Helvetti sentään! Oli tarkoitus katsoa tuo jälkilähetys, mutta oma vika mitäs tulin lukemaan autofoorumia. No pääseepähän ajoissa nukkumaan, eli kiitokset!
Ihan sama kuka voitti. Lopetin katsomisen sen jälkeen kun Häkkinen voitti ensimmäisen kisan
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
kalle37 kirjoitti:Ihan sama kuka voitti. Lopetin katsomisen sen jälkeen kun Häkkinen voitti ensimmäisen kisan
Samoilla linjoilla, taisin katsoa viimeisen kerran kokonaisen kisan silloin kun Häkkinen voitti ekan mestaruutensa.
Sen jälkeen kun Senna pääsi hengestään, on kohtalaisen tylsää, tai suoraan sanottuna aivan helvetin tylsää katottavaa sääntömuutoksilla ja muulla kukkahattuilulla tästä lajista saatu.
Itsekin olisin kyllä mielummin halunnut nähdä edelleen Ferrarin keulilla numerot 1 ja 2. Ihmeen Hannu Hanhi tuo Hamilton kyllä on. Olipahan silti mielenkiintoinen kisa seurata. Toisin kuin edeltävä Japanin GP, jossa ei ollut juurikaan mitään katsomista.
Noh, ensi vuonna uuteen kauteen uusilla säännöillä. Voi olla alkukaudessa hieman hakemista. Slicksit tuovat tietysti oman lisänsä. Ainakin nopeuteen.
kyllä niin väärälle kuskille meni mestaruus! tosin ei sen massankaan lässytyksiä olis mestarina jaksanu kuunnella, olis kubica saanu voittaa kun ei suomalaisilla oikeen kausi sujunu
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 2.0d -19 käyttis
Oliskohan ollu niin että clok hiukan nosteli liikaa, kuitenkin tuo ajoura näytti aika kuivalta, ja se ero mikä oli maaliin tullessa levisin ja tinon välillä oli n. 5 sekkaa HÄMMÄSTYTTÄÄ, eli jotenkin tuntuu että tojata kuski antoi maailman mestaruuden hamiltonille.
masas kirjoitti:Oliskohan ollu niin että clok hiukan nosteli liikaa, kuitenkin tuo ajoura näytti aika kuivalta, ja se ero mikä oli maaliin tullessa levisin ja tinon välillä oli n. 5 sekkaa HÄMMÄSTYTTÄÄ, eli jotenkin tuntuu että tojata kuski antoi maailman mestaruuden hamiltonille.
Heh, itte miettiny samaa ja eiköhän joku tuosta kaiva jonkun radioviestin vielä julkisuuteen, mutta mestaria se ei muuta mihinkään. Lainauksia MTV3:n sivuilta: "Glockin kierrosaika heikentyi 20 sekunnilla" ja "McLaren oli niin luottavainen Glockin tavoittamisesta, että Hamiltonin käskettiin antaa toiseksi viimeisellä kierroksella edelleen nousseen Sebastian Vettelin mennä menojaan". No, onhan se oikeastikin voinut olla noin hidas, miksi ne kaikki muut sitten oisivat käyneet renkaansa vaihtamassa, jos ei ois tarvinnu?
Joo, Glockin puolustukseksi, että menihän se kierroksella ohitettu Kubicakin Hamiltonista ja Vettelistä lentäen ohi kuivan kelin renkailla ja tuli sittne perä edellä vastaan kun alkoi satamaan.
Kyllä piti jännityksessä loppuun asti. Tidan siirtyä katsomaan vaan koostetita, niissä on homma tiivistetymmin
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11