisikaan sitä rekisteriin. Mitä tuollainen maksoi uutena?
Jos lähtisi tuolla autotalli.comin antamalla hinnalla niin ei olisi edes kallis:
Viimeisin ovh 7224 €
Siis uudeksi autoksi jollaisia taitaa olla tällä hetkellä myynnissä 1 kpl koko planeetalla.
No luulisi tosiaan, alkuperäinen hinta liian pieni. Aika vaikea tuota on varmaan saada kaupaksi Suomessa, jollekin ulkomaiselle keräilijälle menisi varmaan helpommin.9-5T kirjoitti: Täytyy yrittää jättää soittamatta ettei tule tehtyä "tyhmyyksiä" luulisi hinnan nousevan reilusti yli alkuperäisen pyynnin vaikka tehdastakuutakaan tuskin enään saa.
Tuosta voi pyytää ihan mitä haluaa koska toista samanlaista ei ole myytävänä.
Luultavasti autotallin hinnoissa ei ole otettu huomioon rahan arvon muuttumista vuodesta 1980, markoiksi muutettuna kerroin oli 1979 2.71 ja 1980 2.427
Eli jos tuo maksoi markoissa sellaiset pyöreät 43.000 niin vuoden 1979 kertoimella tulee about 116.500mk, eli luokkaa 19500e, Saabi ei ole ollut koskaan halpa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: antaahan se
En ole ihan varma ymmärsinkö mitä ajat takaa, mutta olen tehnyt seuraavaa:mestari kirjoitti: joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
jos laki on muuttunut viime aikoina, men ja tiedä.
joka tietää paremmin voi kertoa eli sellainen kaveri joka on ensin museoinut autonsa ja sitten vasta katsastanut voi kertoa varmaan onko se mahdollista.
Ostin auton joka oli viimeksi ollut kilvissä joskus 1988. Kunnostin sen ja vein museotarkastukseen. Hyväksyntä tuli, jonka jälkeen jatkettiin rekisteröintikatsastukseen. Sain leiman ja kilvet, auto merkittiin rekisteriin uudelleen suoraan MR-ajoneuvona.
Eli auto ei ole enää liikkeen omaisuutta, vaan yksityisen. Kuvat eivät käsittääkseni ole ihan tuoreita, mutta kilometrimäärä pitää paikkansa ja auto ei ole ikinä ollut rekisteröity. AKE:n mukaan auton saa museorekisteröityä, mutta normaali rekisteröinti ei onnistu... Taisi unohtua ilmoituksesta, että auto löytyy Mikkelistä.
Eski
Eski