Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

Onko kellään ollut ongelmia tilata tuolta puljusta renkaita? Itse tilasin jo yhdet ja kaikki meni ihan ok, nyt hövelinä lupasin tilata kaverilleni renkaat omalla luottokortillani niin kas kummaa, renkaita ei näy, ei pysty jäljittään,eivät vastaa sähköpostiin ja koitin lähettää rahtifirmaankin s.postia niin eivät vastanneet sieltäkään.Onko kellään mitään käsitystä että mitä voisi tarkottaa sellanen termi kun "holding area", tulee sellanen teksti kun koittaa jäljittää sitä lähetystä että "This Consignment Has Been Found In The Holding Area"
Tarvii varmaan seuraavaksi koittaa soittaa jos vastaisivat, ei vaan tuo lontoon kieli taitu oikein hirveen hyvin.
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
siiseli
"Hölösuu"
Viestit: 1169
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 22:58

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Liekö jossain terminaalissa odottamassa lentorahtia? Tais tuo Islanti estää toimituksia aika hyvin.
#3834
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

siiseli kirjoitti:Liekö jossain terminaalissa odottamassa lentorahtia? Tais tuo Islanti estää toimituksia aika hyvin.
Mainostavat että kaikki kulkee maarahtina, ja pitäisi lähteä keski-enlannista liikkeelle ja ainakin viime tilauksessa näky kaikki skannaukset mitä niistä oli tehty eli siis aina kun liikkuivat terminaalista toiseen niin se luki seurannassa.
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
sero
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: Ma Joulu 07, 2009 18:02
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja sero »

Hmm alkoipa nyt itseänikin jännittää, kun ko. puljusta renkaat tilasin. Maanantaina tuli lähetysilmoitus, joten ei tässä nyt vielä kynsiä pureksita kuitenkaan.

E: No nyt voi alkaa pureksimaan, koitin tolla jäljitysnumerolla kattoo missä ne renkaat on mut sano ettei mitää tollasta lähetystä oo :?
Viimeksi muokannut sero, Ke Huhti 28, 2010 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-5 -99, ex Saab 900i -86, #4929
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

sero kirjoitti:Hmm alkoipa nyt itseänikin jännittää, kun ko. puljusta renkaat tilasin. Maanantaina tuli lähetysilmoitus, joten ei tässä nyt vielä kynsiä pureksita kuitenkaan.
Luulen että tuossa tilauksessa on vaan joku ihme sekaannus, eka lähetys tuli ilman mitään moitteita, luultavasti rahtifirman vika.
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
sero
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: Ma Joulu 07, 2009 18:02
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja sero »

Joo täälläkin runsaasti positiivisia kokemuksia ko. firmasta, renkaat tuoreita, nopee toimitus jne. Eiköhän nuo vielä tuu.
Saab 9-5 -99, ex Saab 900i -86, #4929
Saab-man
"Hirsch"
Viestit: 865
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 10:24

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Saab-man »

Työkaveri tilasi renkaat pari viikkoa sitten ja ongelmitta tulivat perille. Itse kun tilasin viime keväänä rahdin seurannan päivityksissä oli jotain häikkää. Muistaakseni ensimmäisen ilmoituksen jälkeen seuraava päivitys tuli vasta kun tavara oli Suomessa.
Saabisti vuodesta -93

9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1713
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Parit renkaat olen tilannut ja hyvin on mennyt.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja SS »

Kauanko on aikaa tilauksesta? Mulla tuohon meni muutama viikko kun toinen paketti kävi kääntymässä jossain Etelä-Saksassa.

Sähköposteihin vastailevat joskus hieman hitaasti, mutta uskoisin että kyllä ne renkaat sieltä lopulta suomeen päätyvät. Tuskinpa Camskillillä on varaa pilata hyvää mainettaan, muuten loppuu aika äkkiä tilaaminen.

Seuranta toimii joskus miten sattuu, joten niistä ei kannata huolestua.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

SS kirjoitti:Kauanko on aikaa tilauksesta? Mulla tuohon meni muutama viikko kun toinen paketti kävi kääntymässä jossain Etelä-Saksassa.

Sähköposteihin vastailevat joskus hieman hitaasti, mutta uskoisin että kyllä ne renkaat sieltä lopulta suomeen päätyvät. Tuskinpa Camskillillä on varaa pilata hyvää mainettaan, muuten loppuu aika äkkiä tilaaminen.

Seuranta toimii joskus miten sattuu, joten niistä ei kannata huolestua.
Kohta 2 viikkoa. Enkä epäile hetkeäkään ettäkö camskill olisi huijari paikka mutta on vaan sinänsä harmillinen juttu kun tollalailla katoavat ja mistään ei tiedä eikä kuulu.
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3095
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja viggen »

Olen käyttänyt http://www.dackonline.se/
Renkaat tulee Saksasta, toiminta hyvä, seuranta erittäin hyvä.
Maksutapoja neljä. Olen tillannut laskuun, joten renkaat on tullut ensin, maksanut laskun jälkikäteen.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

SS kirjoitti:Kauanko on aikaa tilauksesta? Mulla tuohon meni muutama viikko kun toinen paketti kävi kääntymässä jossain Etelä-Saksassa.

Sähköposteihin vastailevat joskus hieman hitaasti, mutta uskoisin että kyllä ne renkaat sieltä lopulta suomeen päätyvät. Tuskinpa Camskillillä on varaa pilata hyvää mainettaan, muuten loppuu aika äkkiä tilaaminen.

Seuranta toimii joskus miten sattuu, joten niistä ei kannata huolestua.
Mihin sähköposti osoitteeseen olette kirjoittanut.
Itse olen kirjoittanut kaikkiin saatavilla oleviin sähköposti osoitteisiin ja mistään ei ole tullut vastausta. Viime kirjoituskerrasta on jo kohta viikko. Alkaa pikkuhiljaa ottaan pattiin :x
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Itse taisin laittaa tuonne --> enquiries@camskill.co.uk

ja vastaus tuli sitten ---> From: Camskill Tyres (camskilltyres@googlemail.com)
Saab 900 2.0t Cab -97
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja SS »

Minä taas joskus asioin sales(at)camskill.co.uk ... -osoitteen kanssa, vastaus tuli aika ripeään silloin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: Ongelmia Camskill.co.uk kanssa

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

SS kirjoitti:Minä taas joskus asioin sales(at)camskill.co.uk ... -osoitteen kanssa, vastaus tuli aika ripeään silloin.
Joo tätä ja tätä-->enquiries@camskill.co.uk on kokeiltu mutta vastausta ei kuulu ja aikaa kulunut jo toista viikkoa. Tarvii tota yhtä vielä kokeilla. Toivottavasti sillä sitten tärppäisi :cry:
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Vastaa Viestiin