Jalat ei kastu, Saappaita on kaksi!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
dartsiartsi
"Turbo"

Jalat ei kastu, Saappaita on kaksi!

Viesti Kirjoittaja dartsiartsi »

Ihmettelin aamulla, miksi oli naama hymyssä heti herätessä. :lol: :P :lol: :P :lol:
Sitten muistin, että pihalla odottaa uusi kaunokainen! (ei uusi, mutta mulle uusi).
Eliikkäs tuli hankittua 9-5 2.3 SE LPT 136kW tomaatti.On sedani ja väri Steel Grey.

Herkkujakin oli kivasti, lueskelin illalla käyttöohjekirjaa, ja monessa kohtaa luki, että valinnaisvaruste, ja kas, kun kurkistin autoon, niin sieltähän löytyi lähes kaikki 8) ...no, kyllä jotain vielä puuttuukin, ei ollu peruutustutkaa eikä sadetunnistinta ainakaan.

Toinen autoni, -92 CS-tonttu on 2-litraisella vaparikoneella, joten suorituskyky ja vääntökin tuntuu kohtuullisen kovalta siihin verrattuna.
Äkikseltään tuntuu siltä, että mihin niitä viripalikoita ees tarvitaan?
No, nälkä kasvaa syödessä,eihän sitä tiedä.....

Minkäslaisia kokemuksia muilla on tästä Saappaan versiosta?
Itse en ollut aiemmin 9-5:ssä ees käyny sisällä :oops:

Huh, pakko oli päästä kehaseen! :twisted:
On se niin nätti.(noin sanoin eilenkin kun vaimo seisoi mun ja auton välissä.Vaimo hymyili, kunnes huomasi, että katsoin hänen ohitseen...)
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
teesalama
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Onnea uuden hankinnan johdosta. :D

Olen minäkin käynyt salaa katselemassa 9-5 farkkuja. Jäävät kyllä vielä toistaiseksi kauppaan...
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
hene-
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! :)
Kyllä tuolla varmasti kelpaa päästellä kohti auringonlaskua 8)
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
9000LPT
"Hölösuu"

Re: Jalat ei kastu, Saappaita on kaksi!

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

dartsiartsi kirjoitti:Ihmettelin aamulla, miksi oli naama hymyssä heti herätessä. :lol: :P :lol: :P :lol:
Sitten muistin, että pihalla odottaa uusi kaunokainen! (ei uusi, mutta mulle uusi).
Eliikkäs tuli hankittua 9-5 2.3 SE LPT 136kW tomaatti.On sedani ja väri Steel Grey.

Herkkujakin oli kivasti, lueskelin illalla käyttöohjekirjaa, ja monessa kohtaa luki, että valinnaisvaruste, ja kas, kun kurkistin autoon, niin sieltähän löytyi lähes kaikki 8) ...no, kyllä jotain vielä puuttuukin, ei ollu peruutustutkaa eikä sadetunnistinta ainakaan.

Toinen autoni, -92 CS-tonttu on 2-litraisella vaparikoneella, joten suorituskyky ja vääntökin tuntuu kohtuullisen kovalta siihin verrattuna.
Äkikseltään tuntuu siltä, että mihin niitä viripalikoita ees tarvitaan?
No, nälkä kasvaa syödessä,eihän sitä tiedä.....

Minkäslaisia kokemuksia muilla on tästä Saappaan versiosta?
Itse en ollut aiemmin 9-5:ssä ees käyny sisällä :oops:

Huh, pakko oli päästä kehaseen! :twisted:
On se niin nätti.(noin sanoin eilenkin kun vaimo seisoi mun ja auton välissä.Vaimo hymyili, kunnes huomasi, että katsoin hänen ohitseen...)
P :twisted: rk :twisted: l :twisted: . Ei saa kiusata kanssa Saabisteja. Nyt sitä sitten pitää katsella ja ihailla joka aamu sitä olhiajaessa ja autokuume nousee...

Muista myös sitten pestä sitä?

PS. Huomasitko mun uuden helmen pestynä ja vahattuna (Hopeanharmaa 900i )
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
dartsiartsi
"Turbo"

Re: Jalat ei kastu, Saappaita on kaksi!

9000LPT kirjoitti:
P :twisted: rk :twisted: l :twisted: . Ei saa kiusata kanssa Saabisteja. Nyt sitä sitten pitää katsella ja ihailla joka aamu sitä olhiajaessa ja autokuume nousee...

Muista myös sitten pestä sitä?

