ojasta allikkoon
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
ojasta allikkoon
Tänään tuli sitten vaihdettua Foordin tallista Saabin leiriin. Onnitteluja otetaan vastaan!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ojasta allikkoon
Itse tein samaisen tempun aikoinaan, ei ole vielä ainakaan kaduttanut yhtään.apu,apupoika kirjoitti: Tänään tuli sitten vaihdettua Foordin tallista Saabin leiriin. Onnitteluja otetaan vastaan!
Ei muuta kuin auto näytille ja renkaita potkimaan Lahdesjärven ABC:lle. Joka toinen torstai ollaan kokoonnuttu, tänään viimeksi. Parin viikon päästä siis seuraavan kerran n. klo 19 alkaen. Nytkin oli paikalla mm. 4 kpl komeita 9000 Aeroja... Tapahtumat-palstalta lisätietoo...apu,apupoika kirjoitti: Tänään tuli sitten vaihdettua Foordin tallista Saabin leiriin. Onnitteluja otetaan vastaan!
900 2.1i Classic -93
9000 CS 2.0t -98
#2482
9000 CS 2.0t -98
#2482
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Eikun tervetuloa pikakulkion omistajaksi!
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 56
- Liittynyt: Ti Elo 24, 2004 15:01
- Paikkakunta: Joensuu
Sama juttu täällä, eilen sain viidennen Saabini. Edellisestä Saabista on aikaa jo pari vuotta. Täytyy kyllä sanoa, että Saapin ostaminen ei ole íkinä kaduttanut.
Ainut paha puoli hommassa on se kun mulle jäi kumminkin vielä tuo voorti.
Positiivinen yllätys oli Saabin suorituskyky, auto vetää yläkierroksilla yllättävän lujaa. Oli pakko ihan pysähtyä tarkastamaan, ettei sinne joku oo pellin alle puhallinta pistäny.
Ei ollu.
Auto on siis 900c -89, rek no: ELA-753. Tunnustaako joku "viilanneensa"?
ps. ei tullu luettuu loppuun. postaan tän nyt silti, sori
Ainut paha puoli hommassa on se kun mulle jäi kumminkin vielä tuo voorti.
Positiivinen yllätys oli Saabin suorituskyky, auto vetää yläkierroksilla yllättävän lujaa. Oli pakko ihan pysähtyä tarkastamaan, ettei sinne joku oo pellin alle puhallinta pistäny.
Ei ollu.
Auto on siis 900c -89, rek no: ELA-753. Tunnustaako joku "viilanneensa"?
ps. ei tullu luettuu loppuun. postaan tän nyt silti, sori
Ennen koiralta kusi loppuu kun saappi hajoo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
tein samoin jo vuosia sitten
Ajelin alle 20 tkm ajetulla focuksellani moottoritietä reilut 120 km/h. Kaveri soitti ja kysyi että onko eukkos fiikuksella liikkeellä kun kuulut olevan itse ysikuupalla?
Pemalauta jurkele, vm. 99 auto oli ajettu reilun huoltovälin ja meteli on kuin kajakissa vuodelta 1971.
Vaihdoin alta aikayksikön 4 vuotta vanhempaan tonnariin vaikka tilan tarvetta ei ollutkaan. Sama kaveri on soittanut, eikä ole edes huomannut että olen autossa. Rahaa joutui antamaan välissä, mutta tulihan 138 hv lisää.
Siitä voisi kirjoittaa kirjan, mitkä kaikki ominaisuudet autossa parani muistaakseni 4000 € välirahalla.
Pemalauta jurkele, vm. 99 auto oli ajettu reilun huoltovälin ja meteli on kuin kajakissa vuodelta 1971.
Vaihdoin alta aikayksikön 4 vuotta vanhempaan tonnariin vaikka tilan tarvetta ei ollutkaan. Sama kaveri on soittanut, eikä ole edes huomannut että olen autossa. Rahaa joutui antamaan välissä, mutta tulihan 138 hv lisää.
Siitä voisi kirjoittaa kirjan, mitkä kaikki ominaisuudet autossa parani muistaakseni 4000 € välirahalla.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.