Lohkolämmitin sisäpistokkeineen halvalla (asennettuna)?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Lohkolämmitin sisäpistokkeineen halvalla (asennettuna)?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Osaisiko joku sanoa, mistä kannattaisi käydä ostamassa ja asennuttamassa autoonsa lohkolämmitin ja sisäpistoke pääkaupunkiseudulla (ja vielä halvalla)?

Länsiautolla lohkolämmitin maksaa Sport Sedaniin 233 euroa ja sisäpistoke 130 euroa! :evil: Luulis, että tuon homman voisi tehdä jossain puljussa yhteensä 250 euron hinnalla? Olisko vinkkejä?

Jos on, niin kiitos etukäteen! Silloin ei tarvitsis maksaa em. summia "lohkarista"!
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Lohkolämmitin sisäpistokkeineen halvalla (asennettuna)?

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Osaisiko joku sanoa, mistä kannattaisi käydä ostamassa ja asennuttamassa autoonsa lohkolämmitin ja sisäpistoke pääkaupunkiseudulla (ja vielä halvalla)?

Länsiautolla lohkolämmitin maksaa Sport Sedaniin 233 euroa ja sisäpistoke 130 euroa! :evil: Luulis, että tuon homman voisi tehdä jossain puljussa yhteensä 250 euron hinnalla? Olisko vinkkejä?

Jos on, niin kiitos etukäteen! Silloin ei tarvitsis maksaa em. summia "lohkarista"!
9-3 SS 1.8i ("muhkeat" 122 hv, tulossa lähiaikoina)

HYI HELVETTI :lol: NO niin niittää miten kylvää.

Mikset asenna itse? Ei se nyt niin paha rasti ole.
Joku pikkufirma esim tattiksella tai juvanmalmilla voi olla edukas, osat toki joudut hommaamaan itse tod näk.
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Niittykummussa on varaosa liike Autopaasi ja niillä on korjaamo Olarissa. Asentavat edullisesti, mulla asennus maksoin 50 eur.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No täytyy alkaa kyselemään hintoja eri paikoista, sillä ei todellakaan kiinnostaisi maksaa tuota noin 360 euroa lohkolämmittimestä. Mitä halvemmalla saa autoon lohkarin ja talvirenkaat, sitä enemmän mä voin ottaa autoon lisävarusteita :lol:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lohkolämmitin sisäpistokkeineen halvalla (asennettuna)?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:HYI HELVETTI :lol: NO niin niittää miten kylvää.
No näin on :lol: Mutta mitä muuta voi saada 30000 eurolla? Mielessä kävi myös että olishan sitä voinut hommata joko Skoda Octavia RS:n (28900 euroa, 180 hv) tai Nissan Maximan (29800 euroa, 200 hv), mutta koska olen nyt ajellut Saabeilla viimeiset kahdeksan vuotta, enkä ole (enkä mielellään koskaan halua ollakaan) "sekakäyttäjä", niin valinta kohdistui 1.8i:hin. Siinä on yllättävän hyvä alusta tuollaiseksi "halpiskinneriksi" ja ehkä toi "muhkea" tehoreservi tulee tulevaisuudessa ehkäisemään multa muutaman ylinopeussakon saamisen (täytyy koputtaa puuta).

Toi 9-3 SS 1.8i Linear Plus -tarjous on voimassa 30.9.2004 saakka. Hintaan sisältyy mm. ACC ja 16" aluvanteet.

Sitä paitsi nyt kun olen nähnyt kuvat "Mimmin" kolarista ja parin hirvikolarissa olleen Saabin nähtyäni eihän tuonne liikenteeseen enää uskalla lähteä muulla kuin Saabilla :wink:

Ja jos vauhtia haluaa, niin ainahan mulla on toi "pommi", jolla voi kiusata mm. CLK 320 Mersuja ja Sierra Coswortheja :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10295
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Lohkolämmitin sisäpistokkeineen halvalla (asennettuna)?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Vigge kirjoitti: HYI HELVETTI :lol: NO niin niittää miten kylvää.

Mikset asenna itse? Ei se nyt niin paha rasti ole.
Joku pikkufirma esim tattiksella tai juvanmalmilla voi olla edukas, osat toki joudut hommaamaan itse tod näk.
Eihän nuissa ole kun kaksi pahaa nakkia (parit asentanut), eli läpivienti konehuoneesta matkustamon puolelle täytyy tietää/etsiä/löytää. Sen jälkeen tarkkaan harkiten porataan kiinnityspaikka pistorasialle matkustamoon ja kiinnitysrauta sisätilalämmittimelle. Taannoinhan ainakin OG900:n sisäjohtosarjaa asentaessaan moni porasi reiän ruiskuboksiin, kun se on 16-venttiilisessä sopivasti apukuskin jalkatilan oikeassa seinässä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
winorloose
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 00:30

Re: Lohkolämmitin sisäpistokkeineen halvalla (asennettuna)?

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Mertmi kirjoitti:Taannoinhan ainakin OG900:n sisäjohtosarjaa asentaessaan moni porasi reiän ruiskuboksiin, kun se on 16-venttiilisessä sopivasti apukuskin jalkatilan oikeassa seinässä...
:D Tuosta tosiaan kuulin yhdeltä SAAB-asentajalta muutaman hauskan jutunkin.
Vastaa Viestiin