"Halpisrenkaista kokemuksia"?
"Halpisrenkaista kokemuksia"?
eli kesärenkaita tarttis hankkia kohtapuoliin;.
onko kokemuksia seuraavista->Nankang NS2,Nexen N2000,Nexen N3000...
muita samanhintaluokan renkaita?
saa antaa hyviä ja huonoja kokemuksia,kunhan teksti asiallista,pelkkiä
mielipiteitä ilman kokemuksia en tartte tähän!
onko kokemuksia seuraavista->Nankang NS2,Nexen N2000,Nexen N3000...
muita samanhintaluokan renkaita?
saa antaa hyviä ja huonoja kokemuksia,kunhan teksti asiallista,pelkkiä
mielipiteitä ilman kokemuksia en tartte tähän!
-
- "Hölösuu"
Re: "Halpisrenkaista kokemuksia"?
Sorruin ostamaan edelliseen kulkineeseen "NangiGangit" ja Foordsonin V6 tuntui tosi tehokkaalta sadekelillä...
Nexenistä en tiedä.

Nexenistä en tiedä.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=705
haffu "manailee" Nankangia.
(jos talvirenkaat tuntuvat tosiaan vakaammilta kuin kesänakit, niin ei kuulosta kummosilta kumeilta. Vastaavaa koettu joskus Aurora - Nokia Rsi)
haffu "manailee" Nankangia.
(jos talvirenkaat tuntuvat tosiaan vakaammilta kuin kesänakit, niin ei kuulosta kummosilta kumeilta. Vastaavaa koettu joskus Aurora - Nokia Rsi)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Älä_osta_halpoja_renkaita. Tiesit tämän jo kysymättäkin.
Ohessa tuore linkki:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... sort=false
Joku voinee kommentoida itse testiä paremmin?
Ohessa tuore linkki:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... sort=false
Joku voinee kommentoida itse testiä paremmin?
Omassa autossa on 195/60/15-kokoiset Sportivat (Continentalin halpamerkki) ja kokemukset tähän asti pelkästään positiivisia. Aikaisemmassa oli Nokian NRT2:set ja ei nämä nykyiset ainakaan huonommilta tunnu.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Jos lukee testit tarkkaan, niin kohtalaisen halpa rengas Hankook tekee myös ihan mukiinmenevästi toimivia renkaita.
[mielipide]Renkaissa säästäminen on täysin järjenvastaista toimintaa.[/mielipide]

[mielipide]Renkaissa säästäminen on täysin järjenvastaista toimintaa.[/mielipide]

Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Tossa mun pommarissa oli ostettaessa nangkangit alla. Ajelin sillon loppukesän niillä ja voin sanoa ettei toiste tulee enää halpiksia alle. Noi nangkangit eivät pitäneet oikein missään tilanteessa, eivät kyllä kuluneetkaan, ulisivat hiekallakin ja kumia "polttaessa" ei jäänyt minkäänlaista merkintää asfalttiin. 
Pari kesää ajellut michelin pilot primacyilla, ne kyllä kuluvat, mutta pitävätkin ku tauti, enkä ole vähässä kummassa huonompia laittamassa alle.
-Sami

