Saabinsti kirjoitti:Ei vaikuta kovin varmalta autolta
Ei riemulla rajaa kun XWD:llä ajaa. Mutta marmoritiskin setää se vastaa naurattaakin, kun alkaa jotain hajoamaan. Mullakin ilmeisesti kardaanista toinen kannatinlaakeri menossa, kun ajoittain ääntää kylmänä. Talvella tuli kerran haldexin moottorista vikakoodia, lähti kuitenkin toimimaan vikakoodit nollaamalla, seuraillaan tilannetta. Lisäksihän noissa tuppaa perät vuotamaan yleensä ennemmin kuin myöhemmin... Ja tänään sitten huomasin, että molemmat takaiskarit vuotaa, jarrurempan yhteydessä pari kuukautta sitten olivat vielä aivan kuivat. Ja tietenkin monissa osissa on mukava xwd-kerroin hinnassa. :D
Ihmettelen kyseistä ilmoitusta. Kuvan auto on isän vanha auto, mutta ilmoituksen tiedot ei täsmä yhtään. Kuvan auto on vm 2000, ajettu n. 300tkm, Biopower-softalla varustettu.
Ihmettelen kyseistä ilmoitusta. Kuvan auto on isän vanha auto, mutta ilmoituksen tiedot ei täsmä yhtään. Kuvan auto on vm 2000, ajettu n. 300tkm, Biopower-softalla varustettu.
Eikös olisi reilua soittaa kyseiseen liikkeeseen ja kysyä "mitä jäbät duunaa" jos kerta auton historia vuosimalleineen ja kilsoineen on tuttu?
Tuohan aiheuttaa vaan paljon pahaa mieltä ostajalle. Jos liikkeen tiedossa on oikeat ajomäärät niin heidän velvollisuutensa on ne myös ilmoittaa, vaikkei heillä itsellään olisikaan osaa ja arpaa mittarin ruuvaukseen.
Autojobbarit ilmoitta tosin AINA vuosimallin +1 autosta ja rekisteröintivuodesta riippumatta.
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme). Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i