Kokemuksia kutvosen käytöstä kakkosautona

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jara
"Viggen"

Kokemuksia kutvosen käytöstä kakkosautona

Viesti Kirjoittaja jara »

Moi!
Nyt on pakko laittaa kehiin omat kokemukseni ysikuutosesta käyttöautona talvella.
Hommasin joulukuussa 2003 kajakin, kun tuli tarvetta kakkosautolle.
Täytyy sanoa, että minkä mukavuudessa ( melu, ajoasento...) olen menettänyt niin tuplaten olen saanut "miehisyyttä" kasvatettua.
En ole tehnyt autolle ostoni jälkeen muuta, kun vaihdoin öljyt ja suodattimen ja pistänyt tarvittaessa tiikeriä tankkiin. Joka kerta kun sillä on tarvinnut lähteä töihin yms. se vaan jaksaa käynnistyä ja pitää kopin lämpöisenä pakkasesta riippumatta! :P
Ajoominaisuudet kelvolliset kelissä kuin kelissä ja koko perhe (5 henkeä) on aina kyytiin mahtunut.
Remonteista mainittakoon putken vaihto ( Simons) ja eilen ostettu uusi akku. Käsijarruvaijerit odottaa vaihtoa takaluukussa. 8) ( on niin pirun kiva pyörittää kuuppaa känkällä....)
Uskokaa tai älkää, mutta kutvosella vaikutus mielenterveyteen: Muilla tiellä liikkujilla auton näkeminen vetää suu pielet ylöspäin! :wink: Paitsi mersumiehillä :cry: takaikkunatarran johdosta:
Maailma tarvitsee esikuvia, se varma kotimainen!
No tulipa taas höpötettyä joten nyt loppuu....
Tekis mieli ostaa toinenkin kuuppa....
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Jara, sait aikaan sellaisia fiiliksiä, että nyt kyllä kuupat viedään käsistä. Minä ainakin haluaisin sellaisen, vaikka olenkin 99-mies :lol:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Dammm

Pakko saada kuuppa kutosella :wink:
Vastaa Viestiin