Saabismi on sairautta...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Leipuri
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ti Elo 05, 2003 12:39
Paikkakunta: Turku

Saabismi on sairautta...

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Mistä tuo saabismi on sairautta sanonta on peräisin? Jatkuuko se vielä tuosta ihan oikeasti, vai onko ne jatkot itse keksittyjä? Miten se jatkuu? :?: :?: :!:
Kiitos.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

"Turbo Saabismi on mielisairautta"

En tiiä kuka keksiny ja miten muuten jatkuu?? :D
Tepa turbo
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Pe Elo 08, 2003 14:42
Paikkakunta: Sievi

Viesti Kirjoittaja Tepa turbo »

Eräs "isäntä" joskus tuumasi Saabin "merkki"huollon jäkeen; saabismi on sairautta mutta se ei tartu pers`aukisiin. Tais olla kallis huolto... :lol:
vm.1986 9000i special ;-)
#2008
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

"Saabismi on sairautta.."

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Saabismi on sairautta ja turbosaabismi mielisairautta.

Kyllähän näitä iskeviä lauseita muotoutuu aina silloin tällöin, varsinkin jostain Saabin kaltaisesta laitteesta:)
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Minä en kyllä ole koskaan ymmärtänyt tuota mielisairautta että mistä se tulee. Mutta näinhän ne jutut muuttuu kun joku muistaa vähän sinnepäin... Alunperin se on kuitenkin tainnut olla "Saabismi on sairaus ja turbosaabismi luulosairaus".

ts. saabistit on sairaita kun ne ajaa niin paskoilla autoilla, vaikka saabisti toki tietää jotain muuta...

ja saabisti luulee että se turbo muka liikkuisi johonkin, ja saabistihan tietää... :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Nema
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: To Touko 15, 2003 09:34
Paikkakunta: K-S

Re: Saabismi on sairautta...

Viesti Kirjoittaja Nema »

[quote="Leipuri"]Mistä tuo saabismi on sairautta sanonta on peräisin? Jatkuuko se vielä tuosta ihan oikeasti, vai onko ne jatkot itse keksittyjä? Miten se jatkuu? :?: :?: :!:
Kiitos.[/quote]

Olen kuullut sanonnan "saabismi on sairautta, mutta turbo on sille loppu"
Ymmärtäköön sen kukin miten tahtoo... :roll:
bluewolf
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 19:49
Paikkakunta: Susirajalta

Re: Saabismi on sairautta...

Viesti Kirjoittaja bluewolf »

Leipuri kirjoitti:Mistä tuo saabismi on sairautta sanonta on peräisin? Jatkuuko se vielä tuosta ihan oikeasti, vai onko ne jatkot itse keksittyjä? Miten se jatkuu? :?: :?: :!:
Kiitos.
Sanotaanhan näinkin: -"Saabismi on sairautta....Sanovat ne joilla ei ole koskaan varaa ostaa sitä!!!"

Minusta tuo loppulause on oikein makoisa pala lopettaa nälviminen "susisatasista" huoltoasema kahvihetkien lomassa :P
Vastaa Viestiin