Olikos tuosta vehkeestä kuvia imusarjan puolelta? Minkähänlainen vaihteisto/voimansiirto tuohon on laitettu? Löytyykö projektista lisää kuvia/tietoa jostain?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hah ! Koitappa Suomessa tehdä tollanen ja mennä näyttämään " leimasedälle"
Miksei voisi onnistuakin? Jos ylipäätään on (tai olisi) mahdollista saada rekisteröityä Suomen kilpiin 150 - 200 hevosvoimainen Lotus 7-kopio (vaihtoehtoja tuossa: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:L ... n_replicas ), niin moottorin vaihtaminen vastaavantehoiseen Saabin turbokoneeseen tuskin tuottaisi ongelmia jos päästö- tms. vaatimukset täyttyvät. Muistaakseni muutama vuosi sitten Moottori-lehdessä oli jopa Suomeen tuodun Caterham Sevenin koeajo.
Edit: http://www.autovero.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=2301 <- Tuon perusteella toisesta EU-maasta tuodun käytetyn vastaavan (olkoon sitten Westfield tai Caterham) rekisteröinti Suomessa pitäisi onnistua. Ja mikä taas estäisi koneen vaihtamisen sen jälkeen jos pysytään likimain samoissa tehoissa?