Tullut tälläkin foorumilla haukuttua ruotsalaista teleoperaattoria joko olemattomasta tai täysin poskellaan olevasta palvelusta. Nyt mennyt jo naurettavaksi.
Huomasin viikonloppuna, että firmalle on edelleen tullut kk-maksulaskut neuvottelupuhelinpalvelusta, jonka muistan irtisanoneeni syksyllä. En vaan löytänyt muistiinpanoja keskustelusta, sellaiset nimittäin pitää aina tehdä kun asioi puhelimitse puhelinfirman kanssa. Muistelin että syksyllä puhelimessa todettiin että irtisanomisaika ja siten palvelu ja laskutus päättyy lokakuun loppuun. Ei sitten loppunutkaan laskutus, joten tänään soitto Telian yritysasiakaspalveluun, jossa vastasi rva R. Romupaimen (nimi muutettu).
Rva R. Romupaimen kertoi että järjestelmästä ei löydy merkkiäkään tehdystä irtisanomisesta, pahoitteli että näin on päässyt käymään ja sanoi laittavansa irtisanomisen heti voimaan. Lisäsi, että tammikuulta ei pitäisi enää laskua tulla. Kysyin sitten että mites sitten marraskuu ja joulukuu, johon R. Romupainen hieman nikoitellen että laittaa niistäkin sitten hyvityksen seuraavassa laskussa (meillä on pakosta vielä pari laajakaistaa Telialta, muuten irtisanottu kaikki palvelut).
Tänään illalla aloin kaivella puhelimesta vanhoja puhelunäänitteitä kun muistin joskus syksyllä ladanneeni sovelluksen joka automaattisesti tallentaa puhelut. Sieltähän löytyi syyskuun 14. päivältä nauhoitus kyseisestä irtisanomispuhelusta. Arvatkaas kenen kanssa asiasta tuolloin keskustelin ja kuka otti irtisanomisilmoituksen vastaan? Rva R. Romupaimenpa tietenkin!
Puhelu meni jotakuinkin niin että ensin irtisanoin kyseisen palvelun ja sitten rva R. Romupaimen kysyi että mites firman muut palvelut, että laitetaanko tarjousta? Siihen vastasin että just ollaan kaikki mahdolliset teiltä irtisanottu, että ei tarvi. Kyseli sitten että miksi näin, johon vastasin suoraan että kun ei teillä mikään tunnu toimivan ja toukokuussa tehtyyn kirjalliseen reklamaatioonkaan ei ole mitään vastattu. Rva R. Romupaimen totesi siihen että tämä irtisanomisilmoitus nyt ainakin menee perille asti ja oikein ja pahoitteli aiempia kokemuksia.
Niin ja arvatkaa onko siihen toukokuussa tehtyyn reklamaatioon vastattu?
Että ei voi kun sanoa taas kerran Teliasta, että
![Kuva](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/e/e9/VMP_Oyj_valkoinen_tausta_RGB.png)