Pari ärräpäätä piti päästää

Nyt helpotti, ku sain vaahdota tänne, Kiitoksia

Mä olisin luultavasti kääntynyt perään ja vedellyt kunnolla pitkin korviahene- kirjoitti:Ajelin tuossa hetki sitten Ylivieskan keskustassa. Huomasin kuinka kolme nuorta poikaa lähestyi suojatietä ja pyöräilivät viistottain tien yli, eli eivät menneet suojatietä pitkin. Kaksi pojista pyöräili pyörätielle mutta tämä yksi sankari ei sitä tehnytkään. Vaan pyöräili minua vastaan tiellä, hieman tien reunassa, tämä tapahtui aika yllättäen. Enkä ollut varautunut tällaiseen temppuun, siinä oli kyllä lähellä ettei saabin kylki saannut pari kolhua. Viime hetkessä kerkesin väistää pojan, jolla ei ollut aikomustakaan väistää minua. Tilanteessa oli vielä vastaantulevaa liikenettäkin, joten...
Pari ärräpäätä piti päästääOis tehny mieli käydä sanomassa pari valistavaa sanaa pyöräilystä
![]()
Nyt helpotti, ku sain vaahdota tänne, Kiitoksia
Ei se kovin kaukana ollu ettenkö ois tehny tuotasaab900rs kirjoitti: Mä olisin luultavasti kääntynyt perään ja vedellyt kunnolla pitkin korvia...olis ehkä seuraavalla kerralla pistäny vähän miettimään, et miten tuol liikentees voi käyttäytyy ja miten ei
Sama reaktio olisi tapahtunut täälläkin.. Nykyajan penikat, ei helvetti. Remmiä per*eelle tuollaisille. Voi vaan kuvitella minkälainen kasvatus tuollaisilla on.riisipussi kirjoitti:Paras tapaus on kun pysähdyttiin kaverin kanssa suojatien eteen ja annettiin tietä parille 13-14v tytölle.
Keulan kohdalla auton puolimmainen otti ja tempasi kunnon räät tuulilasiin![]()
Istuttiin muutama sekka katsoen eteenpäin ja yhtä aikaa katsottiin toisia,
kaveri sanoi: 'ei tohon osaa edes sanoa mitään'
Oltiin niin hämmästyneitä että ei tajuttu edes rueta rähjäämäänkään niille.
Tossa on asennettasaab900rs kirjoitti:
Mä olisin luultavasti kääntynyt perään ja vedellyt kunnolla pitkin korvia...olis ehkä seuraavalla kerralla pistäny vähän miettimään, et miten tuol liikentees voi käyttäytyy ja miten ei
No ei siinä ole mitään väärää.Rommitommi kirjoitti:saab900rs kirjoitti:
Toisaalta kyllä sitä itse joskus 15 kesäsenä tuli kustua bemareiden päälle![]()
![]()