peruutus varoitin
Re: peruutus varoitin
Mulla oli joskus saman näköinen satsi (tosin motonetistä ostettu) jonka näyttö oli vain koteloitu hieman erilailla. Toimi kyllä OK, mutta pitää saada tarpeeksi korkealle noi anturit maasta tai piippaa heti jos on pienikin ylärinne takana. Silloisessa kulkineessa oli puskuri niin alhaalla että antureita ei saanut tarpeeksi ylös ja piipitteli miten sattui aina kun peruutti... ranetin tuon niin että vedin ohuen kerroksen mustaa tiivisteliimaa antureiden pintaan niin eivät olleet ihan niin herkät, tunnistusetäisyys lyheni jonkin verran, häiriöt väheni mutta silti anturit näyttiivät matkan ihan oikein.
En ole muita vastaavia satseja tutkinut mutta jos jostain löytyy sarja jossa noille antureille on jotain herkkyys säätöjä, suosittelen kyllä hommaamaan sellaisen.
En ole muita vastaavia satseja tutkinut mutta jos jostain löytyy sarja jossa noille antureille on jotain herkkyys säätöjä, suosittelen kyllä hommaamaan sellaisen.
9000 CSE 2.3T -93
ite olen ajanu muutamaa eri bemaria ahtaaseen talliin, jossa on ollu tuommoset piippaava varotin vakiona. ja ihan kätevät sillon kun toimii. mutta miten talvella? vaikkei meillä täällä maalla ole muuta väistettävää, kuin naapurin heinälato 

saab 9000 cd aut -89
Itselläni on tuo tuo elekmalta ostettu ja ei valittamista. Toki päälle kertyvä lumi haittaa toimintaa jonkin verran.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Yhdessä 9-5 oli tuo bilteman malli. Toimi täydellisesti kesät/talvet. Ei mitään ongelmaa. Ainakin 9-5 sai todella siististi upotettua alkuperäisen peruutustutkan paikoille anturit.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
Minulla oli kanssa tuo sarja useamman vuoden Voyagerissa ja toimi erittäin hyvin. Hintaansa nähden mainio yksilö ainakin minulla.Holmes kirjoitti:Yhdessä 9-5 oli tuo bilteman malli. Toimi täydellisesti kesät/talvet. Ei mitään ongelmaa. Ainakin 9-5 sai todella siististi upotettua alkuperäisen peruutustutkan paikoille anturit.
900C -86
Tyttöystävän pösössä oli sellainen bilteman sarja. Toimi ongelmitta, aina.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04