Tuleeko mitään hylkimis reaktioita jos laittaa alumiinisen kannen venttiilit valurautaseen kanteen?
Vai tarvitseeko laitta kupari seetit?
Alukannen venttiilit valurautakanteen?
Alukannen venttiilit valurautakanteen?
Saabiton saabisti
#1470
#1470
Re: Alukannen venttiilit valurautakanteen?
Valukansissa ei välttämättä ole seetirenkaita ollenkaan, niinkuin alumiinisissa aina on. Siihen valurautakanteen voisi teoriassa laittaa uudet seetit, jotka käy tietysti niille venttiileillekin. Kannattaa kuitenkin varautua huomattavan suureen laskuun. Tietääkseni yhden seetin asennus maksaa helposti kymmeniä euroja kappale. Lisäksi seetien teko ei onnistu, jos ohjurit on väljät, joten voi mennä ohjuritkin vaihtoon. Saakohan udella, millainen viritys on tekeillä?vuorpe kirjoitti:Tuleeko mitään hylkimis reaktioita jos laittaa alumiinisen kannen venttiilit valurautaseen kanteen?
Vai tarvitseeko laitta kupari seetit?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Alukannen venttiilit valurautakanteen?
Minua taas kiinnostaa, että missä on kupariset seetit?
900C -86
Re: Alukannen venttiilit valurautakanteen?
Juu, ei vielä.Mertmi kirjoitti: Saakohan udella, millainen viritys on tekeillä?

Saabiton saabisti
#1470
#1470