http://www.rescue-saab.com/
http://www.rescue-saab.com/
Nyt kaikki mukaan SAABin pelastustalkoisiin:
http://www.rescue-saab.com/
http://www.rescue-saab.com/en/
http://www.rescue-saab.com/
http://www.rescue-saab.com/en/
Viimeksi muokannut Arcer, La Helmi 21, 2009 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Re: http://www.rescue-saab.com/
En tunne tätä sivustoa mutta yleisesti kannattaa varoa, joku voi yrittää vedättää rahoja.
Re: http://www.rescue-saab.com/
Lue: http://www.saabsunited.com/2009/02/rescue-saabcom.htmlTuuSaR kirjoitti:En tunne tätä sivustoa mutta yleisesti kannattaa varoa, joku voi yrittää vedättää rahoja.
Re: http://www.rescue-saab.com/
Aluksi ei kerätä rahaa. Vielä ei ole kukaan suomalainen uskaltanut rekisteröityä: http://www.rescue-saab.com/de/mitmachen ... -dabei.php
Viimeksi muokannut Arcer, La Helmi 21, 2009 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Re: http://www.rescue-saab.com/
Mistä sellainen päätelmä?Arcer kirjoitti:Ilmeisesti vielä ei kerätä rahaa. Vielä ei ole kukaan suomalainen uskaltanut rekisteröityä: http://www.rescue-saab.com/de/mitmachen ... -dabei.php
Re: http://www.rescue-saab.com/
tarkemmin katottuna väärä päätelmäTri-Lo kirjoitti:Mistä sellainen päätelmä?Arcer kirjoitti:Ilmeisesti vielä ei kerätä rahaa. Vielä ei ole kukaan suomalainen uskaltanut rekisteröityä: http://www.rescue-saab.com/de/mitmachen ... -dabei.php
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Re: http://www.rescue-saab.com/
Kiitos vihjeestä! Täytyyhän tän nykysisen koslan vaihtoarvosta pitää vähän huolta (vaikka en ole pitkään aikaan aikonut vaihtaa)
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Re: http://www.rescue-saab.com/
Nimi lisätty listaan.
#2257
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Re: http://www.rescue-saab.com/
Mukana ollaan, totta kai!
Pitää pyrkiä saamaan tuonne reilusti suomalaisväriä; Saab-tiheys kun on täällä korkea ja saabistit aktiivisia.
Mahtaisko syntyä tuollaistakaan listaa jollekin muulle vastaavaan tilanteeseen ajautuneelle merkille... Epäilen, että aika harvalle ainakin!
Pitää pyrkiä saamaan tuonne reilusti suomalaisväriä; Saab-tiheys kun on täällä korkea ja saabistit aktiivisia.
Mahtaisko syntyä tuollaistakaan listaa jollekin muulle vastaavaan tilanteeseen ajautuneelle merkille... Epäilen, että aika harvalle ainakin!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 893
- Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
- Paikkakunta: Porvoo
Re: http://www.rescue-saab.com/
Jos buulaagi tarvitsee 1-3 Miljardia toimimiseen niin aika monta viiskymppistä pitäisi vipata. 1miljardi oliko se nyt 9 nollaa numerossa? tekeekö se 20 miljoonaa viiskymppisen vippaajaa? Hieno ajatus ja ehkä se vähäkin auttaa.. nuo 3500kpl * 50e niin kustantaako se nyt ehkä 10 autoa? Julkisuuttahan tällä saadaan. Parempi tukea ostamalla saabit pois liikkeistä..
Re: http://www.rescue-saab.com/
Nii-in. Taitaapa olla ainoa tapa oikeasti tukea Saabia on ostaa uusi Saab.Poikarukka kirjoitti:Parempi tukea ostamalla saabit pois liikkeistä..
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: http://www.rescue-saab.com/
Ai siis rahaa pitäisi antaa Saabille?
En tule antamaan penniäkään vastikkeetta. Osakkeita jos myydään, niin ostan mieluummin pörssistä, enkä silloinkaan hyväntekeväisyyttäni. Saab saa kyllä osansa mm. varaosista, mitä tarvitsen.
En tule antamaan penniäkään vastikkeetta. Osakkeita jos myydään, niin ostan mieluummin pörssistä, enkä silloinkaan hyväntekeväisyyttäni. Saab saa kyllä osansa mm. varaosista, mitä tarvitsen.
Viimeksi muokannut Ässä, Ma Helmi 23, 2009 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: http://www.rescue-saab.com/
Jostain luin joku aika sitten Porschesta, jolla tuntuu talous olevan kunnossa. Omistaa Volkkarista kaiketi enemmistön tätä nykyä. Porssen omistajakunta on hyvin pitkälti yksityisomistusta. Ja omistajat ovat tykästyneitä osakkeisiinsa niin, että kauppaa niillä ei juurikaan käydä.
Eli kyllä pienikin valmistaja voi menestyä, mutta ei varmaankaan massatuotteiden valmistajana?
Eli kyllä pienikin valmistaja voi menestyä, mutta ei varmaankaan massatuotteiden valmistajana?
"Hyvä on liian kallista ja halpa liian huonoa"
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Re: http://www.rescue-saab.com/
Jaa, minun ymmärrykselläni tuossa ei ole kyse vippaamisesta vaan osakkeiden ostamisesta 50 tai 500 euron arvosta jos ne tulevat myyntiin ja mahdollisiksi ostaa pienissäkin erissä.Poikarukka kirjoitti:Jos buulaagi tarvitsee 1-3 Miljardia toimimiseen niin aika monta viiskymppistä pitäisi vipata. 1miljardi oliko se nyt 9 nollaa numerossa? tekeekö se 20 miljoonaa viiskymppisen vippaajaa? Hieno ajatus ja ehkä se vähäkin auttaa.. nuo 3500kpl * 50e niin kustantaako se nyt ehkä 10 autoa? Julkisuuttahan tällä saadaan. Parempi tukea ostamalla saabit pois liikkeistä..
Meikäläinen tuttavapiireineen ei lukeudu mihinkään vauraaseen kansanosaan, mutta silti puolenkymmentä on tuolla listoilla ja aikeissa investoida osakkeisiin sen 500euroa. Jos sit puulaaki pullahtaisikin pinnalle joskus ensi vuosikymmenellä niin tiedä vaikka olis tuplaten arvokkaampi tuo osuus esim 5-8vuoden jälkeen.
Varmasti investointina huono vuosituotto sekin, mutta jos siinä sivutuotteena olisi rikkana rokassa ja apuna perinteikkään merkkikin säilymisessä niin sehän on peräti onnistunut sijoitus
Saabin osakkeita voisinkin säilyttää myymättä niitä vaikka osakkeenarvo jossain vuosikymmenessä nousisikin, mut GM:n osakkeisiin en pistäisi senttiäkään...essal kirjoitti:Porssen omistajakunta on hyvin pitkälti yksityisomistusta. Ja omistajat ovat tykästyneitä osakkeisiinsa niin, että kauppaa niillä ei juurikaan käydä.
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812