Saabisteja Kajaanissa?
Saabisteja Kajaanissa?
Olisiko Kajaanissa ketään joka ehtisi perjantaina 15. päivä tai lauantaina käydä kurkkaamassa ja jopa kuvaamassa siellä Wetterillä olevaa 9-5 diesel wagonia? Myyjän mukaan siinä on muutama parkkipaikkakolhu ja joku painuma takakontissa. Sekä jos vain mahdollista käyttäisi sen verran käynnissä että miltä kone kuulostaa ja metelöikö kytkin tms. On kuitenkin edestakaisin 600 km reissu lähteä käymään siellä joten mielellään saisin vähän ennakkotietoa muualtakin kuin myyjältä.
Ja jospa joku mode nyt siirtäisi tämän vaikka yleistä-palstalle, sinnehän tämä kai kuuluisi mutten viitsi kirjoittaa sinne tätä samaa.
Rami
Ja jospa joku mode nyt siirtäisi tämän vaikka yleistä-palstalle, sinnehän tämä kai kuuluisi mutten viitsi kirjoittaa sinne tätä samaa.
Rami
VAG
VAG
Ihan työn puolestakin olen noita ohjeita opettanut, officen ja tietokoneen käyttöä yleensäkin joten copy-paste on tuttua, lähinnä ajattelin samaa topic:in tekoa kahteen paikkaan kun en osaa tätä aloittamaani poistaa eikä taida olla käyttöoikeuksiakaan.9-5T kirjoitti:väritä juttusi-kopioi-paina X-nappia ja tee yleistä palstalle uusi aihe ja liitä juttusi sinne, siis jollen olisi vastannut tähän.
Saako tuon värin muuten valita ihan itse? Kun nyt tulee sinistä, joku kullankeltainen olis kiva

Rami
VAG
VAG
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Siirsin yleiseen.
Minä voin ehkä ennättää huomenna käymään tuolla. Kamerakin löytyy.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Olisipa hieno homma, sunnuntaina olisi itsellä aikaa lähteä käymään joten sillä huominen tai lauantai, ovat kuulemma uuden Mondeon esittelyn takia auki koko viikonlopun.jariha kirjoitti:Siirsin yleiseen.
Kuvia voi sitten lähettää rami_m@hotmail.com niin mahtuu enemmän kuin surinan laatikkoon.
Rami
VAG
VAG
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Onko vielä jotain muuta, mitä haluat, että tarkastan? Kenen myyjän kanssa olet jutellut, että tietää tilanteen, kun tulen kyselee, vai liekö tuolla väliä?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
Enpäs muista myyjän nimeä, meinasi lähettää tarjouksen tänään jos vain ehtii, ei ehtinyt.jariha kirjoitti:Onko vielä jotain muuta, mitä haluat, että tarkastan? Kenen myyjän kanssa olet jutellut, että tietää tilanteen, kun tulen kyselee, vai liekö tuolla väliä?
Jos vain sellaisen yleiskuvan laitat minulle huomioista mitä paikan päällä siitä autosta teet ja jos viitsit/ehdit pikku lenkin heittää niin aina parempi. Enhän minä uuden sen odota olevankaan mutta jos heti selviää että siinä on joku kallis vika esim. krakaava kytkin tai öljyt paisarissa niin sehän kiinnostaa. Tietenkin jos itse tiedät jotain vikapaikkoja näissä 9-5:ssa niin ilmoittele niiden tila, itselleni 9-5:t ovat ihan uusi tuttavuus.
Rami
VAG
VAG
Tässä itse viestissä eikä sen muokkauskentässä ainakaan minulla mitään x-painiketta näy, vai meinaatko että ctrl-x leikataan tekstit pois? Poistuuko koko keskustelu otsikoineen ja muiden siihen tekemine vastauksineen? Jotenkin luulen että ainakin vastaukset jäävät.9-5T kirjoitti: X-nappi ja oikeutesi riittää sen painamiseen.
Rami
VAG
VAG