Pari kesää ajellut michelin pilot primacyilla, ne kyllä kuluvat, mutta pitävätkin ku tauti, enkä ole vähässä kummassa huonompia laittamassa alle.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
mulla oli ex autossa nuo nexen n3000 ja tykkäsin, oli hintalaatusuhteelta hyvät ja kesti hyvin vaikka oli raskaassa nelivetoautossa kiinni..
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Unohda halpisrenkaat, etenkin nexenit. Treadwear tuo kulutuskestävyyttä, mutta tuo samalla hengenvaaralliset ominaisuudet, kuten märkäpito, puhumattakaan ääritilanteista.Famnium kirjoitti:mulla oli ex autossa nuo nexen n3000 ja tykkäsin, oli hintalaatusuhteelta hyvät ja kesti hyvin vaikka oli raskaassa nelivetoautossa kiinni..
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... exen+n3000
Nimimerkillä 'Entinen halpisten himoitsija'.
En enää koskaan osta mitään ns.halparenkaita, eikä hintaero kunnollisiin esim. Continental renkaisiin ole kuitenkaan kovin suuri. Jossain 185/65 R15 perusrenkaassa puhutaan lähinnä muutamasta kympistä, kun vähänkin katsoo mistä ostaa. 40000km matkalla ei tuollainen raha ole mitään, eikä niillä halpiksilla pääse välttämättä puoliakaan.
-
- "Hirsch"
Halpa nakit voi sijoittaa peräkärryyn tai keinuun, mutta itse ainakin opin että on vihoviimeinen paikka säästää. Eroa on tuntumassa ja laadussa. Eikä ne ole edes aina mustia ja pyöreitä. (yleensä kuitenkin mustia). Tarinaa rengas helvetistä voi etsiä haulla. Miksei vanhemmassa autossa, kaupunki nopeuksia ajettaessa mene alla. Jos pitää ostaa näyttävä matalaprofiili rengas, jonka tarkoitus on nimenoman olla suorituskykyinen niin miksi ottaa halpa paska joka mitätöi koko homman ja saat vain matalaprofiilin huonot puolet etkä niitä hyviä jonka takia mukavuudesta karsitaan.
Mulla on kesänakkeina semberit merkkiset renkaat,itse en näitä ostanut kun tuli auton mukana ostohetkellä,ihan tyytyväinen olen renkaisiin ollut...Yllättävän hiljaiset renkaat ovat....Tosin jos joudun jossain vaiheessa kesärenkaat ostamaan niin kyllä jotkut ihan merkkirenkaat ostan
Tästä olen yhtämieltäMarko A kirjoitti:[mielipide]Renkaissa säästäminen on täysin järjenvastaista toimintaa.[/mielipide]
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
2kesää parjatut goodridet alla ja ei haukuttavaa tosin en ajakkaan kehäkolmosella 120km-/h vaan mutkaista tietä näkymättömiin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Viggen"
- Viesti:
Ei mitään havaittavaa eroa paitsi se että jos sutii rataa niin halpisrenkaista irtoaa pinta. ajan noin 35tkm vuodessa. Kokeiltu merkkipyöristä ainakin Pirellin P7000, Nokian ehkä maailman huonoin rengas eli RSi talvella, Contit kuluu silmissä, Dunlopit ja Misukat sekä tietty Uniroyalit ja halpiksista Marshallit, CR:ät, nexenit, falkenit, toyot, aurorat, yms kaikki melkeen samalaisia paitsi toi Nokian RSi joka on ihan paska ja misukat joissa on kesällä samanverran pitoa kun katuslikseissä talvella mutta jos haluaa suditella niin oivat renkaat, tosin hintavat..
Mulla leveydet ollu 215-285 kesäpyörissä ja 185-245 talvipyörissä ja halkasijat 13-20" Kadulla tosin enempi noita yli 17" ja ei kyllä ole yhtään pahaa sanottavaa pinnatuista tai muista halpisrenkaita.
Poikkeus vahvistaa: Fedimat pitää melkosta jurinaa auton alla..muttä kylkikuvion takia voi pikkusen antaa anteeksi =)
"Miten noin mustasta renkaasta voi tulla noin valkoista savua ?"
Mulla leveydet ollu 215-285 kesäpyörissä ja 185-245 talvipyörissä ja halkasijat 13-20" Kadulla tosin enempi noita yli 17" ja ei kyllä ole yhtään pahaa sanottavaa pinnatuista tai muista halpisrenkaita.
Poikkeus vahvistaa: Fedimat pitää melkosta jurinaa auton alla..muttä kylkikuvion takia voi pikkusen antaa anteeksi =)
"Miten noin mustasta renkaasta voi tulla noin valkoista savua ?"
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa