Hei,
otsikonmukainen pirssi on ollut alla kesästä asti ja alkaa pikku hiljaa nyppimään jatkuva nykiminen kaasua löysätessä, eli moottorijarrutuksessa alle 3000rpm.
Ilmeisesti kyseessä on jokin ko. konetyypin tyyppivika, mutta ymmärrykseni mukaan se on eliminoitavissa, mutta miten ?
Jos foorumilta löytyisi asiaan tietotaitoa niin olisin kiitollinen.
Autoon on vaihdettu jäähdytysnesteen termostaatti ja lämpötila-anturi. Eli koneen lämmöt on 90'C ja anturinvaihto auttoi auton starttaamiseen.
Ongelma: Nykiminen, VW Golf IV 1.4 16V -98
Ongelma: Nykiminen, VW Golf IV 1.4 16V -98
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Re: Ongelma: Nykiminen, VW Golf IV 1.4 16V -98
Kaasuläpän putsaus(ja sopeutus), EGR toiminnan tarkastus ja imusarjan painetunnistin puhdistus/toiminnan tarkastus esim. testerin parametreistä. Vikakoodien luku. Onko niitä? Siinä nyt alkuun.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 167
- Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 14:37
Re: Ongelma: Nykiminen, VW Golf IV 1.4 16V -98
http://www.vagarena.fi/ mitä tuolla ei VAG-kulkineista tiedetä niin sitä ei ole keksitty. 

900i combi -86 (MY87), Amazon combi -67, Octavia combi -17, Zündapp combinette -69
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7775
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ongelma: Nykiminen, VW Golf IV 1.4 16V -98
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#