Ahtimista
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mun mielestä OG9-3:ssa ja 9-5:ssa (Trionic 7) käytetyt Garrettin ahtimet ovat GT17 -tyyppiä, poikkeuksena Aeron ja Viggenin ahtimet, jotka ovat Mitsun TD04-15 -tyyppiä. Trionic 5 -Saabeissa ahtimen tyyppi on ollut Garrettin T25M, poislukien 9000 Aero, jossa on ollut Mitsun ahdin.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Tuossa tietoja Saabin koneista. GT17 on siis koneissa 2.0t ja 2.3t (matalapaineiset, 150 - 185hv) Puristussuhde tuossa 2.3t:ssä on 9,3:1. Joku muu voi lisäillä.
BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Maksimitehontuotto GT17:sta on noin 240-250 hv, riippuen koneen tilavuudesta (2.0 vs. 2.3 litraa). T25M riittää noin 284 hv:aan saakka, TD04-15, joka on OG9-3 Aerossa, 9-5 Aerossa ja 9-3 Viggenissä riittää noin 290 hv:aan saakka, 9000 Aerossa oleva TD04 riittää noin 310 hv:aan saakka.AC kirjoitti:Tuossa tietoja Saabin koneista. GT17 on siis koneissa 2.0t ja 2.3t (matalapaineiset, 150 - 185hv) Puristussuhde tuossa 2.3t:ssä on 9,3:1. Joku muu voi lisäillä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007