Neo brothers Englannissa

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja hasha »

Maksakaa Neolla Paypalilla tai ebayn kautta, niin eivät kysy mitään turhia.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3487
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja SS »

Maksakaa Neolla Paypalilla tai ebayn kautta, niin eivät kysy mitään turhia.
Kyllä sieltä se sama osoitteen varmennus tuli ekalla kerralla Paypalinkin kautta maksaessa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja hasha »

Jaa, ei minulle vain tullut. Ensin yritin ekaa ostosta helposti kortilla kun siellä oli se mahdollisuus. Sitten alkoivat pyytää kaikenlaisia todistuksia ajokortista ja auton papereista ilman selityksiä miksi, vaikka sitä kysyin. Sanoivat vaan, että on heidän firman policy ja heidän tulee varmistaa, että omistan autot johon osat tilaan. Olin, että mitä :?: ja mitä väliä sillä on vaikka osat tulisi ruohonleikkuriin?? Edelleenkään eivät kertoneet, että haluavat varmistaa kortinhaltijan joten jatkoin vääntämistä jonka jälkeen Cahrlie sanoi, että jos maksan paypalilla niin eivät pyydä mitään selvityksiä. Eli lähettivät maksulinkin paypal-tilin sähköpostiini jonka kautta maksoin tilauksen ja homma OK. Paypalilla voi tietysti myös siirtää rahat heidän ebay-osoitteeseen ilman erillistä linkkiä.

Tämä oli viime vuoden lopulla. Nyt tammikuussa eivät kysyneet mitään ja itse Demos Neo olisi veloittanut kortin kautta, mutta OP:n palveluestohyökkäys aiheutti kortin toimimattomuuden ulkomaan maksuliikenteeseen kun tilaus olisi pitänyt maksaa, joten kaveri maksoi sitten tilauksen puolestani hänen paypal-tilin kautta. Eli olisivat toisella kertaa suostuneet käyttämään luottokorttia, mutta eivät edelleenkään ole saaneet mitään takeita sille olenko oikeasti kortin omistaja koska ei esim. paypal-palvelu kerro myyjälle millä kortilla maksetaan tai mitään muitakaan tietoja, välittävät vain rahat myyjälle.

Taitaa olla vähän tapauskohtaista, mutta hyvä, että nyt selittävät miksi tietoja tarvitaan :wink:
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Himo_kaappoo
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: To Heinä 18, 2013 12:11
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja Himo_kaappoo »

Kyllä mulla ainakin jää ensimmäiseen kertaan tilaus tästä virmasta! Hitto ku osais linkittää mun ja charlien välisen sähköposti keskustelun niin sais vähä kuvaa miten EI hoitaa työtään asiakaspalvelijana.. Tilaus on vetämässä ja kyllä pikkusen jännittää mitä sieltä nyt looulta tulee.. Eteen tilasin 308mm etujarrulevyt (pagid) ja taakse jarrusarjan (sis. 300mm levyt ja palat, pagid). Muutakin olisin ottanut mutta unohtu takutessa enkä viittiny enää sekottaa ettei jaskalla kärähdä emolevy totaalisesti.. Ja tää koko hemmetin säpellys alko 9.1. Ja on vaatinut jo 12 mailin lähettämistä että saatiin tilaus oikein paperille, saa nähä saiko se sen pakettiin oikein! Ja mulle kehuttiin tätä virmaa niin maasta taivaaseen ennenkö laitin tilausta vetämää, kyllä mä mieleni pahotin! :twisted:
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
#6391
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja hasha »

Lisätään vielä, että muutoin on kyllä kokemus ollut positiivista ja oikeaa tavaraa on tullut nopeasti molemmilla kerroilla.

Esim. tarvikkeena myytävä b204 koneen imusarjan tiiviste olikin laatu elring mikä yllätti positiivisesti.

