En teidä onko tämä oikea palsta kirjoittaa tästä aiheesta. Minulle tulee koulutukseni vuoksi lehti nimeltä Tekniikka ja Talous. Eilisessä, eli uusimmassa, numerossa oli japanilaisten yritysten T&K-tutkimuksesta. Tässä muutamia lukuja:
- Toyota Motor 5,2 mrd. eur
- Honda 3,5 mrd. eur
- Nissan 2,7 mrd eur
- Denso 1,4 mrd eur
Mietin vain miten voi olla mahdollista, että tuommoisella satsauksella tutkimus- ja kehitystoimintaan ei saada autoja jotka tuntuvat autoilta (esim. vielä 10 käyttövuoden jälkeen) , tehdään osia jotka eivät kestä ("nipponin" eli Denson tuotteet) , tai tehdään "ensimmäisenä maailmassa-juttuja" kuten Nissanin aktiivinen pääntuki (tais olla ensimmäisenä)
T&K-toiminta...
T&K-toiminta...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001