Uitukki kirjoitti:Töissä Oulun toimipisteeseen ilmaantuu mielenkiintosia työkuvioita ja olen vähän kysellyt mahdollisuutta siirtyä sinne. Varovasti eilen väläytettiin vihreää valoa sieltä suunnasta. Ei vielä varmaa mutta voi olla Ouluun muutto edessä.
Veikkauksen pelitilillä oli kahdeksan euroa ja risat, josta ei ollut sellaisenaan oikein mitään hyötyä, joten laitoin Ässä-arvan neljällä eurolla ja voitin seitsemän. Ny ei tarvi siirtää rahaa tilille seuraavaa kestolottoa varten.
Koskaan en ole noilla sivuilla mitään muuta kuin lottoa tehnyt ja edellisestä fyysisestäkin arvasta on vuosia, sikäli hyvä tulos.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Uitukki kirjoitti:Töissä Oulun toimipisteeseen ilmaantuu mielenkiintosia työkuvioita ja olen vähän kysellyt mahdollisuutta siirtyä sinne. Varovasti eilen väläytettiin vihreää valoa sieltä suunnasta. Ei vielä varmaa mutta voi olla Ouluun muutto edessä.
Asia varmistu. Aloitan Oulussa huhtikuun alussa.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Uitukki kirjoitti:Töissä Oulun toimipisteeseen ilmaantuu mielenkiintosia työkuvioita ja olen vähän kysellyt mahdollisuutta siirtyä sinne. Varovasti eilen väläytettiin vihreää valoa sieltä suunnasta. Ei vielä varmaa mutta voi olla Ouluun muutto edessä.
Asia varmistu. Aloitan Oulussa huhtikuun alussa.
onnea vaan! Huonoinakin aikoina voi saada mielenkiintoisia hommia.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Puoli vuotta saabittomuutta takana enkä ole vielä katunut. Honda on toiminut kuin kello, senku ajaa vaan. Ajettavuudessa ja tehoissa tulee Civicillä takkiin mutta mieli lepää eri tavalla kun on kosla johon voi luottaa.
En uskonut kun joskus sanottiin että on käyttöautoja ja harrasteautoja, nyt uskon. Ehkä hommaan tuon kaveriksi joskus jonkun ropattavan bååssin...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ite taas ajanu puol vuotta riisikipolla ja toivottavasti ajot sillä päättyvät ensi maanantaina. Alkaa muuten pipo kiristää päätä liikaa. Bensaahan se ei vie, mikä on plussa. Ei vaan sovellu itselle.
Mutta jos tarvii vaan liikkua paikasta A paikkaan B ja autolla ei ole niin väliä, niin riisikippo on siihen oiva peli
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Eka vai toinen malli? Niillä on ymmärtääkseni välillään melkoinen ero (ensimmäinen on kaikin puolin tyypillinen japanilainen maustettuna tyypillisillä Nissan-munauksilla, jälkimmäinen taas ihan kohtalainen auto vaikkakin edelleen esim. mitoituksen ja muotoilun osalta perijapanilainen) vaikka olenkin vain jälkimmäisellä matkustanut.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22