-Takapyöränkotelot - todennäköisesti vähintään pientä röpelöä ja reikä bensatankin täyttöputken yläpuolellaRattivaihde kirjoitti:Mikäköhän on todennäköisyys että juuri yksityisen katsastamasta autosta monikin noista paikoista olisi valmiiksi hajalla?
-Niiden takuiset kotelot - näyttää ehkä hyvältä, mutta kun alkaa rapsutella ja kopsutella, saanee tehdä vähän uusiksi, ellei ole tehty jo.
-Helmat - näissä ehkä enempi pelottaisi rumat korjaukset kuin vielä olemassa olevat ruostereiät
-Tunkinpaikat - vähintään joku painunut kasaan ja muhimaa, ellei ole jo läpi asti.
-Varapyöräkotelo - salakavala ylläri koukkurungon yläpuolella
-Kattoluukun etureuna - ei juuri vaikuta katsastukseen, mutta lähes varma kuplija
-Tuulilasin karmi - näkyy vasta kun lasin ottaa irti tai ruostuminen on todella pitkällä, kts. Jusben projekti
-Ovet - tuskin ihan kauheat kun ei päällepäin mitään näy, mutta kannattaa käydä suosilla läpi
-Koiranluut - varmaan vielä olemassa, mutta katkeaa kun alustassa alkaa jotain tehdä.
-Puslat - näissä tuskin isoa ongelmaa on, lähinnä että onko ne mieltymyksen mukaiset (puretaani/orggis)
-Helat - etualatukivarren etupään alumiinihelat joko loistaa poissaolollaan tai on halki.
-Iiskarit, jouset - sama kuin puslissa, enempi mietityttää mieltymysten mukaisuus kuin varsinainen kunto.
Jos lähdet hakemaan vasta ensi viikolla, voin ehkä tarjota kyydin sinnepäin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)