Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Onkos Tukholman seudulla kyseessä kiireiset yrittäjät (pizzeria jne), jotka pujottelee, että saisi tuotteensa lämpimänä perille?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Sattuipa espoossa tänään puusilmäinen hinausauton kuski, tyrkkäsi kolmion takaa eteen kun olin kakspyöräsellä liikkeellä. Onneks olin valppaana ja pärrässä uudet renkaat ja jarrupalat, pääsin testaamaan hondan jarruja oikein kunnolla
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
^se oli asiakashankintamatkalla... :D
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Höh.
1) Sillä oli isompi kulkine
2) Se oli Espoossa
Mikä tässä on epäselvää? Tottakai se työntää eteen.
1) Sillä oli isompi kulkine
2) Se oli Espoossa
Mikä tässä on epäselvää? Tottakai se työntää eteen.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
3. Prätkät on vaikeasti havaittavia.
4. Ajoit ylinopeutta (on se yleisin syy, miksi liikenteessä kokee muiden tulevan eteen sivusta tai perä edellä).
Btw. Oman kotikadun risteys on hieman mäen nyppylän katveessa. Nopeusrajoitus on molemmilla teillä 40kmh. Tuuppaan aika usein "eteen", koska jos tiellä jolle T-risteyksestä käännyn, toinen tienkäyttäjä ajaa hitusenkin ylinopeutta, keskireipas kiihdytys ei riitä siihen, ettei "vastapuolelle" jäisi kokemusta eteen ajamisesta.
4. Ajoit ylinopeutta (on se yleisin syy, miksi liikenteessä kokee muiden tulevan eteen sivusta tai perä edellä).
Btw. Oman kotikadun risteys on hieman mäen nyppylän katveessa. Nopeusrajoitus on molemmilla teillä 40kmh. Tuuppaan aika usein "eteen", koska jos tiellä jolle T-risteyksestä käännyn, toinen tienkäyttäjä ajaa hitusenkin ylinopeutta, keskireipas kiihdytys ei riitä siihen, ettei "vastapuolelle" jäisi kokemusta eteen ajamisesta.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
EN AJANU YLINOPEUTTA vai olitko ajamassa perässäni? Kun moista väität?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
En väittänyt, jatkoin vain eri potentiaalisten vaihtoehtojen sarjaa, ja yleisemmällä tasolla nekin.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Meinas olla kuljetusammattilainen äsken Hirvensalossa kapialla mutkatiellä vauhdissa, mutta onneksi ei ihan ehtinyt. Mutkainen kumpare ilman kunnollisia pientareita, 50 km/h rajoitus, keltaiset viivat molempiin suuntiin. Siis kaikki elementit siihen että älä ohita. Ja siinä minä tulen Oldsilla tilanteeseen, jossa vastaantuleva taksi on tunkemassa keulaa keltaisten viivojen yli ohittaakseen mopon. Taisi sitten tajuta että ei ole kosher ohittaa tuollaisessa paikassa edes sitä mopoa, kun joku tulee vastaan, eikä edes vaikka vastaantulijoita ei näkyisi, koska sellaisia voi ilmestyä eteen tuossa paikassa aika nopeaan. Jalka siis siirtyi jarrulle ja Mersu takaisin omalle kaistalleen mopon taakse.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
^half-OT: Mopot tyypillisesti pöristää eteenpäin 40-45km/h. Aika pitkä saa viidenkympin pätkä olla (ne harvoin on), jos ohittamalla meinaa merkittävästi voittaa läheskään laillisilla vauhdeilla. On vaan meidän liikennekulttuuri sellainen, että se rajoitusnopeus usein mielletään alimmaksi sopivaksi vauhdiksi myös siellä, missä välillä olisi ihan hyvä hieman himmata.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Siinähän se onkin, kun mopo on kuin kuplavolkkari. Ohi pitää päästä oli vauhti mikä tahansa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Olettamus on kaikkien mokien äiti
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Ööö.. oisko kuorma-auton pitänyt pysähtyä tielle ja nousta autosta pyytääkseen anteeksi, vai mitä tässä olisi pitänyt tehdä? Vakava virhe, virheentekijä ihan selvä, mutta kun ei ilmeisesti mitään fyysisiä vahinkoja syntynyt, niin pitäisikö vaan jatkaa elämää ja matkaa?Kuorma-autokuski jatkoi ajamistaan, vaikka henkilöauto soitti äänimerkkiä kovalla volyymilla.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K