Peeloilua pikinauhalla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Peeloilua pikinauhalla
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=142716
Sinänsä osuva tuo lopun vertaus, että "onnistunut" markkinatalous toimii yhtä hyvin kuin epäonnistunut sosialismi.
Sinänsä osuva tuo lopun vertaus, että "onnistunut" markkinatalous toimii yhtä hyvin kuin epäonnistunut sosialismi.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Aikamoinen sirkus kyllä
Mää lähin perhettä hakemaan Tampereelta Särkänniemeltä viime torstaina 5.7 iltapäivällä ja heti Kehä III:sen jälkeen tuli jonon pää aika yllättäen vastaan, ilmeisesti ne näitä pikinauhoja siinä korjaili... kävelyvauhtia etenevä jono oli aika pitkä....
Illalla sitten kun ajeltiin takaisinpäin kuului radiosta että samassa paikassa oli ketjukolari...
Mää lähin perhettä hakemaan Tampereelta Särkänniemeltä viime torstaina 5.7 iltapäivällä ja heti Kehä III:sen jälkeen tuli jonon pää aika yllättäen vastaan, ilmeisesti ne näitä pikinauhoja siinä korjaili... kävelyvauhtia etenevä jono oli aika pitkä....
Illalla sitten kun ajeltiin takaisinpäin kuului radiosta että samassa paikassa oli ketjukolari...
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Koskahan niitä autoilijoilta revittäviä "teiden kunnossapitoon tarkoittettuja verotuloja" aletaan käyttää järkevästi siihen teiden kunnossapitoon. Ei voi muuta sanoa kuin että hohhoh tälle meiningille. Nyt sitten täytyy jo ihmisiä kuolla tuon kikkailun tuloksena. Nopeusrajoituksia lasketaan huonokuntoisten teiden takia, tiet ruuhkautuvat entisestään jne. jne. Ja sitten sarkasmia: Kohta varmaan kaikki ihmiset "ajavat" satelliitin valvonnassa autoilla, joilla on tiealueeseen sopeutuva kiinteä nopeudenrajoitin. Eipä tule kuolonuhreja.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
VVV kirjoitti:Koskahan niitä autoilijoilta revittäviä "teiden kunnossapitoon tarkoittettuja verotuloja" aletaan käyttää järkevästi siihen teiden kunnossapitoon. Ei voi muuta sanoa kuin että hohhoh tälle meiningille. Nyt sitten täytyy jo ihmisiä kuolla tuon kikkailun tuloksena. Nopeusrajoituksia lasketaan huonokuntoisten teiden takia, tiet ruuhkautuvat entisestään jne. jne. Ja sitten sarkasmia: Kohta varmaan kaikki ihmiset "ajavat" satelliitin valvonnassa autoilla, joilla on tiealueeseen sopeutuva kiinteä nopeudenrajoitin. Eipä tule kuolonuhreja.
Ajattelin tehdä lakialoitteen:
Määrätään kaikki autot kulkemaan takaperin 3 vuoden ajan. Alkavat liikenteessä kuolleet heräämään henkiin !
Eikös tuo nyt sopisi tähän " logiikkaan"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Koko nauhapaikkausepisodi antaa huonon kuvan suomalaisesta tienpidosta. On uskomatonta, että pikipinnan liukkaus pääsi yllättämään Tiehallinnon.
Kun vain ajaa suomalaisilla teillä niin saa huonon kuvan suomalaisesta tienpidosta. Tuo on vain yksi töppäys lukuisten muiden joukossa.
Kun vain ajaa suomalaisilla teillä niin saa huonon kuvan suomalaisesta tienpidosta. Tuo on vain yksi töppäys lukuisten muiden joukossa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Niin siis en usko että liukkaudella oli suoranaisesti mitään tekemistä ton ketjukolarin kanssa. Huonoilla järjestelyillä kylläkin, työmaasta varoitettiin liian myöhään. Ensin pysähtyi jono ja sitten alkoi tulla varoitusmerkit vastaan... mokailua mokailun jälkeen tuolla tieosuudella...wesku kirjoitti:Niitä siis sattuu jo muutenkin kuin motarilla liukkaalla kelillä. Oli varmaankin edes hiukan sateista, niin oli varmaan täydellinen yllätys että jono voi pysähdellä.Sininen Paroni kirjoitti: Illalla sitten kun ajeltiin takaisinpäin kuului radiosta että samassa paikassa oli ketjukolari...
