Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
Perheessä oli aikanaan 3 BXää putkeen ja kyllä se kaasujousitus oli ylivoimainen mukavuudeltaan isän sanoin. Ihan sama ajoitko yksin vai 5 henkeä tavaroineen hiihtolomareissulla. Eikä alustan hoitokustannukset olleet normaalia jousiratkaisua kalliimmat.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
Sitikka tuli ja meikäläistä hymyilyttää, on siinä vaan makiat kyydit. Ja kuskin penkissäkin hieronta ja kaikki.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
Onnea hyvästä valinnasta. Minkä koneen autoon valitsit?Olli Kinaret kirjoitti:Sitikka tuli ja meikäläistä hymyilyttää, on siinä vaan makiat kyydit. Ja kuskin penkissäkin hieronta ja kaikki.
Ville K
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
No eipä ole käytetyissä hirveästi valinnanvaraa moottoreiden suhteen. 2.0HDI 138 kulkee kyllä ihan kivasti tehoisekseen. Kummasti tiet tasoittui.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
Hatunnosto valinnasta. Mulla on ollut 2kpl Xantioita ja mukavampaa autoa en tiedä. Viimeisimmässä tosin tuli "kiva" remppa eteen just kun autosta oli jo kaupat sovittu; lämppärin kenno alkoi vuotaa. Ihan koko kojelauta pois ja ei oo mikään og-satkun tyylinen purettava, vaan meni kaks kokonaista työpäivää ja parit hermot. Jatkossakin tulen sitikan hankkimaan, tosin se edellyttää että lompsa on siinä kunnossa, että rempat voi teettää pajalla ainaisen itse nyppimisen sijasta..
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
Jaahas alkaa olemaan 2 vuotta ja 40tkm takana C5:llä. Kustannukset 0,43€/km. Osaako joku sanoa onko tuo edes paha, ainakaan Sitikaksi? Nyt näky tallin lattialla öljyläikkä toisen etutolpan kohdalla, että taitaa touhutonnille olla kohta kysyntää. Mutta noin muuten on kyllä ollu ihan auto, siinä missä muutkin omistamani läjät.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jeep Cherokee -03 / maasturit yleensä
Kilsahintoihin en ota kantaa, mutta ei tuota jousisylinterin uusimista pidä pelätä kuin Veholle mennessä, siellä kyllä varmaan menee helposti se touhutonni ja vievät vielä vuoretkin lompakosta, todennäköisesti auto tulee myös kuntoon vasta kolmannella kerralla, jos silloinkaan.Olli Kinaret kirjoitti:Jaahas alkaa olemaan 2 vuotta ja 40tkm takana C5:llä. Kustannukset 0,43€/km. Osaako joku sanoa onko tuo edes paha, ainakaan Sitikaksi? Nyt näky tallin lattialla öljyläikkä toisen etutolpan kohdalla, että taitaa touhutonnille olla kohta kysyntää. Mutta noin muuten on kyllä ollu ihan auto, siinä missä muutkin omistamani läjät.
Jousisylinterin vaihtohan ei ole sen kummempi kuin iskarin vaihto, olikohan ohjeaika työlle korjaamolla tunnin paikkeilla, eli ei pitäisi kauheasti päälle satkua maksaa ja täältä esim. uusi alkuperäinen sylinteri edullisesti:
http://www.original-genuine-spare-parts ... troen).htm
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
No höh! Eihän nuo ole yhtään pahoja hintoja. Ylivieskan marmoritiskillä olis lähteny 500€ kappale, kun kävin kyselemässä ennakoivasti tuossa kesällä.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
-
- "Aero"
- Viestit: 402
- Liittynyt: Ma Kesä 23, 2014 22:07
- Paikkakunta: Raceborg(Karjaan Tasavalta)
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
Voi hittolainen.Näinkö tässä käy.Saabistit löytää uuden harrastuksen Citroen keräilijöinä.(jostaan syystähän citikan omistajilla on pihat täynnä vanhoja citikoita) (kuten monella saabistillakin).Ite oon aina salaa kans tykänny isoista citikoista vaikka ovat olleet vähän oudon näkösiä.Se kai niissä sit viehättää ja se tasanen kyyyti.Mutta Saabistani en luovu.Täytyy kai rakentaa sille joku oma talli sit joskus kun se citikka tulee taloon jos on tullakseen.
9.3 SS TURBO X,Chevrolet Captiva 2,2 TURBO-D AWD 2012,Ekz:Kia Cerato 2,0 -06(meni Afrikkaan),EX:9,3 ss 1,9tid -08,pöö406,Escort 1,6 "Cosworth",Liftbackki-Korola ,Aprilia,Suzuki
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
.
Viimeksi muokannut ristos, Pe Helmi 05, 2016 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
^ Juuri näin. C5 on meikäläistäkin kiinnostanut jo pidemmän aikaa, pääosin juuri sen takia että samalla tavalla kuin Saab, sekin on jotain muuta kuin japsit tai vaggineet.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
^Molemmat aivan käsittämättömän pas.... persoonallisia
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
.
Viimeksi muokannut ristos, Pe Helmi 05, 2016 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
Näitten pas.. eiku persoonallisten mallien hyvä puoli on, että yleensä käytettyinä saa rahalla aika paljon autoa.
Se on vaan harmi, että Sitikka ja Rellu jne. omistajien kiinnostus huollattaa autoa loppuu yleensä n. 100tkm jälkeen, joten tarjolla on monenlaisia pommeja.
Se on vaan harmi, että Sitikka ja Rellu jne. omistajien kiinnostus huollattaa autoa loppuu yleensä n. 100tkm jälkeen, joten tarjolla on monenlaisia pommeja.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Citroen C5 2.0hdi automaatti, empiirinen koe.
^Mutu-tuntumalla sanoisin että tuo on eritoten Renaultin ongelma, koska sitä ostavat ne autoista kaikkein vähiten ymmärtävät ja kiinnostuneet (muuten ostaisivat todennäköisesti jotain ihan muuta ). Kun selailin joku aika sitten Nettiautoa, käytetyissä C5:sissa oli paljonkin ajettujen joukossa sisältä ja ulkoa aivan uudenveroisen näköisiä yksilöitä, luulisin että tämä korreloi myös tekniikan puolelle. Kaikki luonnollisesti aivan pilkkahintaan (siis hintaluokka 2-3 kertaa allekirjoituksen tonnari, vaikka puhutaan alle kymmenvuotiaista, hyvin varustelluista isoista autoista).
Pienemmissä malleissa, eritoten Xsara-aikakauden autoissa, tilanne tosin lienee vahvasti toisenlainen...
Pienemmissä malleissa, eritoten Xsara-aikakauden autoissa, tilanne tosin lienee vahvasti toisenlainen...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22