m0e,
pikainen kysymys (etten vain riko);
onks ton DI-kasetin päässä olevan liittimen irrottamisessa jokin kikka vai lähteeks se ihan vetämällä ... ignorant.
_aM_
DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
Saab 9³ SS 2.0TS Vector Business M6 '07
Saab 9-3 2.0t SE '99
Suappi 99 GL '83
Saab 9-3 2.0t SE '99
Suappi 99 GL '83
Re: DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
Liittimen läpi menee semmoinen punainen muovisalpa.
Muovisalvan toisessa päässä (joka on siis kokopunainen) on pieni hahlo johon voit työntää ruuvitaltan. Nitkuttele salpaa aukipäin (aukeaa johtopäästä katsoen sivullepäin), niin liitin tulee samalla ulospäin.
Nopeammin olisit selvittänyt tämän ongelman tutkimalla liitintä itse?
Muovisalvan toisessa päässä (joka on siis kokopunainen) on pieni hahlo johon voit työntää ruuvitaltan. Nitkuttele salpaa aukipäin (aukeaa johtopäästä katsoen sivullepäin), niin liitin tulee samalla ulospäin.
Nopeammin olisit selvittänyt tämän ongelman tutkimalla liitintä itse?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
jep, meen kokeileen - tuolla lumisateessa.Jope kirjoitti:Liittimen läpi menee semmoinen punainen muovisalpa.
Muovisalvan toisessa päässä (joka on siis kokopunainen) on pieni hahlo johon voit työntää ruuvitaltan. Nitkuttele salpaa aukipäin (aukeaa johtopäästä katsoen sivullepäin), niin liitin tulee samalla ulospäin.
Nopeammin olisit selvittänyt tämän ongelman tutkimalla liitintä itse?
Niin, ja thx alot.
Saab 9³ SS 2.0TS Vector Business M6 '07
Saab 9-3 2.0t SE '99
Suappi 99 GL '83
Saab 9-3 2.0t SE '99
Suappi 99 GL '83
Re: DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
Kiitokset - liitin lähti mainiosti auki oivallisilla ohjeilla.
Apuva ei uudesta sytkäristä kuitenkaan ollut, joten huomenna taidan siirtyä polttoaineensyötön kimppuun ja muihin foorumilla suositeltuihin "releisiin".
Jos joku tätä vielä lukee, niin kiinnostais DI-kasetin "yleinen vaihtoväli".
Jollei muuten, niin pienellä otannalla forumilla
Omaani (9-3 2.0t vm. 99) sellainen vaihdettiin maaliskuussa 2005, eli kestänyt n. neljä (4) vuotta.
Apuva ei uudesta sytkäristä kuitenkaan ollut, joten huomenna taidan siirtyä polttoaineensyötön kimppuun ja muihin foorumilla suositeltuihin "releisiin".
Jos joku tätä vielä lukee, niin kiinnostais DI-kasetin "yleinen vaihtoväli".
Jollei muuten, niin pienellä otannalla forumilla
Omaani (9-3 2.0t vm. 99) sellainen vaihdettiin maaliskuussa 2005, eli kestänyt n. neljä (4) vuotta.
Saab 9³ SS 2.0TS Vector Business M6 '07
Saab 9-3 2.0t SE '99
Suappi 99 GL '83
Saab 9-3 2.0t SE '99
Suappi 99 GL '83
Re: DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
_aM_ kirjoitti:Kiitokset - liitin lähti mainiosti auki oivallisilla ohjeilla.
Apuva ei uudesta sytkäristä kuitenkaan ollut, joten huomenna taidan siirtyä polttoaineensyötön kimppuun ja muihin foorumilla suositeltuihin "releisiin".
Jos joku tätä vielä lukee, niin kiinnostais DI-kasetin "yleinen vaihtoväli".
Jollei muuten, niin pienellä otannalla forumilla
Omaani (9-3 2.0t vm. 99) sellainen vaihdettiin maaliskuussa 2005, eli kestänyt n. neljä (4) vuotta.
Jaa-a.. mun -01 9-3 jätti tielle 450km ajettuna ja kolme päivää vanhana tuosta syystä . Ei taida olla mitään logiikkaa tuon hajoamisen ajankohdalla
Re: DI-kassun liitin (kiire, en ehtinyt etsiä vastausta)
Mulla kesti yhessä tonnarissa vähän vajaat 300tkm.
Joissain pirsseissä tuntuu menevän 50tkm välein toisilla kestää.
Kannattaa pitää tulpista huolta. Jos tuntuu paukkuvan takuuajan sisään monta, niin sitten kannattaa jo katsella moottorin maadoituksiakin.
Joissain pirsseissä tuntuu menevän 50tkm välein toisilla kestää.
Kannattaa pitää tulpista huolta. Jos tuntuu paukkuvan takuuajan sisään monta, niin sitten kannattaa jo katsella moottorin maadoituksiakin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)