Tiet tukkoon?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2869
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo ... 40774).ece

Eiköhän sitä Saabillakin sais jo tuketta aikaseks...

Nimim. 1,659€/l
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Viimeinkin tuota edes suunnitellaan. Tuskin päivän tai parin seisaus asioita mihinkään muuttaisi ja se on varma, että kaikki siinä lopunperin häviää kun pyörät (ja heti perään tehtaat yms.) pysähtyy. Se mikä asialla mahdollisesti saavutettaisiin olisi päättäjien huomio, että kuljetusalalla alkaa oikeasti olla hätä.

Se kellä on rahaa on nyt jemmassa ja tarvitsee kuljetuskalustoa niin voi vielä tämän vuoden puolella tehdä hyviäkin löytöjä konkurssipesistä. Tarjontaa tulee olemaan.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja J8 »

länsiväylä tukkoon, itäväylä tukkoon, kehät tukkoon, kaikki helsinkiin saapuvat motarit tukkoon. rekat paikalle vaikka n. 5 aamulla. siinä ois kaaos valmis. ei mahtais sellainen rysä ihan heti purkautua :D toivottavasti kuolonkolareita ei sattuisi. saattas siinä "muutama" haastekin nousta.
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Miten tuollaisen käytännöntoteutus jos hälytysajoneuvoille pitäisi silti suoda esteetön kulku? Koko protesti muuttuisi jos ihmishenkiä vaaraantuisi tukoksen myötä.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
KN/Lieto
"Hölösuu"
Viestit: 1231
Liittynyt: To Tammi 11, 2007 12:38

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja KN/Lieto »

Mitenköhän tuokin tempaus mahtaisi itse asiaa auttaa? Minä en ainakaan lähtisi teitä tukkimaan, ja vaikeuttamaan hälytysajoneuvojen liikkumista.
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Raimo Miettinen kirjoitti:Miten tuollaisen käytännöntoteutus jos hälytysajoneuvoille pitäisi silti suoda esteetön kulku? Koko protesti muuttuisi jos ihmishenkiä vaaraantuisi tukoksen myötä.
Ei tuo ole sen vaarallisempaa kuin sairaanhoitajien lakko.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Jos alkaa tietä pistää tukkoon niin pitää kävästä pöllimässä muutamia apilaksia tai sitten värkätä molotoovin kokteileja. Jos ei perse kestä niin vaihtakoon alaa.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Juusokas kirjoitti:Jos alkaa tietä pistää tukkoon niin pitää kävästä pöllimässä muutamia apilaksia tai sitten värkätä molotoovin kokteileja. Jos ei perse kestä niin vaihtakoon alaa.
Joo perkele ammutaan kaikki lakkoilijat saatana! :lol:
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Niinkuin vuonna 1918...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Juusokas kirjoitti:Niinkuin vuonna 1918...
Nyt puhutaan polttoaineen hinnoista, ja pitäisihän sinun yrittäjänä ymmärtää se, että jos ihmisten taloutta kuristetaan vaikkapa nyt "ilmasto"- tekosyyllä tai millä tahansa muulla, niin se heijastuu yrittäjän kukkaroon siinä muodossa että ihmisillä on sitä vähemmän kulutettavaa muuhun, kuin mitä menee pakollisiin kuluihin ja yhä enenevästi kuten polttoaineisiin eli Suomeksi liikkumiseen.

Tämä liikkuminen kun sisältää myös ansiotyössäkäynnin, ja myös ostosmatkat.

Jos ja kun on pakko sillä korkealla liikkumisen hinnalla käydä ansiotyössä, niin mistä luulisit että se muu kulutus on pois?

Juuri siitä mistä sinä saat leipäsi yrittäjänä mitä tahansa palveluita tai tavaraa myytkin.

Ei nyt ole vuosi 1918 vaan uudet kujeet jossa sinäkin olet Huom. Luullaksesi eri kastissa mitä "tavallinen" kansa, se näkyy jo kommenteistakin, mutta tosiasiassa kuitenkin niiden kastissa jolta otetaan löysät pois seuraavassa "lamassa".

