Männät turbo käyttöön
Männät turbo käyttöön
Terve,
Eli kysyisin kokemuksia/ideoita mäntien ostoon. Tarkoituksena olisi löytää n. 92mm männät turbokäyttöön. Ahdot n.1,5 bar, tehotavoite 300+ hv.
Onko kokemuksia kyseisistä vaihtoehdoista?
-Wisecon mittatilaus 690e/srj (prostreet)
-Ross mittatilaus n.600e/srj (racers place)
-Volvon 92mm Mahlen männät?
-Mittatilausmännät Italiasta 800e/srj
Mistä JE:n mäntiä saa suomesta?
Tuleeko muita hyviä ideoita tai asiallisia liikkeitä mieleen, josta mäntiä voisi tiedustella. Ideana olisi saada mahdollisimman hyvät mahdollisimman halvalla
Eli kysyisin kokemuksia/ideoita mäntien ostoon. Tarkoituksena olisi löytää n. 92mm männät turbokäyttöön. Ahdot n.1,5 bar, tehotavoite 300+ hv.
Onko kokemuksia kyseisistä vaihtoehdoista?
-Wisecon mittatilaus 690e/srj (prostreet)
-Ross mittatilaus n.600e/srj (racers place)
-Volvon 92mm Mahlen männät?
-Mittatilausmännät Italiasta 800e/srj
Mistä JE:n mäntiä saa suomesta?
Tuleeko muita hyviä ideoita tai asiallisia liikkeitä mieleen, josta mäntiä voisi tiedustella. Ideana olisi saada mahdollisimman hyvät mahdollisimman halvalla
Sitä saa mitä tilaa, kun tekee itse..
Re: Männät turbo käyttöön
Saappiinko noi on tulossa? Mihin koneeseen?Tama kirjoitti:Terve,
Eli kysyisin kokemuksia/ideoita mäntien ostoon. Tarkoituksena olisi löytää n. 92mm männät turbokäyttöön. Ahdot n.1,5 bar, tehotavoite 300+ hv.
Onko kokemuksia kyseisistä vaihtoehdoista?
-Wisecon mittatilaus 690e/srj (prostreet)
-Ross mittatilaus n.600e/srj (racers place)
-Volvon 92mm Mahlen männät?
-Mittatilausmännät Italiasta 800e/srj
Mistä JE:n mäntiä saa suomesta?
Tuleeko muita hyviä ideoita tai asiallisia liikkeitä mieleen, josta mäntiä voisi tiedustella. Ideana olisi saada mahdollisimman hyvät mahdollisimman halvalla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Ei kestä... ainakaan ne kuppelin "tako" männät joita käyttävät noissa F ryhmän Fordin OHC koneissakin. Omassa Pökössä oli tommoset 94mm kuppelin "takoset"... ei oo enään.nalleolut kirjoitti:kuplan männätkin kestänevät tuon teho määrän jopa....
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Juu eivät kestä. Eivät ole turbomännät.V-M kirjoitti:Ei kestä... ainakaan ne kuppelin "tako" männät joita käyttävät noissa F ryhmän Fordin OHC koneissakin. Omassa Pökössä oli tommoset 94mm kuppelin "takoset"... ei oo enään.nalleolut kirjoitti:kuplan männätkin kestänevät tuon teho määrän jopa....
V-M
99T-museopeli
Korkeus eroa on 5mm noilla männillä ja ylemmän renkaan yläreuna on 8mm männän reunasta. Sisämitta 62mm ja ulkomitta 71mm (männän reunaan). Eli onnistuu vain lyhemillä kangilla. Siittä takosuudesta en tiedä mutta painetta ne kestää kuten 96mm vollen mäntäkin reipaasti.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Minkähänlaisia tuolla olis??Jos omissa autoissaan käyttää,niinluulis olevan kestäviä!!http://turbobanditen.se/gpage26.html
puh.050-3748237
#3078
#3078