peruutus varoitin

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jamppav
"Ruisku"

peruutus varoitin

Viesti Kirjoittaja jamppav »

onko kellään kokemuksia bilteman mallista?

Kuva
saab 9000 cd aut -89
Eltsu
"Kaasari"

Re: peruutus varoitin

Viesti Kirjoittaja Eltsu »

Mulla oli joskus saman näköinen satsi (tosin motonetistä ostettu) jonka näyttö oli vain koteloitu hieman erilailla. Toimi kyllä OK, mutta pitää saada tarpeeksi korkealle noi anturit maasta tai piippaa heti jos on pienikin ylärinne takana. Silloisessa kulkineessa oli puskuri niin alhaalla että antureita ei saanut tarpeeksi ylös ja piipitteli miten sattui aina kun peruutti... ranetin tuon niin että vedin ohuen kerroksen mustaa tiivisteliimaa antureiden pintaan niin eivät olleet ihan niin herkät, tunnistusetäisyys lyheni jonkin verran, häiriöt väheni mutta silti anturit näyttiivät matkan ihan oikein.

En ole muita vastaavia satseja tutkinut mutta jos jostain löytyy sarja jossa noille antureille on jotain herkkyys säätöjä, suosittelen kyllä hommaamaan sellaisen.
9000 CSE 2.3T -93
jamppav
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja jamppav »

ite olen ajanu muutamaa eri bemaria ahtaaseen talliin, jossa on ollu tuommoset piippaava varotin vakiona. ja ihan kätevät sillon kun toimii. mutta miten talvella? vaikkei meillä täällä maalla ole muuta väistettävää, kuin naapurin heinälato :lol:
saab 9000 cd aut -89
white9-5
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja white9-5 »

Itselläni on tuo tuo elekmalta ostettu ja ei valittamista. Toki päälle kertyvä lumi haittaa toimintaa jonkin verran.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Holmes
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Holmes »

Yhdessä 9-5 oli tuo bilteman malli. Toimi täydellisesti kesät/talvet. Ei mitään ongelmaa. Ainakin 9-5 sai todella siististi upotettua alkuperäisen peruutustutkan paikoille anturit.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
ASTech
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Holmes kirjoitti:Yhdessä 9-5 oli tuo bilteman malli. Toimi täydellisesti kesät/talvet. Ei mitään ongelmaa. Ainakin 9-5 sai todella siististi upotettua alkuperäisen peruutustutkan paikoille anturit.
Minulla oli kanssa tuo sarja useamman vuoden Voyagerissa ja toimi erittäin hyvin. Hintaansa nähden mainio yksilö ainakin minulla.
900C -86
Nikke_M
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Tyttöystävän pösössä oli sellainen bilteman sarja. Toimi ongelmitta, aina.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Vastaa Viestiin