Tässä asiassa turvassa ja harmaina eminensseinä ovat ne joilla on Satojen Miljoonien Pääomat turvanaan jo perintönä, ei todellakaan mitkään yrittäjät tai muut kansankerrokset.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

En mä ala vaikeuttaa muiden elämää jos mun liiketoiminnan edellytykset kärsivät. Yrittäjänä mun pitää sopeutua tilanteeseen ja jatkaa alalla tai toisella. Jos jotkut alkavat häiritä noita perusliikkumisoikeuksia, eikun virkavalta paikalle tai tulilanka palamaan.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Juusokas kirjoitti:En mä ala vaikeuttaa muiden elämää jos mun liiketoiminnan edellytykset kärsivät. Yrittäjänä mun pitää sopeutua tilanteeseen ja jatkaa alalla tai toisella. Jos jotkut alkavat häiritä noita perusliikkumisoikeuksia, eikun virkavalta paikalle tai tulilanka palamaan.
Kyllähän kuljetusyrittäjä voi sopeutua tilanteeseen, mutta ei saa valitta jos alkaa maito ja leipä oleen kallista. Suomessa kun edelleen lähes kaikki kulkee kuormurin lavalla.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Niimpä, en valita maidon tai ruuan hinnasta , en.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Juusokas kirjoitti:En mä ala vaikeuttaa muiden elämää jos mun liiketoiminnan edellytykset kärsivät. Yrittäjänä mun pitää sopeutua tilanteeseen ja jatkaa alalla tai toisella. Jos jotkut alkavat häiritä noita perusliikkumisoikeuksia, eikun virkavalta paikalle tai tulilanka palamaan.
No silloinhan sinun tulee sopeutua kulloiseenkin tilanteeseen tai suuntautua äkkiseltään kokonaan toiselle alalle, ja mieluimmin ampumatta ihmisiä, vaiko?

Jos jotkut ovat häirinneet ihmisten perusliikkumisoikeuksia, niin siihen syylliset löytyvät kyllä VVM:stä sekä erinäisistä Ilmastohömpötyksen (jo laskevalla aallonharjalla) ratsastavista poliitikoista sekä näiden jättövanassa uivista viherpimperoista omine kestämättömine vaatimuksineen.

Sinänsä mielenkiintoista on, että lähiaikojen menneen, ja nykyiseen politiikkaan reagoineet ja ahdistamat ihmiset tulisi muka ampua, mutta ei niitä, jotka tämän ihan oikeasti vielä ahdingoksi osoittautuvan tilan oikeasti aiheuttivat sinisilmäisyydessään ja ollessaan oivallisina kuunteluoppilaina ja omenantarjoajina järjestelmässä missä eivät omaa etuansa tavoitellessaan edes tajua mistä on kyse.

Katsos kun "sä" alat ilmeisesti ymmärtää markkinoita vasta silloin kun "se" joka tekee, tai teki ansiotyötä on ostamatta tavaroita tai palveluita juuri siksi että tavallisesta palkansaajasta on kuristettu viimeisetkin pois, ja vielä jälkeläisiltäkin.

Tarjoapas näille sitten palveluita taikka tavaraa...
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiet tukkoon?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Minuteman kirjoitti:Jos jotkut ovat häirinneet ihmisten perusliikkumisoikeuksia, niin siihen syylliset löytyvät kyllä VVM:stä sekä erinäisistä Ilmastohömpötyksen (jo laskevalla aallonharjalla) ratsastavista poliitikoista sekä näiden jättövanassa uivista viherpimperoista omine kestämättömine vaatimuksineen.

Sinänsä mielenkiintoista on, että lähiaikojen menneen, ja nykyiseen politiikkaan reagoineet ja ahdistamat ihmiset tulisi muka ampua, mutta ei niitä, jotka tämän ihan oikeasti vielä ahdingoksi osoittautuvan tilan oikeasti aiheuttivat sinisilmäisyydessään ja ollessaan oivallisina kuunteluoppilaina ja omenantarjoajina järjestelmässä missä eivät omaa etuansa tavoitellessaan edes tajua mistä on kyse.

Katsos kun "sä" alat ilmeisesti ymmärtää markkinoita vasta silloin kun "se" joka tekee, tai teki ansiotyötä on ostamatta tavaroita tai palveluita juuri siksi että tavallisesta palkansaajasta on kuristettu viimeisetkin pois, ja vielä jälkeläisiltäkin.

Tarjoapas näille sitten palveluita taikka tavaraa...
HEH, hyvä kun annat toivoa että alkaisin jossain vaiheessa noita markkinoita ymmärtämään, ovat kuitenkin yli 10v elättäneet mun perheen, sittenhän mulla vasta menee hyvin? Hallitustako sä olet saunan taakse viemässä? VVM tekee harvinaisen hyvää tulosta, tuleehan teille lisää tdi-shikaaneja. Ei löydy kohta turbosaapille vastusta.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Vastaa Viestiin