Toinen loistava homma on se, että esim. tarvike og 9-3 alatukivarret pallonivelellä maksaa mutunetissä yli 200€ pari kun Neolla nämä maksaa n. 80€/pari. Vaikka ne lentäis pallon ympäri parikin kertaa, niin tulee rahteineen paljon halvemmaksi. Eli pikkasen on suomessa katetta.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3487
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja SS »

jonka jälkeen Cahrlie sanoi, että jos maksan paypalilla niin eivät pyydä mitään selvityksiä. Eli lähettivät maksulinkin paypal-tilin sähköpostiini jonka kautta maksoin tilauksen ja homma OK. Paypalilla voi tietysti myös siirtää rahat heidän ebay-osoitteeseen ilman erillistä linkkiä.
Ok, saattaa olla muuttunut politiikka, omasta ekasta kerrastani on jo vuosia aikaa. Tosiaan silloin selitys oli, että halusivat varmistaa osoitteeni, ehdottivat kopiota vaikkapa kaasulaskusta tai rekisteriotteesta jossa lukee nimi ja osoite.

Tuota ihmetystä lukuunottamatta palvelu ko. firmassa ja Charlielta on kyllä aina ollut mainiota.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Koskimaa
"Aero"
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 18, 2012 19:18
Paikkakunta: Lahti

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja Koskimaa »

Himo_kaappoo kirjoitti:Ja tää koko hemmetin säpellys alko 9.1. Ja on vaatinut jo 12 mailin lähettämistä että saatiin tilaus oikein paperille, saa nähä saiko se sen pakettiin oikein! Ja mulle kehuttiin tätä virmaa niin maasta taivaaseen ennenkö laitin tilausta vetämää, kyllä mä mieleni pahotin! :twisted:
Laitoitko siis tilauksen sähköpostilla menemään vai tilasitko verkkokaupasta ja jotain ongelmaa ratkottiin spostilla?

Itse tilasin joulukuussa jarrulevyt, maksoin luottokortilla. Joulunpyhät poislukien tavara tuli kotiovelle n. viikossa ja kaikki oli ok. Tilatessa kyllä ihmettelin ja ihmettelen edelleen, minkä takia halusivat kuvan ajoneuvon rekisteriotteesta. Mitä sillä on väliä mihin autoon heiltä tavaraa tilaan.
T7 vm. 2001 9-3
Himo_kaappoo
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: To Heinä 18, 2013 12:11
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja Himo_kaappoo »

Koskimaa kirjoitti:
Himo_kaappoo kirjoitti:Ja tää koko hemmetin säpellys alko 9.1. Ja on vaatinut jo 12 mailin lähettämistä että saatiin tilaus oikein paperille, saa nähä saiko se sen pakettiin oikein! Ja mulle kehuttiin tätä virmaa niin maasta taivaaseen ennenkö laitin tilausta vetämää, kyllä mä mieleni pahotin! :twisted:
Laitoitko siis tilauksen sähköpostilla menemään vai tilasitko verkkokaupasta ja jotain ongelmaa ratkottiin spostilla?

Itse tilasin joulukuussa jarrulevyt, maksoin luottokortilla. Joulunpyhät poislukien tavara tuli kotiovelle n. viikossa ja kaikki oli ok. Tilatessa kyllä ihmettelin ja ihmettelen edelleen, minkä takia halusivat kuvan ajoneuvon rekisteriotteesta. Mitä sillä on väliä mihin autoon heiltä tavaraa tilaan.
Laitoin tilaukseb sähköpostilla nimenomaan sen alekoodin takia. Ja laitoin Nicholasille sen mailin johon Jaska Hyvälapsi vastas.. Muuten olisin tilannu verkkokaupasta. Eivät kyselleet valokuvia tai muita todisteita että mä oon mä, ehkä se selvis tos takkuamises jo muuten. Mutta ei se oikeen vahvaa luottoa anna kun ekas viestis pyysin tarjousta 308mm etu ja 300mm takalevyistä, niin saab "spesialistin" vastaus oli ei onnistu 308mm asennus autooni koska se on -04/05.. :roll: tehtaalla ovat kumminkin tässä onnistunut..

Ja sitte ku päästiin viimeen ja vihdoon siihen vaiheeseen että olin maksanu tavarat niin se laitto postia että on huomannu pakkaus vaihees virheen, oli laittanu mulle vahingos mulle pari-hinnan sijasta kpl-hinnan ja että loppu summa pompsahtaa 162£:sta 212£:aan.. Nooh ite huomasin vielä toisen kämmin kun lopulta sain nähdä lähetyslistan, olis laittanu mulle 286mm umpilevyt.. Ja asiakkaan piti sitten vielä kertoa myyjälle että "teillähän on myynnissä pakettina takapäähän samat osat kun mitä nyt oon ostamas erikseen" , valmis paketti n. 20£ halvempi..
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
#6391
tetsi
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 13:22
Paikkakunta: Nokia

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja tetsi »

On niillä välillä joitain ihmeellisyyksiä tuossa hinnoittelussa..