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Tietöistä ilmoittelu on kyllä yleensä lähinnä vitsi. Jos mitään kylttejä yleensäkään löytyy, ne on ensinnäkin sijoitettu väärin, tai itse kyltit ovat täysin vääränlaisia. Toisaalla sitten ajellaan pitkiäkin matkoja "tietyömaa-alueella", missä siis kyltit varoittavat tietyömaasta, vaikkei minkään valtakunnan työtä olla tekemässä. Näitä esimerkkejä näkee ihan päivittäin täällä kehä-3 sisäpuolella, joista suurin osa näyttää sijoittuvan tänne itäpuolelle, sekä itä-helsingin alueelle. Kehäteiden merkkaukset ovat yleensä kaikista pahimpia, toisaalta kyllä ihan pikkuteilläkin näkee mitä ihmeellisimpiä merkintöjä tai merkitsemättä jättämisiä.Sininen Paroni kirjoitti:Niin siis en usko että liukkaudella oli suoranaisesti mitään tekemistä ton ketjukolarin kanssa. Huonoilla järjestelyillä kylläkin, työmaasta varoitettiin liian myöhään. Ensin pysähtyi jono ja sitten alkoi tulla varoitusmerkit vastaan... mokailua mokailun jälkeen tuolla tieosuudella...wesku kirjoitti:Niitä siis sattuu jo muutenkin kuin motarilla liukkaalla kelillä. Oli varmaankin edes hiukan sateista, niin oli varmaan täydellinen yllätys että jono voi pysähdellä.Sininen Paroni kirjoitti: Illalla sitten kun ajeltiin takaisinpäin kuului radiosta että samassa paikassa oli ketjukolari...
Suurin hulluus oli muutama päivä sitten tuossa Herttoniemessä, jossa tehtiin ilmeisesti päällystyötä t-risteyksessä (Starkilta yksi itään päin), eikä siitä ollut minkään valtakunnan varoituksia _missään_ suunnassa. Risteyksessä kuitenkin seilasi koko ajan 2 jyrää, 1 asfalttikone ja 3 kuorkkia, sekä tietenkin muu liikenne siellä välissä busseineen ja raskaine kalustoineen mitä Herttoniemenkin alueella liikkuu kohtuu runsaasti.
Mieli tekisi kohta muuttaa ruotsiin, siellä sentään kaikki mikä ei ole paskaa ei ole kusta.
No onhan täällä päin helvettiä tiet(kin). Esim. ensimmäisen kerran tulee kuoppa-varoitus, kun auto jo hyppää ku KITT siitä montusta. Ja pohjapanssari on sitten haettavissa viereisestä ojasta tms...Mieli tekisi kohta muuttaa ruotsiin, siellä sentään kaikki mikä ei ole paskaa ei ole kusta.
Mottori/valtateillä ei ole rampeissa valoja (paitsi Tukholmassa), koitapa syksyllä myöhään saatanallisessa vesisateessa löytää johonkin rampille.
Täällä on autokannasta 33% Volvoja, joista 100%:ssa ei toimi vilkut ollenkaan...myöskin hienoa syksyllä pimeässä eri väylillä.
Liikenneympyrään ajetaan aina vilkku päällä, yleensä eri suuntaan ku mihin mennään (siihen siis tottuu).
Uuden pinnan laiton jälkeen unohtuu kanttien teko, jopa kuukausiksi...on meinaan jonkinmoinen pudotus, jos menee liian reunalle esim. leveää rekkaa väistäessä pienellä tiellä.
En ees jaksa selittää, kuinka moni asia Suomessa ON paremmin ku täällä "kansankodissa". Nii joo, ja veroprosentti on yli 30 Ruotsissa...ja silti mikään ei toimi.
9-3SS LinearPlus 1.8T -04 Espresso Black
Mikähän muuten pienemmissä kaupungeissa tehtävissä tietöissä on niin vaikeaa järjestää. Esim. Kankaanpäässä louhitaan muutamasta tiestä pinta irti. Mitään loiventavia paikkoja kuoritun osuuden alkaessa tai loppuessa ei ole. Paras oli noin kaksi metriä pitkä pätkä yhtäkkiä varsinaisen tietyöalueen ulkopuolella, jossa reunat olivat varsin mukavan terävät. Hienoa ajaa pimeässä avolouhokseen. Aiheuttaa lievää ärtymystä kun Tampereella ajellessa ehti jo tottua pehmennettyihin reunoihin.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -