Noita tilasin 4kpl, halvemmalla ei löytynyt vaikka muutaman illan nettiä pengoinkin. Kannattaa ottaa myös keskilätkät samaan settiin, ei ole hinnalla pilattu ja orkkiksia nekin.
Jaahas. Olinpa tyhmä kun linkkaisin tuon Saabin orggisvanteen vannetukusta.
Nyt kun olin tilaamassa niin varastosaldo näyttikin olevan "tulossa", kun vielä eilen niitä oli varastossa.
Käyköhän tohon 9-5:een ihan huoletta esimerkiksi nämä: http://www.vannetukku.fi/5spoke-linear- ... 13569.html
Jos tarkoituksena on hommata 225/45 kumitkin. Vai missä menee sopivan ET:n raja?
JL79 kirjoitti:Nyt kun olin tilaamassa niin varastosaldo näyttikin olevan "tulossa", kun vielä eilen niitä oli varastossa.
Sama tilanne oli viime viikolla, luki "tulossa", mutta parissa tunnissa varastosaldoksi tulikin tuo 4-23kpl, kannattaa vaikka soittaa ja kysäistä aikataulua.
JL79 kirjoitti:Nyt kun olin tilaamassa niin varastosaldo näyttikin olevan "tulossa", kun vielä eilen niitä oli varastossa.
Sama tilanne oli viime viikolla, luki "tulossa", mutta parissa tunnissa varastosaldoksi tulikin tuo 4-23kpl, kannattaa vaikka soittaa ja kysäistä aikataulua.
-Sami
Alkaa vain tulemaan jo pienimuotoinen stressi kevään lähestyessä vauhdilla
Voisi toisaalta ostaa nämäkin: http://www.vannetukku.fi/thunder-plus-p-3354.html Muttakun ovat niin perkeleen rumat. Mutta jäisipä sitten enemmän budjettia itse renkaille.
Edit. Nyt on kolmipuolaiset poistuneet kokonaan listalta. Sanoin kuvailematon vitutuksen määrä valtasi juuri mielen.
Olen tyytyväinen. Huomena näkee tarviiko hommata uudet kumit,
Nuo on todella hienot!
Minunkin mielestäni nuo ovat todella komeat vanteet!
(OT, mutta Saabin kohdalla on omasta mielestäni sama homma kuin esim Alfassa ja Porschessa eli että ainoastaan orkkisvanteet sopivat tyylinsä puolesta alle, näillä merkeillä (ja varmasti monilla muillakin) vanteiden design aika omaperäistä ja sidoksissa auton muuhun muotoiluun )
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero puhuu asiaa. Itse päätin jo varhain, että ogsatkuun tulee nimenomaan orkkisvanteet, onhan ne pirun hienot. Saabiltakin löytyy monenlaisia vanteita, pitää miettiä huolella minkälaisia hakee.
Kellään kokemuksia GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 225/45 r17 renkaista? http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 0s16p48531
Ilmeisen hyvä rengas vesikeleillä. Edelliset suvikumit oli sellaiset kusiluistimet uraisilla teillä, joten nyt arvostaa varsinkin märän kelin ominaisuuksia. Lisäksi jossain oli kehuttu kumin kestävyyttä, mikä sekin on hyvä ominaisuus Suomen raastirauta teillä.
Vai onko ehdottaa jotain muuta saman hintaluokan kumia?
Viikon päästä on jotain kokemuksia, odottavat vielä pihalla allelaittoa, tosin omat ovat kantavuusluokka 94. Ja jos olet tuohon allekirjoituksesi femmaan laittamassa, niin samaa kantavuutta suosittelen.
JL79 kirjoitti:Kellään kokemuksia GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 225/45 r17 renkaista? http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 0s16p48531
Ilmeisen hyvä rengas vesikeleillä. Edelliset suvikumit oli sellaiset kusiluistimet uraisilla teillä, joten nyt arvostaa varsinkin märän kelin ominaisuuksia. Lisäksi jossain oli kehuttu kumin kestävyyttä, mikä sekin on hyvä ominaisuus Suomen raastirauta teillä.
Vai onko ehdottaa jotain muuta saman hintaluokan kumia?
Kokemusta yhden kesän (huhtikuu - 2.12.) ajalta viime vuodelta. Pitoa on säällä kuin säällä, varsinkin sivuttaissuunnassa; kuskilta loppui uskallus ennenkuin renkaat alkoivat sortaa liikaa. Pitävällä renkaalla on kuitenkin haittapuolena huono kulutuskestävyys. Kuten aiemmin mainitsinkin (samassa topicissa?), niin varsinkin eturenkaat kuluivat yllättävänkin paljon noiden max. 15000 kilometrin aikana. Kuluivat kuitenkin tasaisesti ja rengaspaineet olivat kunnossa. Toki ajotyylillä oln varmaan osuutensa, ja jonoissa köröttelemällä ja rampeissa neljääkymppiä jurraamalla kuluisivat varmaan vähemmänkin, mutta ihan niin paljon en kuitenkaan itseäni vihaa.
Voin siis ehdottomasti suositella ko. renkaita ja juuri saman kokoisina.
Renkaan kantavuusluokka esim: 94 = 670 kg * 4 = 2560kg.
Eli 2560kg on auton maksimi omamassa??
Rekisteröintitodistuksessa on suurimmat sallitut akselimassat, joihin tuon renkaan kantavuuden pitää riittää. Eli tässä tapauksessa akselimassa saa olla enintään 2 * 670 kg = 1340 kg.