Tuossa taannoin tilasin laturi tuohon fiatin dieseliin. Samalle uudelle Denson laturille oli verkkokaupassa eri hinta riippuen tilaisiko sen 9-3een vai 9-5een, jotain 15£ ensimmäisen eduksi. Molemmilla puolin sitä myytiin samalla Saabin varaosanumerolla.

Kun kysyin jaskalta miksi näin, selitti jotain eri hihnapyörästä..blaa..blaa. Ok, joissa alkupään 9-3:sissa on käytetty 62mm hihnapyörällä olevaa versiota, mutta se laite on luonnollisesti eri varaosanumerolla. Joten tässä kohtaa selitystä on pystynyt ostamaan..

Sitten on välillä ollut jotain "kittejä" joiden sisältämät osat saa huomattavasti halvemmalla kun kerää ne ostoskoriin erillisinä nimikkeinä, joten kannattaa olla tarkkana.

Muuten on palvelu toiminut hyvin, mitä nyt tällä hetkellä on ollu tilaus sisällä kuukauden päivät "käsittelyssä" ilman että ovat olleet yhteydessä miksi näin..
V90 CC D4 AWD
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja karg »

Toisinaan on kantsinu tilata Neo Brothersin kamat eBaysta, kun postikulut on ollu halvempia verrattuna siihen, että olis tilannu samat kamat niiden saitin kautta. PayPal on hyvä maksutapa, ei oo tarvinnu mitään dokumentteja lähetellä niille.
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Ihan hyvä kauppa ja hyviä osia.

Täällä ollaan tosin lähellä Himo_kaappoon tunteita. Kommunikaatio on vaan pirun hidasta tuon porukan kanssa. Yhden muutoksen tekeminen tilaukseen kestää aina päivän, kun yksi jamppa Charlie vastailee meileihin.

Tilasin osia viime tingassa ja maksoin asap viime to. Laitoin su illalla viestiä, että onhan kaikki kunnossa, jotta saan osat päivämäärään x mennessä. Kuulemma jotain piti vielä tehdä ja kaikki pelit oli viritetty että lähtee vaikka vippimiljoona liikkeelle, kunhan saa osat liikkeellä. Tämä klo 9 aikaan aamulla. Nyt 17:00 on saatu yksi asia hoidetuksi. Taisi mennä yksi kokonainen rahtipäivä sitten tässä.

Vinkki: Miettikää kaikki etukäteen ja tehkää tarkat ohjeet heille kaikesta, tai muuten kestää.
Viimeksi muokannut jusahh, Ma Maalis 09, 2015 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX: 9³SS BioPower
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Aarg! Klo 17:23 tulee meili, että kuulemma tarvitsevat vielä toisen auton runkonumeron, kun eivät osaa pähkäillä mitä tarkoittaa MY2007 9-3SC, eli facelift sisusta ja prefacelift ulkopuoli.

Sulla on yks homma. Selvittää näiden konkrussipesien osia ja et osaa sanoa mikä on MY2007?

Vissiin menee toi huominenkin rahtipäivä sitten tässä...
EX: 9³SS BioPower
juhaniheik
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: To Tammi 22, 2015 19:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja juhaniheik »

Mulla pitäisi saada uusi 2.2 tid kone ja näillä näyttäis olevan edullisesti moisia. Onko kannattavaa tilata ja onko takeita että näillä ne koneet on ehjiä?
Saab 9-3 2.2 TiD
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531
Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja supersaab »

Sivujen mukaan 3kk takuulla lupaavat nuo käytetyt koneet.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk 4
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothers Englannissa

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Neolla on kyllä paljon koneita ja koekäyttävät koneet ennen purkua ja se on heidän "check". Joskus konetta kyselleenä, oli kiven alla saada km-tieto koneelle, mikä oli mielestäni ällistyttävää.

Btw. kannattaa sopia kaupan kanssa etukäteen mitä tehdään jos lähettävät väärän osan / huono laatua tai rikkinäisen tavaran. Nimittäin itsellä on heidän suuntaan keskustelu menossa, jossa rikkinäisen osan takaisinpostitus mukamas menisi omasta piikistäni.
EX: 9³SS BioPower
Vastaa Viestiin