PS. Huomasitko mun uuden helmen pestynä ja vahattuna (Hopeanharmaa 900i )
Joo, pesen kyllä tätä ahkerammin kuin tonnaria on tullut pestyä :oops:
Oikeestaan sun vika, että tuli tää ostettua, kun oli viimeksi puhetta, että sun kahdella velipojalla on ysivitoset ja autokuume nousee, jos niitä näille kulmille ilmestyy, pitihän se ostaa ihan kiusan vuoksi :wink: :wink:

Hauskinta ostotilanteessa oli, kun myyjäliike ei ollut ihan viivalla Saabin audiojärjestelmästä, ilmoituksessa luki että radio-kasettisoitin, ja sitten siellä olikin AS2 Prestige 200W yhdeksällä kaiuttimella :lol:

Se sun ysisatku on ihan helmi, ainakin tieltä katsoen :!: :!:
Siihin teidän parkkikselle oli ilmestyny tummakin tonnari; ei kun värväämään jäseneksi klubiin, jos ei jo ole...
Mimmi kirjoitti: Onnea uuden perheenjäsenen vuoksi
peruutustutkaa ja sadetunnistinta saa jälkiasennettunakin (voit vaikka tulla katsomaan minun tonttuani).
Kiitos,kiitos. Osaatko kertoa,minkä hintaisia moiset kilkkeet ovat??
Pevi kertoi tuoneensa Saksasta pari ylimääräistä sadetunnistinta, mutta ne oli tonttuun. Käykö sama malli 95:een?

Lisäksi kiinnostaa sähköisen lohkolämmittimen ohjaus SID:stä käsin.
Mulla on siinä tehdasasenteinen (maahantuoja??) lohkolämppäri+sisäpistoke. Kirjan mukaan SID:lla voi ajastaa molempia ja niin ollen mitään kelloa ei tarttis olla pistorasian päässä, vaan auton nokkaan asti sähköä voisi tulla koko ajan sen seistessä parkkiksella.
Oonko ymmärtäny oikein?? ja mitä palikkaa multa siitä puuttuu, kun SID ei tarjoa ajastusajan syöttämisvalikkoa??
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
SSK # 1927
dartsiartsi
"Turbo"

Kiitos neuvoista. Yhden vielä ainakin tarvitsen.
Oon kyllä klubin jäsen (#1927), mutta en mä oo koskaan löytäny tuota mainitsemaasi osiota. :!: :?: :?:
Ilmeisesti tyhmä, mikä tyhmä :P :P
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
SSK # 1927
teesalama
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
dartsiartsi
"Turbo"

Kiitos kaikille neuvoa antaneille!. Laitoin YV:tä Potkuhousulle "vain jäsenille" asiasta.

9-5T; toi perstai/Hesa ei osu, mutta otan qusoja, satku ei oo paha, jos tunnistin on Hellan alkuperäinen ja sisältää kaikki tarvittavat palikat(tunnistin, johto,rele)
Onkos releet ysivitosessa helpommin näkösälle saatavissa kuin tontussa. Ei viittis kojelautaa purkaa atomeiksi heti alkuun, kun se ei ainakaan nyt vielä tunnu kitisevän.

Vielä kyssäri; mitä eroo on AS2 ja AS3 välillä, kirja ei kertonut AS3:sta sanaakaan??
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
SSK # 1927
saba9000
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja saba9000 »

Meikäläisen manuaali kertoi AS3 eroista AS2 järjestelmään, että sedanissa on lisäksi 1 subbari ja wagonissa niitä olisi kaksi.

Ja jostain olen saanut päähäni, että AS3:sessa olisi yhteensopivuus navigaattoriin...
9-5 Aero
dartsiartsi
"Turbo"

Musti kirjoitti:
saba9000 kirjoitti:Meikäläisen manuaali kertoi AS3 eroista AS2 järjestelmään, että sedanissa on lisäksi 1 subbari ja wagonissa niitä olisi kaksi.
Tuo subbarien määrä menee päinvastoin: Sedanissa kaksi (hattuhyllyn alla) ja Wagonissa yksi (oikeanpuoleinen sivukotelo tavaratilassa). Näinollen Wagonin AS3:ssa on 8 kaiutinta.
Mikäli Wagonissa olisi CD boksi, olisi se tavaratilan vasemmanpuoleisessa sivukotelossa.

Musti, AeroWagon & AS3
Joo, näinpäin munkin kirja kertoo asian olevan.Mulla ei oo mainintaa AS+nro, kirjassa puhutaan tasoista Popular,(4 kaiutinta,80W),Premium (7kpl,150W) ja Prestige (9 kaiutinta,200W joista subbarit on hattuhyllyllä.)
Vastaisko nää niitä AS-tasoja 1,2,ja 3?? 8O 8O
En oo ehtiny kattoo, onko hattuhyllyssä kaiuttimia, vaiko tyhjät paikat.
Vähän kuulostaisi, ettei siellä subbareita ole,pitänee tarkastaa.
Oisko niin, että premiumissakin on yhdeksälle kajarille paikat, mutta niitä kahta takimmaista ei oo asennettu??

Sähkölämppärin ohjauksesta SID:llä ei JKL Laakkosen pojat osanneet sanoa, pohtivat vaan, että TECH:llä voisi valikon saada asennettua, mutteivat mulle mitään johtosarjaa/vast. tarjonneet. :?
Oliskohan PCS:llä knowhowta tähän asiaan??

Laakkosella haukkuivat vaan Brinkin irtokoukun, josta mulla on avain kateissa, olevan aivan paska, Kovil sen kuulemma pitää olla. :evil:
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
SSK # 1927
Vastaa Viestiin