Hahha, ihan päin jotain kyllä muisti potkuhousu nopeudet
Jep, eli tässä nyt joitakin tuloksia (auton paras, minkä muistan):
Saab 9-3 Aero Maptun (tehot pitäisi olla 300++) 224 tai 226
Saab 9-5 Hirsch 305hp 226 tai 228
Saab 9-3 Aero (ite) 218
BMW M3 238 tai 239
Fiat 1/9 288
Audi RS6 248 tai 249
Toyota Supra 259
Tuossa nyt joitakin kiinnostavimpia, mitä jäi mieleen. Noi on TAI ja TAI, koska tosiaan takana oli 36h kahden tunnin yöunilla ja takana n. 1000km. Eli vähän väsytti
Sitten selitykset omasta huonosta tuloksesta mennee auton piikkiin, eli ei jaksanut ahtaa

Uusi IC on siis hankintalistalla. Ensimmäisellä vedolla oli jotain 27 astetta ja tulos oli 217. Toisella vedolla alkoi satamaan ja lämpötila n. 25. Tutkalla ryssittiin jotakin ja tulosta ei saatu.
Kolmannella yrityksellä lämpötila oli enään n. 21, mutta siltikään vitosella auton oma mittari ei noussut kuin juuri punaisen alkuun ja siinäkin heilui melkoisesti. Tulos 218.
Kotimatkalla, kun kierrettiin baanojen kautta ja sattui mukavasti lämpötila 11-12 astetta, niin pitihän sitä vastaavaa vetäisyä kokeilla. 200:ssa vitonen sisään ja samantien ahtomittari pamahti punasen yli ja laski siitä hieman yli punaisen puolenvälin ja vauhtikin nousi aivan eri tahtia...eli onko viritys onnistunut vai ei? Minusta viritys on onnistunut, mutta Steg kolmoseen pitäisi sisältyä IC
